Alsof jij weet hoe een boer met kiespijn zich voelt. Pfffff.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, als een boer met kiespijn
Je woont in een dorp... Inkopperquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, als een boer met kiespijn
knap beroerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe een boer met kiespijn zich voelt. Pfffff.
heb je al een schotel op het dak ven je auto?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je woont in een dorp... Inkopper
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je al een schotel op het dak ven je auto?
Voor zolang het duurt.quote:
86/M/Urk/Google maar naar goatse.quote:
Nice nice!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
86/M/Urk/Google maar naar goatse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik goan op bed, ben kapot. Trusten![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nice nice!Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik goan op bed, ben kapot. Trusten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Team urk is de grote kanshebber voor de buzzybee puzzelrit. vorig jaar zijn ze 2e geworden, maar de winnaar van vorig jaar zet dit jaar de rit uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
86/M/Urk/Google maar naar goatse.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Team urk is de grote kanshebber voor de buzzybee puzzelrit. vorig jaar zijn ze 2e geworden, maar de winnaar van vorig jaar zet dit jaar de rit uit
PM eens een link van die taximobielquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
de winnaar vorig haar was team taxidoos
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
PM eens een link van die taximobiel?
lang verhaal, vertel ik je later welquote:
Als je geshredderd wordt, niet op mijn ass uithuilen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
lang verhaal, vertel ik je later wel
linkjes mag niet, foto's wel...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je geshredderd wordt, niet op mijn ass uithuilen.
volgens de middeleeuwse wetgeving drijf ik idd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
Alex is de drijvende factor van Liwwadden en haar vervolgtopics.
Bedoel je die bult waar je op woont?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens de middeleeuwse wetgeving drijf ik idd.
bulten drijven niet, voor zover ik weet. Als je me niet gelooft: probeer maar eens onder Ameland door te zwemmen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedoel je die bult waar je op woont?
Cornjum wel als friesland overstroomt. Ik ga toch niet onder Ameland door zwemmenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bulten drijven niet, voor zover ik weet. Als je me niet gelooft: probeer maar eens onder Ameland door te zwemmen...
omdat het lustobjecten zijn. lustobjecten drijven, omdat ze gemaakt zijn van hout, en dus lichter zijn dan een eend.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Tieten zijn ook bulten, die drijven ook.
Ik neem mijn dates altijd mee naar garage Liekendiek.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!
Triootje likken met Chuck!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik neem mijn dates altijd mee naar garage Liekendiek.
Werkt perfect!
Ik refereer naar de heksenhamer en een bepaalde scene uit Monty Python en de zoektocht naar de heilige graal.quote:
In Rotterdam geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zat liekendiek ook al weer? wil er wel eens een fotoreportage maken
En dan kom je in Utrecht maar even een bakje koffie drinken (mits door de week).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgedne keer ff kijken dan als ik weer een date in rotterdam heb
ik rij via de afsluitdijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En dan kom je in Utrecht maar even een bakje koffie drinken (mits door de week).
Nu hoef ik het dus niet meer uit te gaan leggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik refereer naar de heksenhamer en een bepaalde scene uit Monty Python en de zoektocht naar de heilige graal.
betaal jij de benzine?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan rij je maar een stukje om. Zo kom je nog eens ergens
Doe mij eens een sjaal, ik ehb het koud.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, shirts, polo's sjaals en mutsen voor mijn fans!
Sowieso die wegwerkzaamheden al.quote:
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskortingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe mij eens een sjaal, ik ehb het koud.
ja, ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sowieso die wegwerkzaamheden al.
Kan me niks schelen. Waarom krijg ik geen donateurskorting? Ik masseer jou.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskorting![]()
[..]
ja, ook
ik ben niet het enige bestuurslidquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Waarom krijg ik geen donateurskorting? Ik masseer jou.
Leeuwarden is ook een pauperstadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Opdekop het volgende:
Waarom is Zwolle nou weer een pauperstad, alsof in Leeuwarden de weg nooit open ligt.
zitten er ook zilveren tieten in, net als in die van crutch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn video was vandaag nummer 4 meest bekeken video vandaag wereldwijd
Helaas vergeten om wat email notificaties vergeten uit te zetten. Ben nu 1766 mailtjes aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Mattthijsssss zit je weer mobiel te fokken?
En daarna heb ik heel Hattem gezien. Langs de IJssel lag de weg eruit. Kortom, regio 038 is kut.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskorting![]()
[..]
ja, ook
War waar waar link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn video was vandaag nummer 4 meest bekeken video vandaag wereldwijd
Helaas vergeten om wat email notificaties vergeten uit te zetten. Ben nu 1766 mailtjes aan het downloaden
Ew.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
MAAAAAAAAAG IK JUH OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLERUHN EN DAARNA LIEFDEVOHOOL MASSEEEEEEREN? OMDAT IK VAN JUHUUUUUU HOU!
Dat mag. Als je met me trouwt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
MAAAAAAAAAG IK JUH OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLERUHN EN DAARNA LIEFDEVOHOOL MASSEEEEEEREN? OMDAT IK VAN JUHUUUUUU HOU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |