Oh ja, dat was hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel lui dat die persoon niks met het element heeft gedaan.
quote:
quote:
Rechten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef BoerBert het volgende:
Ben blij dat ik eigenlijk maar 1 college per dag heb
Misschien ga ik het doen, maar ik moet nog even zien want ik wil in Maastricht gaan studeren maar daar is het conservatorium niet zo goed voor mij (zegt mijn gitaarleraar), dan zou ik beter naar Leiden/Den Haag kunnen gaan (Utrecht is alleen Jazz/Pop, ik speel klassiek). Of naar Nijmegen maarja daar wil ik niet heen. Beetje vervelend dus want voor mijn primaire studie wil ik naar Maastricht maar voor gitaar is dat dus niet echt handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook gitaristen die conservatorium doen of gaan doen?
Ik zit er wel aan te denken, opleiding tot muziekleraarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook gitaristen die conservatorium doen of gaan doen?
Ja ik zal qua theorie ook nog aardig aan de bak moeten maar ook qua spelen wel. Heb zelf geen gitaarleraar hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Aha, en jullie zitten nu in? VWO6 of HAVO5 ofzo? Ik in die eerste maar ben nog behoorlijk aan het twijfelen óf alleen conservatorium óf twee studies óf twee studies achter elkaar. Als ik conservatorium ga doen denk ik gewoon in Groningen, mijn leraar ziet ook niet echt de voordelen om naar het andere kant van het land te verhuizen als hier de opleidingen ook goed zijn. nu eerst 1 jaar voorbereiden, vooral qua theorie want techniek en vaardigheden heb ik wss al genoeg om aangenomen te worden.
Ik zit ook in 6vwo. Ik ga sowieso niet alleen conservatorium doen omdat ik een baan als muziekleraar niet echt zie zitten. Ik zou er dan (Fiscaal) Recht naast willen doen, niet alleen omdat dat mij leuk lijkt, maar ook omdat dat naar het schijnt niet al te veel werk is en je er toch aardig wat knaken mee verdient, zodat je dan later niet 5 dagen per week hoeft te werken zodat je ook nog wat tijd overhoudt voor gitaarspelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Aha, en jullie zitten nu in? VWO6 of HAVO5 ofzo? Ik in die eerste maar ben nog behoorlijk aan het twijfelen óf alleen conservatorium óf twee studies óf twee studies achter elkaar. Als ik conservatorium ga doen denk ik gewoon in Groningen, mijn leraar ziet ook niet echt de voordelen om naar het andere kant van het land te verhuizen als hier de opleidingen ook goed zijn. nu eerst 1 jaar voorbereiden, vooral qua theorie want techniek en vaardigheden heb ik wss al genoeg om aangenomen te worden.
Haha ok dat klinkt ook wel tof hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil de Jazz/Pop-kant gaan doen maar heb verder nog bar weinig uitgezocht, volgens mij kom ik betrouwbaarder aan informatie via mijn leraren dan via internet dus daar praat ik elke les wel een beetje over. Ben wel benieuwd hoe de audities er gaan. Iemand op mijn school is aangenomen op het conservatorium in Londen en die moest eigen nummers laten horen een de zanger/gitarist van The Kooks en die bepaalde of hij doormocht ofzo.
En Arnhem? Tja, sorry, als je in de Achterhoek woont zul je toch ergens heen moetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:14 schreef wimjongil het volgende:
En tsja, ik woon in de Achterhoek dus het dichtsbijzijnde conservatorium is Enschede maar daar is geen rechtenfaculteit.
* Ayca ook..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
* blckbb kan geen kniptang vinden en speelt daarom met 10cm lange uitsteeksels
Gewoon helemaal erop draaien, Braddy-style!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
* blckbb kan geen kniptang vinden en speelt daarom met 10cm lange uitsteeksels
Wait, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal erop draaien, Braddy-style!
Maar dan wel afwisselend links en rechtsom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal erop draaien, Braddy-style!
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Arnhem? Tja, sorry, als je in de Achterhoek woont zul je toch ergens heen moeten. In Rotterdam kun je beiden wel doen, geloof ik.
Maar mijn beste vriendin woont in Lichtenvoorde en heeft in Arnhem de vooropleiding gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |