Dan rijd je even een stukje door naar The Bass Connection. Dat is een erg leuke winkel met tof personeel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat ze dan de zaak al op slot gekicked hebben.
Je hebt PM.
Absoluut. Live from Lorelei en Recital of the Script zijn erg goede dvd'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hehe, misschien eens wat van hem binnenhalenMarillion live was
Zaak gaat niet snel op slot hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan rijd je even een stukje door naar The Bass Connection. Dat is een erg leuke winkel met tof personeel.
Goeie site ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Zal inderdaad ook niet zo veel wezen, Dean.
Site is nog in opbouw, Winkel lijkt klein maar hij loopt een kleine 20 meter door naar achter + dat we nog een beneden verdieping hebben.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn bui is nu wat minder...![]()
![]()
B.Z.D.
![]()
![]()
Met andere woorden:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zaak gaat niet snel op slot hoor![]()
En, hoe kan je oordelen over een zaak als je er nog niet bent geweest?
Ik laat een slechte indruk achter i guess, maar geloof me.... winkel is top!
Ook electrische... toch wel. Handigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Site is nog in opbouw, Winkel lijkt klein maar hij loopt een kleine 20 meter door naar achter + dat we nog een beneden verdieping hebben.
We hebben 20+ versterkers sowieso op voorraad, 10+ keyboard/digipano`s 40+ gitaren(ook electrische contrabas, en fretloze bassen) etc etc...
Electrische contrabassen, LEZEN!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook electrische... toch wel. Handig
Ik dacht dat je Kick Music bedoelde, foutje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Je wilt beweren dat ik nog nooit bij the Bass Connection geweest ben?
Daar heb ik verdorie mijn tele nog gekocht.
Mijn excuses.quote:
Ben wat chagerijnig op dit moment, heb net een fijne discussie gevoerd via email........ altijd leuk als mensen je beledigen en de grond in trappen terwijl je van niks weet...quote:
Gewoon opbellen en de boel ophelderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben wat chagerijnig op dit moment, heb net een fijne discussie gevoerd via email........ altijd leuk als mensen je beledigen en de grond in trappen terwijl je van niks weet...
Gaat wat lastig.... gaat over een verleden, maar 99% van al die verhaaltjes zijn fake maar dat kan je nog zo vaak uitleggen aan die gasten maar die gaan toch stug door met vernederen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en de boel ophelderen
Inderdaad. Of de huid vol schelden natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en de boel ophelderen
Hoofdstuk afsluiten en alle contact verbreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaat wat lastig.... gaat over een verleden, maar 99% van al die verhaaltjes zijn fake maar dat kan je nog zo vaak uitleggen aan die gasten maar die gaan toch stug door met vernederen....
Dat kan altijd nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of de huid vol schelden natuurlijk
Kom jij bij ons drummen dan?quote:
Gaat helemaal niet lastig. Gewoon de knop om zetten en het doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
Tja....
Gaat lastig.
Maar anyways, sorry in iedergeval dat ik zo bot over kom nu, ik weet dat het maar internet is, maar alsnog, we zijn wel echte mensen, dusja, maargoed, heb echt veel aan m`n kop.
Ben je niet de enige in hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
Tja....
Gaat lastig.
Maar anyways, sorry in iedergeval dat ik zo bot over kom nu, ik weet dat het maar internet is, maar alsnog, we zijn wel echte mensen, dusja, maargoed, heb echt veel aan m`n kop.
Dat dus. Dikke lul jongens, doeiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet lastig. Gewoon de knop om zetten en het doen.
Ik wil wel drummen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |