Ik speel met een 20cm lang uitsteeksel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
* blckbb kan geen kniptang vinden en speelt daarom met 10cm lange uitsteeksels
Je bedoelt dat die pas mooi worden als je de buizen een beetje 'aanjaagt' en tegen de tijd dat dat gebeurt je oren dan bloeden en je bed omvalt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:54 schreef TeleluvR het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen, kijk uit met 'buizenwats' op slaapkamerniveau.
Wauw, mooi man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een taart gebakken![]()
[ afbeelding ]
Ja, en dat duurt met die Deville van jouw natuurlijk wel wat langer dan met een Blues Junior. Ik vind een Blues Junior ook hard zat gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die pas mooi worden als je de buizen een beetje 'aanjaagt' en tegen de tijd dat dat gebeurt je oren dan bloeden en je bed omvalt?
Dat is bijna hetzelfde als hoe ik mijn versterker heb staan. (ook een Hotrod 2x12"). Drive iets lager, op een kwart.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Bedankt maar sorry man dat ligt te ver hier vandaan. En serieus, gaat een zo een 12 inch hard genoeg? Op 15 watt?
En ik vind dit lekkerder klinken imo:
Ik ga naar Buenos Aires voor een minor Artist Managementquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef guitarist het volgende:
Ik denk dat ik het tofste rooster van jullie allemaal heb.
Lessen als: "geluid", "studio", "video", "licht"..
Wat vind je ervan? Is dat more drive channel pure aids zoals sommige mensen het noemen en kun je beter een blues deville nemen die zijn distortion van 'crank-up' moet hebben of is de distortion een hemel zoals andere zeggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als hoe ik mijn versterker heb staan. (ook een Hotrod 2x12"). Drive iets lager, op een kwart.![]()
Ik gebruik de more drive echt NOOOIT.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? Is dat more drive channel pure aids zoals sommige mensen het noemen en kun je beter een blues deville nemen die zijn distortion van 'crank-up' moet hebben of is de distortion een hemel zoals andere zeggen?
niks mis met arnhem hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonen. Dat is in Arnhem natuurlijk ook, maarja Arnhem...
oja duurder is altijd beter en line6 kost geen drol!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tokkie is een GreenDay Fan, en er heilig van overtuigd dat goedkope kleine versters beter zijn dan grote dure versterkers van een ècht goed merk.
Crash the party!quote:
Een Pearl stratocaster waarbij ik expliciet bij had gezegd dat het GEEN Fender is...quote:* het aangeboden object vergelijkt met een ander object of merk.
* een merknaam vermeldt die niet overeenkomt met de merknaam van het product in de advertentie.
Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rockquote:
Ik ga hem in actie zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Cynic het volgende:
En toen was-ie vol:
[ afbeelding ]
Ook weer opgelost
Ik vrees dat ik binnenkort weer daadwerkelijk moet gaan spelen...
The Swingin' Hoodlums.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rock
Ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Ah mooi. Misschien kan ik er pas tegen 18u zijn namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Hmmm, lastig dilemma. Wil nog steeds graag zo'n Hollowbody maar dan zal ik toch iets moeten verkopen... (deel van) LP collectie? Witte Ibanez? Of ik moet alsnog voor die ene Johnson gitaar gaan maar daar kan ik niks op internet over vinden.
Moeilijk moeilijk...
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!.
Heb je ook wel weer gelijk in, maar ik heb geen geduldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'.
En bovendien moet er de komende maanden veel bij mn rijbewijs gelegd worden dus zal ik niet veel meer bij kunnen sparenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, maar ik heb geen geduld
Kan ik vanaf Lelystad met je meerijden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om zaterdag een ritje naar Hilversum te maken om te kijken of het echt zo erg is.
Dat lijkt me best een baantje voor jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou zijn baan zo overnemen. Daar rij ik gerust voor heen en weer Hilversum iedere dag.
Maar als er zulk personeel werkt kan die winkel zelf ook nooit veel zijn...
Ja hoor, kan altijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik vanaf Lelystad met je meerijden?
Je wil niet weten hoe graag ik in een muziekzaak wil staan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een baantje voor jou
En dan alleen Deans verkopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe graag ik in een muziekzaak wil staan!
Wil over een jaar of tien een eigen zaak hebben als het meezit
Ja, en minstens de helft linkshandig, anders komt Witchfynder me inelkaar slaanquote:
Single Coil kut strat? whehehehehehe zit een Humbucker in dus shhhhssss...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik heb even teruggelezen... Braddie: je bent een mongool.
Eerst compleet Line6 afzeiken. Dan roepen dat meer ingebouwde shit meteen beter is dan een kale versterker [wat zal mijn Marshall dan kut zijn!]. Daarna laat je je door je baas ompraten naar een Line6 omdat je Vox liep te feedbacken. Vind je het gek als je er 50 cm vanaf hangt? Je koopt een 75 watt halfstack voor op je slaapkamer en gaat er met de bek tegenaan zitten met een of andere goedkope half afgebrande ruisende single coil kutstrat...
Je hád naar al het advies kunnen luisteren en die 30 watt combo kunnen kopen. Of eerst uittesten, wat blijkbaar mocht van de baas. Als ik in een muziekzaak zou werken en een nieuwe versterker zocht, dan leende ik eerst alles wat los en vast zat! Kán je gratis uitgebreid shit testen, doe je het niet.
Nee, die gaat je alleen maar teleurgesteld met grote puppy-ogen aankijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en minstens de helft linkshandig, anders komt Witchfynder me inelkaar slaan
Dat vraag ik me ook af, ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
OCH OCH OCH WAAROM TYP IK UBERHAUPT NOG IN VERDEDIGING JEZUS!!!
Supertof!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe graag ik in een muziekzaak wil staan!
Wil over een jaar of tien een eigen zaak hebben als het meezit
Ik zou zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om zaterdag een ritje naar Hilversum te maken om te kijken of het echt zo erg is.
Ja, nee, je hebt gelijk. NIks handiger dan 75 watt op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Single Coil kut strat? whehehehehehe zit een Humbucker in dus shhhhssss...
Die Vox gaf zelfs feedback als ik aan de andere kant van m`n kamer ging staan, DAT IS NIET GEZOND VOOR EEN VERSTERKER ZELFS AL ISSIE 120WATT!.
Ik heb nu een fijne 75 watt Line-6 FlextoneIII gekocht, en dit heb ik puur omdat de pedalenbak er bij zit, en het een goede deal was!.
En naja, als jij zegt dat ik een kut strat heb, prima... jou mening.
En, ik heb ook genoeg dingen kunnen testen, van een Fender G-Deck 30 tot aan die VOX, die vox beviel me het beste... totdat M`n baas me attendeerde op de Line-6, en hij zei dat die misschien wat handiger was voor op m`n kamer, en dat klopt ook.
OCH OCH OCH WAAROM TYP IK UBERHAUPT NOG IN VERDEDIGING JEZUS!!!
Heu is Brother 52 niet dat ene lied van Fish (ex-zanger van Marillion) ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die gaat je alleen maar teleurgesteld met grote puppy-ogen aankijken.
En al mijn gear testenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die gaat je alleen maar teleurgesteld met grote puppy-ogen aankijken.
''Kick prijzen''quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.
Doe je best!, het is niet zo erg als ik het nu laat lijken, maarja... ben zelf wat impulsief, we hebben genoeg voorraad, we zijn vriendelijk tegen de klanten, zijn van genoeg dingen op de hoogte, leveren alles tegen echte "kick prijzen"
De prijzen van Feedback zijn al goedkoop, maar wij gaan er nog eens onderdoor!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heu is Brother 52 niet dat ene lied van Fish (ex-zanger van Marillion) ?
-kom ik ook nu pas achter-
Nee, maar zo noemen we het altijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
''Kick prijzen''
Ben je gepromoveerd tot virtueel reclamebord vandaag?
Ben nooit een groot Fish-solo of After-Fish-Marillion fan geweest, maar Marillion was tot zijn vertrek wel een fijne bandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Stond toevallig op toen ik me registreerde.
Beter dan 120 ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, je hebt gelijk. NIks handiger dan 75 watt op de slaapkamer.
max 25 is meer dan genoeg tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, je hebt gelijk. NIks handiger dan 75 watt op de slaapkamer.
120 watt en 75 watt verschilt niet zoveel van mekaar hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Beter dan 120 ?
En die 75 watt is compact, die 120 was een flinke stack(kleine meter hoog en een kleine 70 cm breed)
Hij heeft vooral in het begin een paar goede solo-albums gemaakt (Vigil, Suits en zo) maar de laatste jaren vind ik het ook niet echt geweldig meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ben nooit een groot Fish-solo of After-Fish-Marillion fan geweest, maar Marillion was tot zijn vertrek wel een fijne band
Denk dat ze dan de zaak al op slot gekicked hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
Ohja Dean, nu je er toch bent, weet je al ongeveer hoelaat je Donderdag bij mij bent?(als je dan meteen doorrijdt naar Hilversum ga ik wel even met je mee
)
Hehe, misschien eens wat van hem binnenhalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij heeft vooral in het begin een paar goede solo-albums gemaakt (Vigil, Suits en zo) maar de laatste jaren vind ik het ook niet echt geweldig meer.
Dan rijd je even een stukje door naar The Bass Connection. Dat is een erg leuke winkel met tof personeel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat ze dan de zaak al op slot gekicked hebben.
Je hebt PM.
Absoluut. Live from Lorelei en Recital of the Script zijn erg goede dvd'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hehe, misschien eens wat van hem binnenhalenMarillion live was
Zaak gaat niet snel op slot hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan rijd je even een stukje door naar The Bass Connection. Dat is een erg leuke winkel met tof personeel.
Goeie site ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef blckbb het volgende:
Zal inderdaad ook niet zo veel wezen, Dean.
Site is nog in opbouw, Winkel lijkt klein maar hij loopt een kleine 20 meter door naar achter + dat we nog een beneden verdieping hebben.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn bui is nu wat minder...![]()
![]()
B.Z.D.
![]()
![]()
Met andere woorden:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zaak gaat niet snel op slot hoor![]()
En, hoe kan je oordelen over een zaak als je er nog niet bent geweest?
Ik laat een slechte indruk achter i guess, maar geloof me.... winkel is top!
Ook electrische... toch wel. Handigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Site is nog in opbouw, Winkel lijkt klein maar hij loopt een kleine 20 meter door naar achter + dat we nog een beneden verdieping hebben.
We hebben 20+ versterkers sowieso op voorraad, 10+ keyboard/digipano`s 40+ gitaren(ook electrische contrabas, en fretloze bassen) etc etc...
Electrische contrabassen, LEZEN!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook electrische... toch wel. Handig
Ik dacht dat je Kick Music bedoelde, foutje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Je wilt beweren dat ik nog nooit bij the Bass Connection geweest ben?
Daar heb ik verdorie mijn tele nog gekocht.
Mijn excuses.quote:
Ben wat chagerijnig op dit moment, heb net een fijne discussie gevoerd via email........ altijd leuk als mensen je beledigen en de grond in trappen terwijl je van niks weet...quote:
Gewoon opbellen en de boel ophelderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben wat chagerijnig op dit moment, heb net een fijne discussie gevoerd via email........ altijd leuk als mensen je beledigen en de grond in trappen terwijl je van niks weet...
Gaat wat lastig.... gaat over een verleden, maar 99% van al die verhaaltjes zijn fake maar dat kan je nog zo vaak uitleggen aan die gasten maar die gaan toch stug door met vernederen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en de boel ophelderen
Inderdaad. Of de huid vol schelden natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en de boel ophelderen
Hoofdstuk afsluiten en alle contact verbreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaat wat lastig.... gaat over een verleden, maar 99% van al die verhaaltjes zijn fake maar dat kan je nog zo vaak uitleggen aan die gasten maar die gaan toch stug door met vernederen....
Dat kan altijd nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of de huid vol schelden natuurlijk
Kom jij bij ons drummen dan?quote:
Gaat helemaal niet lastig. Gewoon de knop om zetten en het doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
Tja....
Gaat lastig.
Maar anyways, sorry in iedergeval dat ik zo bot over kom nu, ik weet dat het maar internet is, maar alsnog, we zijn wel echte mensen, dusja, maargoed, heb echt veel aan m`n kop.
Ben je niet de enige in hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
Tja....
Gaat lastig.
Maar anyways, sorry in iedergeval dat ik zo bot over kom nu, ik weet dat het maar internet is, maar alsnog, we zijn wel echte mensen, dusja, maargoed, heb echt veel aan m`n kop.
Dat dus. Dikke lul jongens, doeiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet lastig. Gewoon de knop om zetten en het doen.
Ik wil wel drummen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |