Ik ga naar Buenos Aires voor een minor Artist Managementquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef guitarist het volgende:
Ik denk dat ik het tofste rooster van jullie allemaal heb.
Lessen als: "geluid", "studio", "video", "licht"..
Wat vind je ervan? Is dat more drive channel pure aids zoals sommige mensen het noemen en kun je beter een blues deville nemen die zijn distortion van 'crank-up' moet hebben of is de distortion een hemel zoals andere zeggen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als hoe ik mijn versterker heb staan. (ook een Hotrod 2x12"). Drive iets lager, op een kwart.![]()
Ik gebruik de more drive echt NOOOIT.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? Is dat more drive channel pure aids zoals sommige mensen het noemen en kun je beter een blues deville nemen die zijn distortion van 'crank-up' moet hebben of is de distortion een hemel zoals andere zeggen?
niks mis met arnhem hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso uit huis. En Maastricht trekt mij wel heel erg, omdat dat een mooie stad is en bovendien zit ik daar ver weg van mijn broers die in Den Haag, Delft en Leiden wonen. Dat is in Arnhem natuurlijk ook, maarja Arnhem...
oja duurder is altijd beter en line6 kost geen drol!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tokkie is een GreenDay Fan, en er heilig van overtuigd dat goedkope kleine versters beter zijn dan grote dure versterkers van een ècht goed merk.
Crash the party!quote:
Een Pearl stratocaster waarbij ik expliciet bij had gezegd dat het GEEN Fender is...quote:* het aangeboden object vergelijkt met een ander object of merk.
* een merknaam vermeldt die niet overeenkomt met de merknaam van het product in de advertentie.
Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rockquote:
Ik ga hem in actie zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Cynic het volgende:
En toen was-ie vol:
[ afbeelding ]
Ook weer opgelost
Ik vrees dat ik binnenkort weer daadwerkelijk moet gaan spelen...
The Swingin' Hoodlums.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zijn we nog niet helemaal over uit, maar reken maar op iets Jazz+Blues+Rock
Ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga hem in actie zien. Tenminste, weten jullie al hoe laat jullie gaan spelen?
Ah mooi. Misschien kan ik er pas tegen 18u zijn namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om 19:10. Da's een mooie tijd om erna nog even een biertje te drinken
Op het tweede podium. Dus ik denk dat we ergens in een partytent staan
Blijf lekker doorsparen tot je genoeg geld hebt voor iets tofs en je niet iets van je collectie hoeft op te offeren. Is veel voldoenender dan dat je gaat 'corner cutting'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Hmmm, lastig dilemma. Wil nog steeds graag zo'n Hollowbody maar dan zal ik toch iets moeten verkopen... (deel van) LP collectie? Witte Ibanez? Of ik moet alsnog voor die ene Johnson gitaar gaan maar daar kan ik niks op internet over vinden.
Moeilijk moeilijk...
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rotterdamse partytenten zijn niet misselijk anders!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |