BUZZYBEERECLAMEquote:
geen linkje, text op foto's mag, plus ik heb geen invloed op wat Gert met zijn foto's doetquote:
Dan is het wel echt een turkenbak.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
en die heeft geen schotel op het dak
uhuquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een turkenbak.
En anders kom ik wel even langs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Opdekop het volgende:
Ik denk dat ik vrijdagavond misschien wel de stad in kan.
Oeoeoeoequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders kom ik wel even langs.
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijnquote:
Op zich al lachen als we met vijf mensen ergens een ´biertje doen´.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef justmattie het volgende:
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijn
Alleen in kroegen waar ze Palm schenken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Op zich al lachen als we met vijf mensen ergens een ´biertje doen´.
Palm bier op een Heineken viltje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alleen in kroegen waar ze Palm schenken.
DW en ik hebben er zaterdag weer van genoten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:45 schreef Opdekop het volgende:
Ja, Socios jij kwam gewoon niet opdagen de volgende vorige keer!!! Echt belachelijk. Ik kan het je nog steeds niet vergeven.
Misschien als je vrijdag komt. Heel misschien.
Beide kwaliteit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Palm bier op een Heineken viltje.
Mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef Crutch het volgende:
Hey ik heb nog steeds opdekop in mijn sig.
Wat zal ik er nu een sinzetten?
Ja godverdomme, vandaag voor niets heen gevlogen. Morgen een nieuwe poging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey, zit je al in Zwolle op school?
Toch niet op lollerwindesheim hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja godverdomme, vandaag voor niets heen gevlogen. Morgen een nieuwe poging.
Nee, ik weet dat ik er slim uit zie maar daar is ook alles mee gezegd. Deltion College..quote:
voor mij wel, maar ik ben dan ook een uberpimp webmasterquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Is het normaal als je gemiddeld 1 mailtje per minuut krijgt?
Matthijs brengt me wel.quote:
Lieg niet.quote:
2 vingers.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
De aanwezigen zullen wel weer op 1 hand te tellen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |