Is Groningen geen optie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonen. Dat is in Arnhem natuurlijk ook, maarja Arnhem...
Groningen trekt mij niet echt, maar ik zal zometeen mijn gitaarleraar vragen wat hij van de docent gitaar op dat conservatorium vindt.quote:
Kom op man, een klassieker!quote:
Naja dat valt ook wel mee, sinds ik m'n briefje van ¤500 (daar speelde ik het fijnst mee) in m'n klankkast heb laten vallen ben ik lang zo goed niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:20 schreef TeleluvR het volgende:
Alleen maar gitaargoden hier in het topic!
Florijnen FTWquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja dat valt ook wel mee, sinds ik m'n briefje van ¤500 (daar speelde ik het fijnst mee) in m'n klankkast heb laten vallen ben ik lang zo goed niet meer.
Klopt, die ruiter geeft een zeer speciale en unieke klank. Dat vind ik wel jammer van de euro, die klinkt zo kil naar mijn mening.quote:
Waarom moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja dat valt ook wel mee, sinds ik m'n briefje van ¤500 (daar speelde ik het fijnst mee) in m'n klankkast heb laten vallen ben ik lang zo goed niet meer.
* TeleluvR mompelt iets met brandstapel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Braddie het volgende:
Heb de vox omgeruild voor een iets kleinere Line-6.
.........quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Braddie het volgende:
Heb de vox omgeruild voor een iets kleinere Line-6.
Is mijn stratocaster kloon ook goed danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
Wie wil zijn Stagg ruilen tegen mijn Gretsch?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is mijn stratocaster kloon ook goed dan
Nah, ik mats je. En anders maakt je maar 50,- over op m'n rekening, dan staan we quittequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Dat ding is vast veel te goed!
Vandaar!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:58 schreef Braddie het volgende:
Was op aanraden van mijn baas overigens, hij zei zelf, Braddie kijk het van het weekend maar aan met de Vox, als hij toch niet bevalt ruil je hem maar om voor iets anders...
Nouja goed, die Vox is gaaf, maar veel te krachtig, en hij gaf vrij snel al feedback, heb nu een Line-6 Flextone III inclusief pedaal!
Hij is zo onderhand tot het niveau gedaald dat ik alleen nog geloof dat hij echt is als hij een foto met een schoen op zn hoofd plaatst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een user, echt als dát geen grap is he,.
Ik denk dat ie zijn eigen kloon is!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een user, echt als dát geen grap is he,.
Laat ik het zo zeggen, als je er op een kleine 50 cm van af zit en hij staat op ongeveer 1/10de vermogen, en hij begint dan al te feedbacken dan is het voor mij niet lekker spelen!.quote:
Nee, doe maar een foto met die Line6 op z'n hoofd, inclusief pedaal!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij is zo onderhand tot het niveau gedaald dat ik alleen nog geloof dat hij echt is als hij een foto met een schoen op zn hoofd plaatst.
whehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, doe maar een foto met die Line6 op z'n hoofd, inclusief pedaal!
Niet doen hoor, want dan val je door de mand!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |