Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rockquote:
Ik ga hem in actie zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Cynic het volgende:
En toen was-ie vol:
[ afbeelding ]
Ook weer opgelost
Ik vrees dat ik binnenkort weer daadwerkelijk moet gaan spelen...
The Swingin' Hoodlums.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rock
Ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Ah mooi. Misschien kan ik er pas tegen 18u zijn namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Hmmm, lastig dilemma. Wil nog steeds graag zo'n Hollowbody maar dan zal ik toch iets moeten verkopen... (deel van) LP collectie? Witte Ibanez? Of ik moet alsnog voor die ene Johnson gitaar gaan maar daar kan ik niks op internet over vinden.
Moeilijk moeilijk...
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!.
Heb je ook wel weer gelijk in, maar ik heb geen geduldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'.
En bovendien moet er de komende maanden veel bij mn rijbewijs gelegd worden dus zal ik niet veel meer bij kunnen sparenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, maar ik heb geen geduld
Kan ik vanaf Lelystad met je meerijden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om zaterdag een ritje naar Hilversum te maken om te kijken of het echt zo erg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |