Tof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
En waar Svyatagor in de Winston gaat spelen op 10 sept.
Ik heb er net even gekeken. Zit leuk spul tussen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Kent iemand deze zaak? http://www.greasygroove.com
Ze zitten nogal goed in de pickguards die ALLEMAAL linkshandig te krijgen zijn! Dus ook de zwarte HH Strat en de P en Jazz mirrored.
Serieus, waarom doe je het dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:18 schreef Iemand91 het volgende:
Waar Iemand91 aan een het 2e jaar van zijn studie begint welke hij geen &^$ aan vindt.
Ik zie een verband tussen beide uitspraken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:23 schreef wimjongil het volgende:
Waar wimjongil een tvp plaatst.
En waar wimjongil gelukkig is met zijn Nokia 6310i die gehakt maakt van alle htc desires en iphones en samsung galaxy's.
En waar wimjongil niet capabel genoeg is de solo van digital love te spelen.
Precies! Ooit eens een groepsbestelling doen denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er net even gekeken. Zit leuk spul tussen.
Wat moet ik anders? Er is geen enkele andere studie die er voor mij uitspringt. Vroeger wilde ik dit doen maar (ook doordat ik op kamers woon, en elk weekend thuis) vind ik het weinig aan. Dat ik het niks aan vind beheerst zo ongeveer alles bij mij.quote:
Wat is dan de reden dat je een studie doet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Er is geen enkele andere studie die er voor mij uitspringt. Vroeger wilde ik dit doen maar (ook doordat ik op kamers woon, en elk weekend thuis) vind ik het weinig aan. Dat ik het niks aan vind beheerst zo ongeveer alles bij mij.![]()
Tuurlijk, ik zou niets liever willen dan een goede studie (liefst waarbij ik thuis kan blijven wonen; op kamers is so overrated) en later iets doen waarbij ik met plezier naar toe ga. Maar ik heb gewoon geen idee wat. Vind meerdere gebieden interessant, maar vaak zijn het kleine onderdelen van het geheel. Studeer nu bouwkunde maar ben tevens geïnteresseerd in psychiater, advocaat, piloot enz. enz.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je een studie doet.
Om iets op te bouwen waar je later wat mee kan in een vakgebied waar je wil werken. Nu doe je iets waar je tóch niks mee gaat doen.
zonde van je tijd en geld dus
Ah de beste manier om er achter te komen wat je wel wil is iets doen wat je uiteindelijk niet wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou niets liever willen dan een goede studie (liefst waarbij ik thuis kan blijven wonen; op kamers is so overrated) en later iets doen waarbij ik met plezier naar toe ga. Maar ik heb gewoon geen idee wat. Vind meerdere gebieden interessant, maar vaak zijn het kleine onderdelen van het geheel. Studeer nu bouwkunde maar ben tevens geïnteresseerd in psychiater, advocaat, piloot enz. enz.
Daar noem je er ook eentjequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:23 schreef wimjongil het volgende:
En waar wimjongil niet capabel genoeg is de solo van digital love te spelen.
Herkenbaar. Ik heb destijds 2 studies afgebroken en heb daarna pas iets gevonden wat mij op zich wel lag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou niets liever willen dan een goede studie (liefst waarbij ik thuis kan blijven wonen; op kamers is so overrated) en later iets doen waarbij ik met plezier naar toe ga. Maar ik heb gewoon geen idee wat. Vind meerdere gebieden interessant, maar vaak zijn het kleine onderdelen van het geheel. Studeer nu bouwkunde maar ben tevens geïnteresseerd in psychiater, advocaat, piloot enz. enz.
Watskeburt?quote:
Heb je een rechtsbijstandverzekering?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een toets niet gehaald dus dat is opzich niet zo heel raar dat ik van school af moet. Wat wel raar is dat er speciale omstandigheden zijn waardoor ik gewoon op school zou mogen blijven. Dat weet school, dat weten ze al 2 jaar. Nu weten ze opeens van niks..... Elke week gesprekken gehad met m'n SLB'er en die zegt nu ook: ow ik weet van niks hoor.
Moeilijk doch mooi.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar noem je er ook eentjeMoeilijk inderdaad.
Thanks me 2quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef brother52 het volgende:
Ja, behoorlijk klote zo'n situatie.
Ik hoop voor je dat het goed komt.
Mooi kudt. Maar anders: paar maandjes werken en dan ff op reis oid? Kun je volgend jaar met iets anders beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks me 2
Maja vind nu maar eens een nieuwe studie mocht het niet goed komen. Alles is al begonnen....
We zitten hier in het gitaristentopic he: hij kan dus ook het hele jaar gitaar gaan spelen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mooi kudt. Maar anders: paar maandjes werken en dan ff op reis oid? Kun je volgend jaar met iets anders beginnen.
Dan neem je toch een black sabbathical? Ga je een jaartje werken en/of leuke dingen doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks me 2
Maja vind nu maar eens een nieuwe studie mocht het niet goed komen. Alles is al begonnen....
heb het meer over de neck qua afstelling. Heb er 3 Wilkinsons High Output in gepropt. Geluidsverbetering+100 tov de fabrieksquote:
Oja gefeliciteerd! Wat heb je allemaal gekregen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Aresdreams het volgende:
zo, ik is er ook weer, en bijna jarig af
Waar wij niet wachten op audioclips van Braddiequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:30 schreef Braddie het volgende:
Waar Braddie geduldig wacht op de RedSpecial
hehequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar wij niet wachten op audioclips van Braddie.
ben anders wel benieuwd!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker maar hadden Brian en Menno nou afgelopen weekend dingen opgenomen?
Geduldig? Hoe lang ben je al aan het mekkeren over dat ding, een jaar?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:30 schreef Braddie het volgende:
Waar Braddie geduldig wacht op de RedSpecial
Kleine 2 weken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduldig? Hoe lang ben je al aan het mekkeren over dat ding, een jaar?![]()
Tja, soort zoek soort zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kleine 2 weken.
Er was net een gast bij me,die ging m`n vox afzeiken.
Hij kon niet op Insane.
HIj heeft een Line-6 en hij wilde kijken welke beter was, en omdat m`n vox niet op zo`n vette distortion kon als z`n line-6(Insane heet dat) was mijn vox kut, want een versterker van 600euro die veel slechter is dan een nieuwe van 100euro is kut.
Hij vertelde me ook dat Greenday de line-6 gebruikt en daarom een geniale versterker is.
Mijn vox heeft 20+ amps 100en effecten 32 geheugenplaatsen 10+pedal effects(inclusief Treble boost)
Die Line-6 heeft 4 effecten(Clean/Crunch/Metal/Insane).
Hij ging met me battlen.
En ik dacht dat hij hiermee bedoelde te kijken welke versterker beter was!. Maar nee, hij wilde dus serieus dat ik tegen hem ging soleren.... en omdat ik bij sweet child o mine soms wat verkeerde snaren mee pak ben ik fout, en ik faal heel hard, en ik ben een mongol en moet het bij keyboard spelen houden.
Sorry, maar het moest er echt uit!
Van je vrienden moet je het hebben zeg.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, soort zoek soort zullen we maar zeggen.
Geweldig, serieus die dingen zijn zó goed! Heb ze ook ingehad op Lowlands. Het geluid is super en de mensen die naast je staan kun je ook nog gewoon horen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb trouwens gisteren eindelijk goede oordoppen op maat besteld bij Filterz.net. Ze komen morgen een afgietsel van mijn gehoorgang maken en dan heb ik ze over twee weken. Ben benieuwd.
Haha, dat zal wel ff wennen zijn dan. Gelukkig zing ik niet in dit bandje (nouja, op wat oohs en aahs na).quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Geweldig, serieus die dingen zijn zó goed! Heb ze ook ingehad op Lowlands. Het geluid is super en de mensen die naast je staan kun je ook nog gewoon horen.
1 nadeel: je hoort jezelf heel hard en ik wen er maar niet aan, met het meezingen denk je dan dat je echt keihard schreeuwt enzo
Ja, leuk he, als mensen gewoon zomaar wat gaan afkraken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben zeg.
Wat voor tokkie is je vriend man?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, leuk he, als mensen gewoon zomaar wat gaan afkraken.
Ik vind een line-6 spider rommel, maar voor het geld is het natuurlijk wel leuk, komt die gast aan, zegt ie dat de vox rommel is, en de line-6 niet, omdat er volgens hem veel meer line-6 op het podium te vinden is, vanwege de coole effecten(LOL WELKE?)
Ik doe ze in bij: concerten, repeteren en bij optredens laat ik ze uit. Ik heb 25 db genomen en dat is eigenlijk te veelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel ff wennen zijn dan. Gelukkig zing ik niet in dit bandje (nouja, op wat oohs en aahs na).
Sowieso die hele verhalen gaan nergens over.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor tokkie is je vriend man?
Want je oren groeien nog? Ik heb wel gehoord over schoenen die te klein worden, maar oren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik doe ze in bij: concerten, repeteren en bij optredens laat ik ze uit. Ik heb 25 db genomen en dat is eigenlijk te veel
die haalt iets te veel weg maar goed heb er diep voor in de buidel getast en over 2 jaar ofzo als ze in ieder geval niet meer passen dan haal ik wel 15 dB
Je gehoorgang verandert. Daardoor passen over een paar jaar die op maat gemaakte oordoppen minder goed en doen ze hun werk niet meer zoals het moet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Want je oren groeien nog? Ik heb wel gehoord over schoenen die te klein worden, maar oren?
En stopt dat net als al het andere gegroei op je 23e?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je gehoorgang verandert. Daardoor passen over een paar jaar die op maat gemaakte oordoppen minder goed en doen ze hun werk niet meer zoals het moet.
Tokkie is een GreenDay Fan, en er heilig van overtuigd dat goedkope kleine versters beter zijn dan grote dure versterkers van een ècht goed merk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor tokkie is je vriend man?
Greendayquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tokkie is een GreenDay Fan, en er heilig van overtuigd dat goedkope kleine versters beter zijn dan grote dure versterkers van een ècht goed merk.
Je oren blijven heel je leven lang doorgroeienquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En stopt dat net als al het andere gegroei op je 23e?
Volgens mij niet, maar ik ben dan ook geen KNO arts of zo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En stopt dat net als al het andere gegroei op je 23e?
Daarom lijkt mijn opa op Legolas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je oren blijven heel je leven lang doorgroeien
Daardoor komt het wel dat oudere mensen vaak veel grotere oren hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daarom lijkt mijn opa op Legolas.
:p
Hij heeft puntoren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daarom lijkt mijn opa op Legolas.
:p
Dat klopt wel in verhouding met hun hoofd ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daardoor komt het wel dat oudere mensen vaak veel grotere oren hebben
Grote puntoren.quote:
Je snapt de hele intentie van die muziek wel he ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik noem het de Powerchord Band!
Ik niet maar ik ga slapen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Precies, en omdat je gehoorgang dus ook verandert gaan die doppen een jaar of vier mee, zeggen ze.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je oren blijven heel je leven lang doorgroeien
Heb je je gitaar nou niet ingeplugd?quote:
Ja vet gay! Wil ik de auto pakken, al m'n shit al buiten gezet. Toen bedacht ik me dat er helemaal geen auto stond.... Op de hoek van de straat dan? Nee ook niet.... Andere kant van de straat? Ook niet... Mams gebeld en ja hoor daar was de autoquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:54 schreef guitarist het volgende:
Nope, Menno kon niet, z'n moeder had de auto mee!![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb je je gitaar nou niet ingeplugd?![]()
[..]
Ja vet gay! Wil ik de auto pakken, al m'n shit al buiten gezet. Toen bedacht ik me dat er helemaal geen auto stond.... Op de hoek van de straat dan? Nee ook niet.... Andere kant van de straat? Ook niet... Mams gebeld en ja hoor daar was de auto
Green Dayquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bustedquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ja daar kwam ik na het uploaden van het filmpje achter, had ze los gemaakt
Line-6 PodFarm of zo, die is wel vet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Green DayJe ziet niet vaak zo'n stel kneuzen op één podium.
Daarnaast zijn die Line6 dingen wel grappig hoor, maar qua sound komt het niet in de buurt van een goede buizenbak met wat pedaaltjes.
Niets van aantrekken, en bovenal niet meer hierover postenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kleine 2 weken.
Er was net een gast bij me,die ging m`n vox afzeiken.
Hij kon niet op Insane.
HIj heeft een Line-6 en hij wilde kijken welke beter was, en omdat m`n vox niet op zo`n vette distortion kon als z`n line-6(Insane heet dat) was mijn vox kut, want een versterker van 600euro die veel slechter is dan een nieuwe van 100euro is kut.
Hij vertelde me ook dat Greenday de line-6 gebruikt en daarom een geniale versterker is.
Mijn vox heeft 20+ amps 100en effecten 32 geheugenplaatsen 10+pedal effects(inclusief Treble boost)
Die Line-6 heeft 4 effecten(Clean/Crunch/Metal/Insane).
Hij ging met me battlen.
En ik dacht dat hij hiermee bedoelde te kijken welke versterker beter was!. Maar nee, hij wilde dus serieus dat ik tegen hem ging soleren.... en omdat ik bij sweet child o mine soms wat verkeerde snaren mee pak ben ik fout, en ik faal heel hard, en ik ben een mongol en moet het bij keyboard spelen houden.
Sorry, maar het moest er echt uit!
Fixedquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, en bovenal niet meer hierover posten
Of je post als beginnend gitarist in het leer hier spelen topic danquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Braddie het volgende:
Ach meisje toch, kan je er niet tegen dat ik post?
Ik ben beginnende gitarist, dus ja. ik post hier.
kan je dat niet hebben, rot dan op!
Waarom zou ik persee in het leer hier spelen topic posten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of je post als beginnend gitarist in het leer hier spelen topic dan
Zoals (ik geloof Dribbel) al eens zei: hier gaat het meer over bier, tieten en nieuw spul.
Ja, maar ik ben bang dat niet veel mensen geïnteresseerd zijn in je verhalen over je vrienden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou ik persee in het leer hier spelen topic posten?
Ik ben gitarist, dus hier post ik ook, easy as pie.
Het gaat over bier,tieten,nieuw spul, maar alles aangaande gitaren/versterkers kan toch gepost worden?
Maar wat verwacht je nou met zo'n nonverhaal wat je nu post.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou ik persee in het leer hier spelen topic posten?
Het gaat over bier,tieten,nieuw spul, maar alles aangaande gitaren/versterkers kan toch gepost worden?
Post het dan kwijt in het hoe voel je je nu topic of ergens niet op Fok want je ziet allang wat voor reacties het geeft.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
Dan post ik het toch niet meer?, ik zie het probleem niet.
Ik moest het alleen even kwijt, thats all!
En dat dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nou met zo'n nonverhaal wat je nu post.
Jij vindt dat je gelijk hebt en hij lomp bezig is. Nou so be it, wtf heb je aan onze mening, moeten we lief gaan zeggen van
Ahhh nee toch gekkie achossie je hebt helemaal gelijk die andere oetlul die spoort gewoon niet koetjiekoetjie.
Echt ik heb een hekel aan mensen die in KLB zitten met
"lief dagboek..."
Maar dat zou hier méér dan op z'n plek zijn.
Naja...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:59 schreef blckbb het volgende:
En ik wil je niet wegjagen hoor, maar post je filmpjes ed gewoon in het Leer hier spelen topic en ga hier maar praten over bier en tieten en nieuwe gear. Die verhalen over je vrienden is niemand in geïnteresseerd.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:34 schreef Braddie het volgende:
Ik ben niet zo zeer depressed, als teleurgesteld!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Braddie het volgende:
Tja, je kan wel heel leukquote:
Jij bent een bassist, rot op naar je eigen topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:47 schreef Witchfynder het volgende:
Als jij gitarist bent dan ben ik al minstens John Williams, zeg.
Nou John, aangenaam, en laat je nu maar weer uitwonen door een andere bosnegertquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:47 schreef Witchfynder het volgende:
een slechte presentator?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:47 schreef Witchfynder het volgende:
Meh, ik ben het niet zo mee eens dat wanneer je gitaar speelt je gitarist bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja, je kan wel heel leukposten, maar ik speel gitaar en ben dus gitarist, niet in een bandje, en puur voor de hobby maar toch!
Oh ja, dat was hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel lui dat die persoon niks met het element heeft gedaan.
quote:
quote:
Rechten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef BoerBert het volgende:
Ben blij dat ik eigenlijk maar 1 college per dag heb
Misschien ga ik het doen, maar ik moet nog even zien want ik wil in Maastricht gaan studeren maar daar is het conservatorium niet zo goed voor mij (zegt mijn gitaarleraar), dan zou ik beter naar Leiden/Den Haag kunnen gaan (Utrecht is alleen Jazz/Pop, ik speel klassiek). Of naar Nijmegen maarja daar wil ik niet heen. Beetje vervelend dus want voor mijn primaire studie wil ik naar Maastricht maar voor gitaar is dat dus niet echt handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook gitaristen die conservatorium doen of gaan doen?
Ik zit er wel aan te denken, opleiding tot muziekleraarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook gitaristen die conservatorium doen of gaan doen?
Ja ik zal qua theorie ook nog aardig aan de bak moeten maar ook qua spelen wel. Heb zelf geen gitaarleraar hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Aha, en jullie zitten nu in? VWO6 of HAVO5 ofzo? Ik in die eerste maar ben nog behoorlijk aan het twijfelen óf alleen conservatorium óf twee studies óf twee studies achter elkaar. Als ik conservatorium ga doen denk ik gewoon in Groningen, mijn leraar ziet ook niet echt de voordelen om naar het andere kant van het land te verhuizen als hier de opleidingen ook goed zijn. nu eerst 1 jaar voorbereiden, vooral qua theorie want techniek en vaardigheden heb ik wss al genoeg om aangenomen te worden.
Ik zit ook in 6vwo. Ik ga sowieso niet alleen conservatorium doen omdat ik een baan als muziekleraar niet echt zie zitten. Ik zou er dan (Fiscaal) Recht naast willen doen, niet alleen omdat dat mij leuk lijkt, maar ook omdat dat naar het schijnt niet al te veel werk is en je er toch aardig wat knaken mee verdient, zodat je dan later niet 5 dagen per week hoeft te werken zodat je ook nog wat tijd overhoudt voor gitaarspelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Aha, en jullie zitten nu in? VWO6 of HAVO5 ofzo? Ik in die eerste maar ben nog behoorlijk aan het twijfelen óf alleen conservatorium óf twee studies óf twee studies achter elkaar. Als ik conservatorium ga doen denk ik gewoon in Groningen, mijn leraar ziet ook niet echt de voordelen om naar het andere kant van het land te verhuizen als hier de opleidingen ook goed zijn. nu eerst 1 jaar voorbereiden, vooral qua theorie want techniek en vaardigheden heb ik wss al genoeg om aangenomen te worden.
Haha ok dat klinkt ook wel tof hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil de Jazz/Pop-kant gaan doen maar heb verder nog bar weinig uitgezocht, volgens mij kom ik betrouwbaarder aan informatie via mijn leraren dan via internet dus daar praat ik elke les wel een beetje over. Ben wel benieuwd hoe de audities er gaan. Iemand op mijn school is aangenomen op het conservatorium in Londen en die moest eigen nummers laten horen een de zanger/gitarist van The Kooks en die bepaalde of hij doormocht ofzo.
En Arnhem? Tja, sorry, als je in de Achterhoek woont zul je toch ergens heen moetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:14 schreef wimjongil het volgende:
En tsja, ik woon in de Achterhoek dus het dichtsbijzijnde conservatorium is Enschede maar daar is geen rechtenfaculteit.
* Ayca ook..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
* blckbb kan geen kniptang vinden en speelt daarom met 10cm lange uitsteeksels
Gewoon helemaal erop draaien, Braddy-style!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
Wait, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal erop draaien, Braddy-style!
Maar dan wel afwisselend links en rechtsom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal erop draaien, Braddy-style!
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Arnhem? Tja, sorry, als je in de Achterhoek woont zul je toch ergens heen moeten. In Rotterdam kun je beiden wel doen, geloof ik.
Maar mijn beste vriendin woont in Lichtenvoorde en heeft in Arnhem de vooropleiding gedaan.
Is Groningen geen optie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonen. Dat is in Arnhem natuurlijk ook, maarja Arnhem...
Groningen trekt mij niet echt, maar ik zal zometeen mijn gitaarleraar vragen wat hij van de docent gitaar op dat conservatorium vindt.quote:
Kom op man, een klassieker!quote:
Naja dat valt ook wel mee, sinds ik m'n briefje van ¤500 (daar speelde ik het fijnst mee) in m'n klankkast heb laten vallen ben ik lang zo goed niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:20 schreef TeleluvR het volgende:
Alleen maar gitaargoden hier in het topic!
Florijnen FTWquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja dat valt ook wel mee, sinds ik m'n briefje van ¤500 (daar speelde ik het fijnst mee) in m'n klankkast heb laten vallen ben ik lang zo goed niet meer.
Klopt, die ruiter geeft een zeer speciale en unieke klank. Dat vind ik wel jammer van de euro, die klinkt zo kil naar mijn mening.quote:
Waarom moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja dat valt ook wel mee, sinds ik m'n briefje van ¤500 (daar speelde ik het fijnst mee) in m'n klankkast heb laten vallen ben ik lang zo goed niet meer.
* TeleluvR mompelt iets met brandstapel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Braddie het volgende:
Heb de vox omgeruild voor een iets kleinere Line-6.
.........quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Braddie het volgende:
Heb de vox omgeruild voor een iets kleinere Line-6.
Is mijn stratocaster kloon ook goed danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
Wie wil zijn Stagg ruilen tegen mijn Gretsch?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is mijn stratocaster kloon ook goed dan
Nah, ik mats je. En anders maakt je maar 50,- over op m'n rekening, dan staan we quittequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Dat ding is vast veel te goed!
Vandaar!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:58 schreef Braddie het volgende:
Was op aanraden van mijn baas overigens, hij zei zelf, Braddie kijk het van het weekend maar aan met de Vox, als hij toch niet bevalt ruil je hem maar om voor iets anders...
Nouja goed, die Vox is gaaf, maar veel te krachtig, en hij gaf vrij snel al feedback, heb nu een Line-6 Flextone III inclusief pedaal!
Hij is zo onderhand tot het niveau gedaald dat ik alleen nog geloof dat hij echt is als hij een foto met een schoen op zn hoofd plaatst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een user, echt als dát geen grap is he,.
Ik denk dat ie zijn eigen kloon is!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een user, echt als dát geen grap is he,.
Laat ik het zo zeggen, als je er op een kleine 50 cm van af zit en hij staat op ongeveer 1/10de vermogen, en hij begint dan al te feedbacken dan is het voor mij niet lekker spelen!.quote:
Nee, doe maar een foto met die Line6 op z'n hoofd, inclusief pedaal!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij is zo onderhand tot het niveau gedaald dat ik alleen nog geloof dat hij echt is als hij een foto met een schoen op zn hoofd plaatst.
whehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, doe maar een foto met die Line6 op z'n hoofd, inclusief pedaal!
Niet doen hoor, want dan val je door de mand!quote:
Dat is hetzelfde als je afvragen waarom je je vrachtwagen zo slecht kunt parkeren in de binnenstad van A'dam...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er op een kleine 50 cm van af zit en hij staat op ongeveer 1/10de vermogen, en hij begint dan al te feedbacken dan is het voor mij niet lekker spelen!.
Vertel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je afvragen waarom je je vrachtwagen zo slecht kunt parkeren in de binnenstad van A'dam...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je afvragen waarom je je vrachtwagen zo slecht kunt parkeren in de binnenstad van A'dam...
Omdat Braddie!quote:
Feedback!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er op een kleine 50 cm van af zit en hij staat op ongeveer 1/10de vermogen, en hij begint dan al te feedbacken dan is het voor mij niet lekker spelen!.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh vergeten.quote:
Nee, maar zitten vast nog wel andere verschillen in. Maar aangezien je alleen thuis speelt, waarom geen Blues Junior? Toffe versterker, ik heb em lang gebruikt icm met de Lucille!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Oh vergeten.![]()
Dat is een verschil wat ik in de praktijk (wordt alleen thuis gebruikt) niet zo heel erg ga merken, toch?
Een van onze gitaristen past altijd op, maar die feedback komt maar niet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef wimjongil het volgende:
Pas wel op voor de feedback als je je gitaar tegen de speaker hebt he.
Deze? http://www.thomann.de/nl/fender_blues_junior.htm . Lijkt me nogal klein, moet op mijn nieuwe slaapkamer (65m² plus, iets van drie meter hoog in de nok) dus zoek wel wat flink vermogen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, maar zitten vast nog wel andere verschillen in. Maar aangezien je alleen thuis speelt, waarom geen Blues Junior? Toffe versterker, ik heb em lang gebruikt icm met de Lucille!
Heb je die Blues al eens gehoord? Daar kun je een klein cafe goed mee vullen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Deze? http://www.thomann.de/nl/fender_blues_junior.htm . Lijkt me nogal klein, moet op mijn nieuwe slaapkamer (65m² plus, iets van drie meter hoog in de nok) dus zoek wel wat flink vermogen.
Nice.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Braddie het volgende:
Zo, even een uurtje geoefend en kan nu de eerste solo van Knocking On Heavens Door!
Inderdaad, is best een fijne solo!.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Nice.
Die is best simpel maar klinkt gewoon lekker.
DAMN WANNEER IS DIE MEAT!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
PS: Als er een meet komt ben ik aanwezig!
Bedankt maar sorry man dat ligt te ver hier vandaan. En serieus, gaat een zo een 12 inch hard genoeg? Op 15 watt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je die Blues al eens gehoord? Daar kun je een klein cafe goed mee vullen.
Als je in de buurt van Leiden woont mag je altijd komen proberen.
Ik speel met een 20cm lang uitsteeksel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
Je bedoelt dat die pas mooi worden als je de buizen een beetje 'aanjaagt' en tegen de tijd dat dat gebeurt je oren dan bloeden en je bed omvalt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:54 schreef TeleluvR het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen, kijk uit met 'buizenwats' op slaapkamerniveau.
Wauw, mooi man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een taart gebakken![]()
[ afbeelding ]
Ja, en dat duurt met die Deville van jouw natuurlijk wel wat langer dan met een Blues Junior. Ik vind een Blues Junior ook hard zat gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die pas mooi worden als je de buizen een beetje 'aanjaagt' en tegen de tijd dat dat gebeurt je oren dan bloeden en je bed omvalt?
Dat is bijna hetzelfde als hoe ik mijn versterker heb staan. (ook een Hotrod 2x12"). Drive iets lager, op een kwart.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Bedankt maar sorry man dat ligt te ver hier vandaan. En serieus, gaat een zo een 12 inch hard genoeg? Op 15 watt?
En ik vind dit lekkerder klinken imo:
Ik ga naar Buenos Aires voor een minor Artist Managementquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef guitarist het volgende:
Ik denk dat ik het tofste rooster van jullie allemaal heb.
Lessen als: "geluid", "studio", "video", "licht"..
Wat vind je ervan? Is dat more drive channel pure aids zoals sommige mensen het noemen en kun je beter een blues deville nemen die zijn distortion van 'crank-up' moet hebben of is de distortion een hemel zoals andere zeggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als hoe ik mijn versterker heb staan. (ook een Hotrod 2x12"). Drive iets lager, op een kwart.![]()
Ik gebruik de more drive echt NOOOIT.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? Is dat more drive channel pure aids zoals sommige mensen het noemen en kun je beter een blues deville nemen die zijn distortion van 'crank-up' moet hebben of is de distortion een hemel zoals andere zeggen?
niks mis met arnhem hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonen. Dat is in Arnhem natuurlijk ook, maarja Arnhem...
oja duurder is altijd beter en line6 kost geen drol!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tokkie is een GreenDay Fan, en er heilig van overtuigd dat goedkope kleine versters beter zijn dan grote dure versterkers van een ècht goed merk.
Crash the party!quote:
Een Pearl stratocaster waarbij ik expliciet bij had gezegd dat het GEEN Fender is...quote:* het aangeboden object vergelijkt met een ander object of merk.
* een merknaam vermeldt die niet overeenkomt met de merknaam van het product in de advertentie.
Ik ga hem in actie zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Cynic het volgende:
En toen was-ie vol:
[ afbeelding ]
Ook weer opgelost
Ik vrees dat ik binnenkort weer daadwerkelijk moet gaan spelen...
The Swingin' Hoodlums.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rock
Ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Ah mooi. Misschien kan ik er pas tegen 18u zijn namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Hmmm, lastig dilemma. Wil nog steeds graag zo'n Hollowbody maar dan zal ik toch iets moeten verkopen... (deel van) LP collectie? Witte Ibanez? Of ik moet alsnog voor die ene Johnson gitaar gaan maar daar kan ik niks op internet over vinden.
Moeilijk moeilijk...
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!.
Heb je ook wel weer gelijk in, maar ik heb geen geduldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'.
En bovendien moet er de komende maanden veel bij mn rijbewijs gelegd worden dus zal ik niet veel meer bij kunnen sparenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, maar ik heb geen geduld
Kan ik vanaf Lelystad met je meerijden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om zaterdag een ritje naar Hilversum te maken om te kijken of het echt zo erg is.
Dat lijkt me best een baantje voor jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou zijn baan zo overnemen. Daar rij ik gerust voor heen en weer Hilversum iedere dag.
Maar als er zulk personeel werkt kan die winkel zelf ook nooit veel zijn...
Ja hoor, kan altijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik vanaf Lelystad met je meerijden?
Je wil niet weten hoe graag ik in een muziekzaak wil staan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een baantje voor jou
En dan alleen Deans verkopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe graag ik in een muziekzaak wil staan!
Wil over een jaar of tien een eigen zaak hebben als het meezit
Ja, en minstens de helft linkshandig, anders komt Witchfynder me inelkaar slaanquote:
Single Coil kut strat? whehehehehehe zit een Humbucker in dus shhhhssss...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik heb even teruggelezen... Braddie: je bent een mongool.
Eerst compleet Line6 afzeiken. Dan roepen dat meer ingebouwde shit meteen beter is dan een kale versterker [wat zal mijn Marshall dan kut zijn!]. Daarna laat je je door je baas ompraten naar een Line6 omdat je Vox liep te feedbacken. Vind je het gek als je er 50 cm vanaf hangt? Je koopt een 75 watt halfstack voor op je slaapkamer en gaat er met de bek tegenaan zitten met een of andere goedkope half afgebrande ruisende single coil kutstrat...
Je hád naar al het advies kunnen luisteren en die 30 watt combo kunnen kopen. Of eerst uittesten, wat blijkbaar mocht van de baas. Als ik in een muziekzaak zou werken en een nieuwe versterker zocht, dan leende ik eerst alles wat los en vast zat! Kán je gratis uitgebreid shit testen, doe je het niet.
Nee, die gaat je alleen maar teleurgesteld met grote puppy-ogen aankijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en minstens de helft linkshandig, anders komt Witchfynder me inelkaar slaan
Dat vraag ik me ook af, ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
OCH OCH OCH WAAROM TYP IK UBERHAUPT NOG IN VERDEDIGING JEZUS!!!
Supertof!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe graag ik in een muziekzaak wil staan!
Wil over een jaar of tien een eigen zaak hebben als het meezit
Ik zou zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om zaterdag een ritje naar Hilversum te maken om te kijken of het echt zo erg is.
Ja, nee, je hebt gelijk. NIks handiger dan 75 watt op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Single Coil kut strat? whehehehehehe zit een Humbucker in dus shhhhssss...
Die Vox gaf zelfs feedback als ik aan de andere kant van m`n kamer ging staan, DAT IS NIET GEZOND VOOR EEN VERSTERKER ZELFS AL ISSIE 120WATT!.
Ik heb nu een fijne 75 watt Line-6 FlextoneIII gekocht, en dit heb ik puur omdat de pedalenbak er bij zit, en het een goede deal was!.
En naja, als jij zegt dat ik een kut strat heb, prima... jou mening.
En, ik heb ook genoeg dingen kunnen testen, van een Fender G-Deck 30 tot aan die VOX, die vox beviel me het beste... totdat M`n baas me attendeerde op de Line-6, en hij zei dat die misschien wat handiger was voor op m`n kamer, en dat klopt ook.
OCH OCH OCH WAAROM TYP IK UBERHAUPT NOG IN VERDEDIGING JEZUS!!!
Heu is Brother 52 niet dat ene lied van Fish (ex-zanger van Marillion) ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die gaat je alleen maar teleurgesteld met grote puppy-ogen aankijken.
En al mijn gear testenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die gaat je alleen maar teleurgesteld met grote puppy-ogen aankijken.
''Kick prijzen''quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.
Doe je best!, het is niet zo erg als ik het nu laat lijken, maarja... ben zelf wat impulsief, we hebben genoeg voorraad, we zijn vriendelijk tegen de klanten, zijn van genoeg dingen op de hoogte, leveren alles tegen echte "kick prijzen"
De prijzen van Feedback zijn al goedkoop, maar wij gaan er nog eens onderdoor!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heu is Brother 52 niet dat ene lied van Fish (ex-zanger van Marillion) ?
-kom ik ook nu pas achter-
Nee, maar zo noemen we het altijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
''Kick prijzen''
Ben je gepromoveerd tot virtueel reclamebord vandaag?
Ben nooit een groot Fish-solo of After-Fish-Marillion fan geweest, maar Marillion was tot zijn vertrek wel een fijne bandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Stond toevallig op toen ik me registreerde.
Beter dan 120 ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, je hebt gelijk. NIks handiger dan 75 watt op de slaapkamer.
max 25 is meer dan genoeg tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, je hebt gelijk. NIks handiger dan 75 watt op de slaapkamer.
120 watt en 75 watt verschilt niet zoveel van mekaar hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Beter dan 120 ?
En die 75 watt is compact, die 120 was een flinke stack(kleine meter hoog en een kleine 70 cm breed)
Hij heeft vooral in het begin een paar goede solo-albums gemaakt (Vigil, Suits en zo) maar de laatste jaren vind ik het ook niet echt geweldig meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ben nooit een groot Fish-solo of After-Fish-Marillion fan geweest, maar Marillion was tot zijn vertrek wel een fijne band
Denk dat ze dan de zaak al op slot gekicked hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
Ohja Dean, nu je er toch bent, weet je al ongeveer hoelaat je Donderdag bij mij bent?(als je dan meteen doorrijdt naar Hilversum ga ik wel even met je mee
)
Hehe, misschien eens wat van hem binnenhalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij heeft vooral in het begin een paar goede solo-albums gemaakt (Vigil, Suits en zo) maar de laatste jaren vind ik het ook niet echt geweldig meer.
Dan rijd je even een stukje door naar The Bass Connection. Dat is een erg leuke winkel met tof personeel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat ze dan de zaak al op slot gekicked hebben.
Je hebt PM.
Absoluut. Live from Lorelei en Recital of the Script zijn erg goede dvd'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hehe, misschien eens wat van hem binnenhalenMarillion live was
Zaak gaat niet snel op slot hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan rijd je even een stukje door naar The Bass Connection. Dat is een erg leuke winkel met tof personeel.
Goeie site ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Zal inderdaad ook niet zo veel wezen, Dean.
Site is nog in opbouw, Winkel lijkt klein maar hij loopt een kleine 20 meter door naar achter + dat we nog een beneden verdieping hebben.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn bui is nu wat minder...![]()
![]()
B.Z.D.
![]()
![]()
Met andere woorden:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zaak gaat niet snel op slot hoor![]()
En, hoe kan je oordelen over een zaak als je er nog niet bent geweest?
Ik laat een slechte indruk achter i guess, maar geloof me.... winkel is top!
Ook electrische... toch wel. Handigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Site is nog in opbouw, Winkel lijkt klein maar hij loopt een kleine 20 meter door naar achter + dat we nog een beneden verdieping hebben.
We hebben 20+ versterkers sowieso op voorraad, 10+ keyboard/digipano`s 40+ gitaren(ook electrische contrabas, en fretloze bassen) etc etc...
Electrische contrabassen, LEZEN!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook electrische... toch wel. Handig
Ik dacht dat je Kick Music bedoelde, foutje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Je wilt beweren dat ik nog nooit bij the Bass Connection geweest ben?
Daar heb ik verdorie mijn tele nog gekocht.
Mijn excuses.quote:
Ben wat chagerijnig op dit moment, heb net een fijne discussie gevoerd via email........ altijd leuk als mensen je beledigen en de grond in trappen terwijl je van niks weet...quote:
Gewoon opbellen en de boel ophelderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben wat chagerijnig op dit moment, heb net een fijne discussie gevoerd via email........ altijd leuk als mensen je beledigen en de grond in trappen terwijl je van niks weet...
Gaat wat lastig.... gaat over een verleden, maar 99% van al die verhaaltjes zijn fake maar dat kan je nog zo vaak uitleggen aan die gasten maar die gaan toch stug door met vernederen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en de boel ophelderen
Inderdaad. Of de huid vol schelden natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en de boel ophelderen
Hoofdstuk afsluiten en alle contact verbreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaat wat lastig.... gaat over een verleden, maar 99% van al die verhaaltjes zijn fake maar dat kan je nog zo vaak uitleggen aan die gasten maar die gaan toch stug door met vernederen....
Dat kan altijd nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of de huid vol schelden natuurlijk
Kom jij bij ons drummen dan?quote:
Gaat helemaal niet lastig. Gewoon de knop om zetten en het doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
Tja....
Gaat lastig.
Maar anyways, sorry in iedergeval dat ik zo bot over kom nu, ik weet dat het maar internet is, maar alsnog, we zijn wel echte mensen, dusja, maargoed, heb echt veel aan m`n kop.
Ben je niet de enige in hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
Tja....
Gaat lastig.
Maar anyways, sorry in iedergeval dat ik zo bot over kom nu, ik weet dat het maar internet is, maar alsnog, we zijn wel echte mensen, dusja, maargoed, heb echt veel aan m`n kop.
Dat dus. Dikke lul jongens, doeiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet lastig. Gewoon de knop om zetten en het doen.
Ik wil wel drummen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |