Moeilijk doch mooi.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar noem je er ook eentjeMoeilijk inderdaad.
Thanks me 2quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef brother52 het volgende:
Ja, behoorlijk klote zo'n situatie.
Ik hoop voor je dat het goed komt.
Mooi kudt. Maar anders: paar maandjes werken en dan ff op reis oid? Kun je volgend jaar met iets anders beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks me 2
Maja vind nu maar eens een nieuwe studie mocht het niet goed komen. Alles is al begonnen....
We zitten hier in het gitaristentopic he: hij kan dus ook het hele jaar gitaar gaan spelen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mooi kudt. Maar anders: paar maandjes werken en dan ff op reis oid? Kun je volgend jaar met iets anders beginnen.
Dan neem je toch een black sabbathical? Ga je een jaartje werken en/of leuke dingen doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks me 2
Maja vind nu maar eens een nieuwe studie mocht het niet goed komen. Alles is al begonnen....
heb het meer over de neck qua afstelling. Heb er 3 Wilkinsons High Output in gepropt. Geluidsverbetering+100 tov de fabrieksquote:
Oja gefeliciteerd! Wat heb je allemaal gekregen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Aresdreams het volgende:
zo, ik is er ook weer, en bijna jarig af
Waar wij niet wachten op audioclips van Braddiequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:30 schreef Braddie het volgende:
Waar Braddie geduldig wacht op de RedSpecial
hehequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar wij niet wachten op audioclips van Braddie.
ben anders wel benieuwd!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker maar hadden Brian en Menno nou afgelopen weekend dingen opgenomen?
Geduldig? Hoe lang ben je al aan het mekkeren over dat ding, een jaar?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:30 schreef Braddie het volgende:
Waar Braddie geduldig wacht op de RedSpecial
Kleine 2 weken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduldig? Hoe lang ben je al aan het mekkeren over dat ding, een jaar?![]()
Tja, soort zoek soort zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kleine 2 weken.
Er was net een gast bij me,die ging m`n vox afzeiken.
Hij kon niet op Insane.
HIj heeft een Line-6 en hij wilde kijken welke beter was, en omdat m`n vox niet op zo`n vette distortion kon als z`n line-6(Insane heet dat) was mijn vox kut, want een versterker van 600euro die veel slechter is dan een nieuwe van 100euro is kut.
Hij vertelde me ook dat Greenday de line-6 gebruikt en daarom een geniale versterker is.
Mijn vox heeft 20+ amps 100en effecten 32 geheugenplaatsen 10+pedal effects(inclusief Treble boost)
Die Line-6 heeft 4 effecten(Clean/Crunch/Metal/Insane).
Hij ging met me battlen.
En ik dacht dat hij hiermee bedoelde te kijken welke versterker beter was!. Maar nee, hij wilde dus serieus dat ik tegen hem ging soleren.... en omdat ik bij sweet child o mine soms wat verkeerde snaren mee pak ben ik fout, en ik faal heel hard, en ik ben een mongol en moet het bij keyboard spelen houden.
Sorry, maar het moest er echt uit!
Van je vrienden moet je het hebben zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |