Alsof jij weet hoe een boer met kiespijn zich voelt. Pfffff.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, als een boer met kiespijn
Je woont in een dorp... Inkopperquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, als een boer met kiespijn
knap beroerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe een boer met kiespijn zich voelt. Pfffff.
heb je al een schotel op het dak ven je auto?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je woont in een dorp... Inkopper
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je al een schotel op het dak ven je auto?
Voor zolang het duurt.quote:
86/M/Urk/Google maar naar goatse.quote:
Nice nice!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
86/M/Urk/Google maar naar goatse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik goan op bed, ben kapot. Trusten![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nice nice!Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik goan op bed, ben kapot. Trusten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Team urk is de grote kanshebber voor de buzzybee puzzelrit. vorig jaar zijn ze 2e geworden, maar de winnaar van vorig jaar zet dit jaar de rit uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
86/M/Urk/Google maar naar goatse.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Team urk is de grote kanshebber voor de buzzybee puzzelrit. vorig jaar zijn ze 2e geworden, maar de winnaar van vorig jaar zet dit jaar de rit uit
PM eens een link van die taximobielquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
de winnaar vorig haar was team taxidoos
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
PM eens een link van die taximobiel?
lang verhaal, vertel ik je later welquote:
Als je geshredderd wordt, niet op mijn ass uithuilen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
lang verhaal, vertel ik je later wel
linkjes mag niet, foto's wel...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je geshredderd wordt, niet op mijn ass uithuilen.
volgens de middeleeuwse wetgeving drijf ik idd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
Alex is de drijvende factor van Liwwadden en haar vervolgtopics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |