Dat is hetzelfde als je afvragen waarom je je vrachtwagen zo slecht kunt parkeren in de binnenstad van A'dam...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er op een kleine 50 cm van af zit en hij staat op ongeveer 1/10de vermogen, en hij begint dan al te feedbacken dan is het voor mij niet lekker spelen!.
Vertel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je afvragen waarom je je vrachtwagen zo slecht kunt parkeren in de binnenstad van A'dam...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je afvragen waarom je je vrachtwagen zo slecht kunt parkeren in de binnenstad van A'dam...
Omdat Braddie!quote:
Feedback!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er op een kleine 50 cm van af zit en hij staat op ongeveer 1/10de vermogen, en hij begint dan al te feedbacken dan is het voor mij niet lekker spelen!.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh vergeten.quote:
Nee, maar zitten vast nog wel andere verschillen in. Maar aangezien je alleen thuis speelt, waarom geen Blues Junior? Toffe versterker, ik heb em lang gebruikt icm met de Lucille!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Oh vergeten.![]()
Dat is een verschil wat ik in de praktijk (wordt alleen thuis gebruikt) niet zo heel erg ga merken, toch?
Een van onze gitaristen past altijd op, maar die feedback komt maar niet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef wimjongil het volgende:
Pas wel op voor de feedback als je je gitaar tegen de speaker hebt he.
Deze? http://www.thomann.de/nl/fender_blues_junior.htm . Lijkt me nogal klein, moet op mijn nieuwe slaapkamer (65m² plus, iets van drie meter hoog in de nok) dus zoek wel wat flink vermogen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, maar zitten vast nog wel andere verschillen in. Maar aangezien je alleen thuis speelt, waarom geen Blues Junior? Toffe versterker, ik heb em lang gebruikt icm met de Lucille!
Heb je die Blues al eens gehoord? Daar kun je een klein cafe goed mee vullen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Deze? http://www.thomann.de/nl/fender_blues_junior.htm . Lijkt me nogal klein, moet op mijn nieuwe slaapkamer (65m² plus, iets van drie meter hoog in de nok) dus zoek wel wat flink vermogen.
Nice.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Braddie het volgende:
Zo, even een uurtje geoefend en kan nu de eerste solo van Knocking On Heavens Door!
Inderdaad, is best een fijne solo!.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Nice.
Die is best simpel maar klinkt gewoon lekker.
DAMN WANNEER IS DIE MEAT!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:33 schreef Braddie het volgende:
PS: Als er een meet komt ben ik aanwezig!
Bedankt maar sorry man dat ligt te ver hier vandaan. En serieus, gaat een zo een 12 inch hard genoeg? Op 15 watt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je die Blues al eens gehoord? Daar kun je een klein cafe goed mee vullen.
Als je in de buurt van Leiden woont mag je altijd komen proberen.
Ik speel met een 20cm lang uitsteeksel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
* blckbb kan geen kniptang vinden en speelt daarom met 10cm lange uitsteeksels
Je bedoelt dat die pas mooi worden als je de buizen een beetje 'aanjaagt' en tegen de tijd dat dat gebeurt je oren dan bloeden en je bed omvalt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:54 schreef TeleluvR het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen, kijk uit met 'buizenwats' op slaapkamerniveau.
Wauw, mooi man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een taart gebakken![]()
[ afbeelding ]
Ja, en dat duurt met die Deville van jouw natuurlijk wel wat langer dan met een Blues Junior. Ik vind een Blues Junior ook hard zat gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die pas mooi worden als je de buizen een beetje 'aanjaagt' en tegen de tijd dat dat gebeurt je oren dan bloeden en je bed omvalt?
Dat is bijna hetzelfde als hoe ik mijn versterker heb staan. (ook een Hotrod 2x12"). Drive iets lager, op een kwart.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Bedankt maar sorry man dat ligt te ver hier vandaan. En serieus, gaat een zo een 12 inch hard genoeg? Op 15 watt?
En ik vind dit lekkerder klinken imo:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |