Leeuwarden is ook een pauperstadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Opdekop het volgende:
Waarom is Zwolle nou weer een pauperstad, alsof in Leeuwarden de weg nooit open ligt.
zitten er ook zilveren tieten in, net als in die van crutch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn video was vandaag nummer 4 meest bekeken video vandaag wereldwijd
Helaas vergeten om wat email notificaties vergeten uit te zetten. Ben nu 1766 mailtjes aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Mattthijsssss zit je weer mobiel te fokken?
En daarna heb ik heel Hattem gezien. Langs de IJssel lag de weg eruit. Kortom, regio 038 is kut.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is van de stichting he, dus betalen! inclusief btw, exclusief donateurskorting![]()
[..]
ja, ook
War waar waar link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn video was vandaag nummer 4 meest bekeken video vandaag wereldwijd
Helaas vergeten om wat email notificaties vergeten uit te zetten. Ben nu 1766 mailtjes aan het downloaden
Ew.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
MAAAAAAAAAG IK JUH OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLERUHN EN DAARNA LIEFDEVOHOOL MASSEEEEEEREN? OMDAT IK VAN JUHUUUUUU HOU!
Dat mag. Als je met me trouwt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
MAAAAAAAAAG IK JUH OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLERUHN EN DAARNA LIEFDEVOHOOL MASSEEEEEEREN? OMDAT IK VAN JUHUUUUUU HOU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |