Sowieso, ben benieuwd hoeveel views je wel niet haalt als je alle mirrors en heruploads meetelt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef TwisterNederland het volgende:
http://www.break.com/index/summer-fail-compilation.html
Waar komt dit me bekend voor, er is iets verdwenen
de weaze en zuiderburen wil je niet wonen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
yo, ff een vraagje van een grunneger.
wat zijn de buurten waar je in liwwadden absoluut niet moet wonen? dit ivm een evt toekomstige verhuizing naar Ljouwert.
(wat is btw het verschil tussen liwwadden en ljouwert?)
dat eerste lijkt me de buurt voor dames en heren van lichte zeden?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de weaze en zuiderburen wil je niet wonen.
Liwwadden is Liwwadders, Ljouwert is Frysk
Denk behoorlijk wat meerquote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Sowieso, ben benieuwd hoeveel views je wel niet haalt als je alle mirrors en heruploads meetelt.
Kijk eens naar huisjes in Huizumquote:Op woensdag 1 september 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik werk en heb niet echt een hoog inkomen. tis ook pas voor over een tijd maar zit gewoon ff rond te kijken. groningse bedrijf waar ik werk gaat per maart dicht en wellicht ga ik mee naar leeuwarden.
zoek tegen die tijd een klein appartementje voor 1 met alles voor mezelf.
Zie nu bijvoorbeeld iets aan De Werf of Droppingsstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |