Ik vind Guus niet echt mooi...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef FreezePop het volgende:
Guus.
Ed.
Chinees-Indisch Restaurant.
Chinees Indisch Restaurant! Hier komen!
Baasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Baas/Meester aangezien jij de slaaf van het beestje gaat worden, een kat heeft namelijk personeel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Das misschien wel wat, die gaat op het lijstje
Waarom zou z'n naam iets met mn Fok! username te maken moeten hebben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef Dynames het volgende:
JaapAapSmulPaap
JaapSmulPaap
JaapAapPaap
AapSmulPaap
SmulPaap
PaapSmulAapJaap
JaapSmulAapPaap
Jaap
Smul
Aap
Paap
genoeg opties
Fokke dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Neh, klinkt zo Fries ook
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef Hydrogeny het volgende:
Toch is Vodka ook wel leuk. Mijn kater heet Vodka kun je dan zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEGER , NEEEEEEGER KOM HIER!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dan gaan de buren me raar aan kijken
Komt later wel, hij zit nu onder de bank. Niet zo'n zin om een halve verhuizing te starten hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef Saphia het volgende:
Ik moet eerst een foto zien van die kater,dan kan ik bepalen wat een eventuele geschikte naam zou kunnen zijn voor deze kater zonder naam.
Omdat ie dan een naam heeft zoals niemand andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Waarom zou z'n naam iets met mn Fok! username te maken moeten hebben?
Dan is "Gillend orgasme" zeker ook niet watquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dan gaan de buren me raar aan kijken
Neo is wel grappig. Ik vind je andere namen nou niet echt lekker bekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:21 schreef Saphia het volgende:
Neo dan? Louis de eerste,Casanova,Willem-Alexander,Piet,Heineken....
Niet echt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is "Gillend orgasme" zeker ook niet wat
Nog nietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij al op?
Ben dus (de helft van Bengaal)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tis een halve bengaal trouwens.
De reden waarom die van mij Beer heet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Die van m'n zus heten Duif, Vink en Muis.. naar de prooien die ze de eerste keer voor m'n zus meenamen
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Het lukt gewoon niet, tis hier te donker
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.
quote:Bengalen, ook wel Bango of Bangladesh is een regio in het noordoosten van Zuid-Azië dat is onderverdeeld in de Indiase staat West-Bengalen en het land Bangladesh.
....
In het begin van de twaalfde eeuw werden de boeddhistische heersers verdreven en kwam de hindoeïstische Sena-dynastie op de troon. Op zijn beurt werd een Sena-heerser in 1202 onttroond door islamitische heersers. Bengalen werd toen een deel van het sultanaat van Delhi, maar kreeg een eigen vice-sultan.
Als hij geboren is in juni moet je hem Juno noemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.
quote:
Wel laten weten wat het wordt he.quote:
Doe ik zekers, zodra ik eruit benquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wel laten weten wat het wordt he.
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
Buddy, nav Buddha misschien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tiger is wel leuk, woody ook wel. De porseleinen god gaat m niet worden
Jammer hoor.,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De porseleinen god gaat m niet worden
Jaaa ook leuk, maar voelt wel een beetje cliché...quote:
Hmmm maar hoe roep ik m dan ondertussen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat ik altijd doe bij nieuwe huisdieren, is dat ik gewoon wacht met een naam geven.
De naam die het beste bij hem 'past' komt vanzelf als je hem wat beter leert kennen.
Hier poes!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jaaa ook leuk, maar voelt wel een beetje cliché...
[..]
Hmmm maar hoe roep ik m dan ondertussen?
Ja ook grappig. Ik meen trouwens ooit gelezen te hebben dat ze beter reageren op iets met een ie klank erin. (kan me vergissen hoor)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Hier poes!
Bertje is ook wel een leuke naam!
quote:
quote:
het beest heette eerst roosje totdat we erachter kwamen dat het een katertje was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja ook grappig. Ik meen trouwens ooit gelezen te hebben dat ze beter reageren op iets met een ie klank erin. (kan me vergissen hoor)
[..]
Dus 's ochtends vroeg loop jij al om babi pangang te roepen?
Katten zien er lief uit en krijgen alles gedaan terwijl ze weinig doen...niks doen..maar ze zijn wel versss, luie beesten dat het zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef dalonia het volgende:
[..]
het beest heette eerst roosje totdat we erachter kwamen dat het een katertje was.
toen hebben we hem maar babi pangang genoemd.
niet dat het veel uitmaakt, als je hem roept komt die niet, alleen als je eten hebt.
ik snap werkelijk waar niet wat mensen leuk vinden aan een kat, onzettend ongezellige ontrouwe beesten.
dat wij hem hebben is meer omdat het een zwerfkat is en dood laten gaan ook zo zielig is
godsgruwelijk wat een lelijk geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vet en lief beest Jaap, echt een schatje haha.
Nog enkele suggesties:
Wang-Snee-Wang
Wang-Snee-Wang-Pang
Wang-Snee-Wang-Pang-Vang
Betekent respectievelijk 'kont', 'scheet' en 'onderbroek' in het Chinees.
Of Lima.
Of Creepa.
Mwah ze komen ook heel chill bij je zitten. Al zit deze geen minuut stilquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Katten zien er lief uit en krijgen alles gedaan terwijl ze weinig doen...niks doen..maar ze zijn wel versss, luie beesten dat het zijn
Omdat ik niet origineel ben en door moest gaan op 'babi pangang'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dank je![]()
Vanwaar al dat Chinees? Wel komisch
Bij je zitten is natuurlijk wel het minste wat ze voor je kunnen doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Mwah ze komen ook heel chill bij je zitten. Al zit deze geen minuut stil
Whehe Thazar zonder ballenquote:Op zondag 29 augustus 2010 03:31 schreef SiGNe het volgende:
"Eten" kan ook, daar zal ie in elk geval naar luisteren
Ben zelf ook nog opzoek naar een katertje trouwens dus tegen de tijd dat ik 'm heb kan ik hier ok wel een topic openen.
De katten van m'n ouders heten Clark Gable en Niezl (een van de 7 dwergen)
En ze hebben ook Julio Iglesias en Bathazar Gerards gehad, namen die de cattery aan ze hebben gegeven.
Balthzar was op een gegeven moment bekend als Thazar aangezien z'n ballen eraf waren.
Hehe is wel grappig natuurlijk, maar ik hou eigenlijk niet zo van vodkaquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef XtremeNL het volgende:
Ik wil nog een keer Wodka sugereren.. een kater genaamd wodka moet wel tof zijn.
Breezerananas zou soms wel handig zijn hequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:44 schreef XtremeNL het volgende:
Goldstrike? Breezerananas? Hertog? Palm? Jupi of heintje?
Chopperquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:48 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Hij kan trouwens echt hard spinnen, klinkt als een helicopter in de verte
Erg leuk diequote:
Ook leuk, wat minder catchy wel, vind ikquote:
Leuke naam. Maar idd, als je ze eten geeft is alles goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef Kattenkop het volgende:
Mr. Jingles heet die van mij. Maar hij luistert ook naar Jinx, Mr. J, Jingle bell en poesie.
Zolang je dat beest eten geeft vindt ie alles best denk ik.
Ik ga ff kijken waar Remlof in het geschiedenisboek staatquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef samvirus het volgende:
Nero, Leopold, Lenin, Ché, Nixon, Fidel, Remlof, Thorbecke, Fillip, Louis, Karel.
Open een willekeurige geschiedenisboek, the sky is the limit.
Ik snap je idee, ook wel grappigquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:39 schreef Cudles het volgende:
Ik vind Jaap nog steeds de beste. Lekker droog. Alleen als je zelf zo heet, moet je em niet zo noemen. Dan Barthelemeus.
Is ook wel watquote:
Kut,spelfout moet hem zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik snap je idee, ook wel grappigEn nee ik heet gelukkig geen Jaap
![]()
[..]
Is ook wel wat![]()
Verdomme, jullie maken het helemaal niet makkelijker
Dat wordt al een hele kat! Ik zal maar snel een naam verzinnen voor dat diertje!quote:
Hij lijkt daar groter dan dat ie is hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef Leef_Er_Mee het volgende:
[..]
Dat wordt al een hele kat! Ik zal maar snel een naam verzinnen voor dat diertje!
Wat dacht je van Joris of Midas?
Die hebben wij ook nog gehad: twee broertjes. Jaap en Keesquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:39 schreef Cudles het volgende:
Ik vind Jaap nog steeds de beste. Lekker droog. Alleen als je zelf zo heet, moet je em niet zo noemen. Dan Barthelemeus.
DIESEL!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Karel een Jaap zijn wel leuk, lekker droogMaar ik kan gewoon geen besluit nemen
![]()
Hij is echt lief, blijft nu al bij me op schoot liggen snurken. Alleen kan ik 'm dus niet roepen![]()
![]()
(of iig een naam leren)
Mijn eigen kater heet Max, maar die naam gebruik ik nooit. Wel Bollie, Vreetzak of Meneer Poes, maar hij luistert toch alleen maar naar het geluid van de koelkastquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Karel een Jaap zijn wel leuk, lekker droogMaar ik kan gewoon geen besluit nemen
![]()
Hij is echt lief, blijft nu al bij me op schoot liggen snurken. Alleen kan ik 'm dus niet roepen![]()
![]()
(of iig een naam leren)
Heb je al gezegdquote:
Neequote:
Huh jij geeft je katten een naam en noemt ze vervolgens anders?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mijn eigen kater heet Max, maar die naam gebruik ik nooit. Wel Bollie, Vreetzak of Meneer Poes, maar hij luistert toch alleen maar naar het geluid van de koelkast
Andere kat heet Mickey, maar die noem ik Smikkel
Dank jequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef Inlognaam het volgende:
Fellatio vind ik wel een mooie naam voor het beestje.
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik wil een foto'tje zien. Kleine beestjes
Aaaaaaaaah, wat lief!
Maar dan spreek je wel eentje verkeerd uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:48 schreef bambambam het volgende:
Haal er eentje bij en noem ze dan V en F!
Dat deed een vriendin van mij met twee parkieten. En je spreekt het dus uit als ffff en ffff! En niet vee en ef!
Meer iets voor een kanarie?quote:
Ook een goed idee, maar ik wacht nog ff daarmee. Heb niet zo'n haastquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Kies een paar favorieten uit de namen die genoemd zijn en maak een pollDan beslissen wij wel voor je
Ja zo'n superdroge naam is wel grappigquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef jack4ya het volgende:
Dirk!
Idd zo'n lekker Hollandse recht toe recht aan naam.
Ja, je moet ze een naam geven als je ze nog nauwelijks kent. Later blijkt dan iets anders beter te passen, dus misschien moet je gewoon even wachten met een naam.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Huh jij geeft je katten een naam en noemt ze vervolgens anders?![]()
Waarom had ik nou zo het vermoeden dat dat 'm niet werd....:Dquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dank je![]()
Maar Fellatio wort 'm toch niet
Hij heeft een dronkelap neusquote:
Das niet waar, een naam valt prima te leren, de meesten komen dan ook gewoon. Gewoon ff met snoepjes of lekkernij aan de gangquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja, je moet ze een naam geven als je ze nog nauwelijks kent. Later blijkt dan iets anders beter te passen, dus misschien moet je gewoon even wachten met een naam.
Katten luisteren toch niet nl.
quote:
Wat is er dan sappig aan ´m?quote:
Vind ik niet zoquote:
Je hebt wel gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Hij heeft een dronkelap neus
Dus zo gek is Wodka of Vodka nog niet voor m
Ja klopt, hij heeft best lange oren idd. Maar kapitein langoor bekt niet zo lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Inlognaam het volgende:
Nu ik 'm opnieuw bekijk ga ik voor Kapitein LangOor omdat ie best lange oren lijkt te hebben. Toch?
Neh klinkt nietquote:
Wel leuk jaquote:
Grappig ja, een romeinse keizerquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nero
Ceasar
Tiberius
Caligula
Septimius Severus
Nee nog nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef computergirl het volgende:
Boris, was die naam al langs gekomen?
op z'n nederlands is het meer een hondennaamquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Bedoelde je trouwens Caesar op z´n latijn uitgesproken of nl?
Jaaaa maar dat komt alleen maar door dat hondenvoerquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
op z'n nederlands is het meer een hondennaam
Dat was mijn idee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mijn eigen kater heet Max, maar die naam gebruik ik nooit. Wel Bollie, Vreetzak of Meneer Poes, maar hij luistert toch alleen maar naar het geluid van de koelkast
Andere kat heet Mickey, maar die noem ik Smikkel
Dat heet zelfstandigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef dalonia het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt, als je hem roept komt die niet, alleen als je eten hebt.
ik snap werkelijk waar niet wat mensen leuk vinden aan een kat, onzettend ongezellige ontrouwe beesten.
Aan de andere kant, het alcohol percentage juist weer niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Je hebt wel gelijk![]()
Maar die a op het eind maakt het ietwat vrouwelijk![]()
4 erbij dan... Vodka en Tequila moeten ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Mammietje het volgende:
Wat zijn ze schatttttttttttig als ze zo klein zijn!![]()
Bink, Tijger en Chopper vond ik het leukst!![]()
Je zal er twee bij moeten nemen.
(Onbewuste) Telepathie!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zo heetten de 2 katten van mijn oom..
Jaapie is wel leuk, volgens mij al eerder genoemdquote:
Die 3 vind ik ook erg leuk jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Mammietje het volgende:
Wat zijn ze schatttttttttttig als ze zo klein zijn!![]()
Bink, Tijger en Chopper vond ik het leukst!![]()
Je zal er twee bij moeten nemen.
Hmmm maar ik zie mezelf op zondagochtend niet om wodka roepenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:23 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het alcohol percentage juist weer niet.
Beetje cheezy ook, een drank als naam.quote:
Ja leuk bedachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:12 schreef jack4ya het volgende:
Die van ons noemen we trouwens ook wel eens Sherman, omdat het net een grijze tank is.
(Lees: dik/stevig en denderend door het huis.)
Misschien doe ik dat nog welquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:40 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
4 erbij dan... Vodka en Tequila moeten ook
TS maak er een pol van!
Daddyquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:19 schreef Maringo het volgende:
Noem hm papa. Das ook leuk voor de burenOf Daddy.
Onze heet Spyro btwMaar toen ie groot werd, bleek ie niet eens te kunnen vliegen of vuur spuwen, paars verven is nog wel een optie
Maar een Hollandsche naam is ook grappig, als Fred, Jaap, Dirk, Kees, Jan enz.
Of anders Leo. Is toch ook een katachtige
Gypsyquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Essiejj het volgende:
Jupiter![]()
Of heracles (verbasterd naar klesje)
Zo heette onze twee katten![]()
Gandalf,
Garfield,
Gypsy,
http://www.katten-namen.nl
Dat is ie ook, je gaat toch niet je kat naar een voetbalclub noemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:27 schreef Xummon het volgende:
kat van mijn achterbuurman heet Ajax!
Tijdje geleden staat die dus op straat Ajax, Ajax, Aaaajax, te roepen, (ik wist toen nog niet dat hij dus zijn kat aan het roepen was).
Ik dacht eerst ff dat hij een beetjegeworden was!
Wat vind jij lodderige namen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:53 schreef jack4ya het volgende:
Al die semi grappige namen heb ik niets mee.
Zeker voor een kater, vind ik 'lodderige' namen wel wat hebben.
En wie zijn kat "Tijger" (of afgeleiden daarvan) mag wmb in het hondenhok. Da's echt de meest boring naam ever. Net als "Max" voor een hond.
Sauce nao!!quote:
Hehe die had ik nog niet gehoordquote:
Doet me aan iets denken, weet alleen niet meer wat...quote:
Is al eens geopperd, maar dat lijkt me niet zo succesvol. Kan ook wel vreemde gezichten opleveren lijkt mequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Biogarde het volgende:
Fellatio. Vet grappig wanneer je staat te gillen op straat in je ondergoed.
Oh jee, nou heb je natalie boos gemaakt.quote:
Beetje saai eigenlijkquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef MissBitchy het volgende:
Onze buurman heeft een zwarte kat die "luistert" naar de naam Satan
Priceless, de blikken van de buren als hij de kat s'avonds binnen roept
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef smoeske het volgende:
een Surinaamse vriend heeft een kat die Adolf heet
Die is leuk. Zo heette m'n Bulldog vroegah.quote:
Je gaat je kat toch geen zigeuner noemen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:40 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Nou ja, ik heb nog eens nagedacht, gelezen, gezocht en gefilterd en ik vind dat deze overblijven:
Gypsy
Zijn er nog iets teveel voor een poll...
Overigens wil ik wel alle anderen bedanken voor het meedenken natuurlijk
Zo'n vraag kan je bij iedere naam wel stellen. De meeste mensen zullen vast wel een idee hebben bij "zigeuner", maakt het juist grappig. Verder klinkt het (engelse) woord gewoon wel leuk. Ik heb ook nog helemaal niets gekozenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je gaat je kat toch geen zigeuner noemen?
quote:Bink
Jaap
Baas
Tarantino
Neo
Tijger/tiger
Chopper
Henk
Rebel
Diesel
Karel
Nero
Caesar (wel op z'n latijn dus)
Daddy
Gypsy
Kobus
Tosti
Ziggy
Ah, weer een paar namen weg. Als iedere eerdere poster nou eens een naampje wegstreept tot er eentje overblijft hoeft TS niet zo te peinzen over namenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ik heb sinds 4weken een rood katertje. Hij is nu 12/13 weken en hij heet Binky! Als de kat groter wordt kan je um altijd nog Bink noemen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:49 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan je bij iedere naam wel stellen. De meeste mensen zullen vast wel een idee hebben bij "zigeuner", maakt het juist grappig. Verder klinkt het (engelse) woord gewoon wel leuk. Ik heb ook nog helemaal niets gekozen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:05 schreef Maringo het volgende:
Je kan het ook zoals de Koreanen doen:
vanaf 1.38Hehehe strak plan maar nee, ik hoef niet m'n kamer vol met kattenvoer te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke....quote:Lachen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:24 schreef smoeske het volgende:
Die van mij heten Bob , Marley , Ziggy en Yellowman ( is spier wit dus kon niet echt anders)
Chille tunes ook
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, weer een paar namen weg. Als iedere eerdere poster nou eens een naampje wegstreept tot er eentje overblijft hoeft TS niet zo te peinzen over namenIk vind het zoooo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hij rent wat af anders hoor! Gelukkig hangt ie niet in de gordijnen/meubels etc...quote:
Leuke namen! Neem je binnekort twee nieuwe katten of is dat meer een project voor op de lange termijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef Rebubbled het volgende:
Pixel vind ik echt heel leuk. Of Jellybean. Mijn volgende 2 katten gaan zo heten.De huidige heet Poes. Ik zat namelijk ook met het probleem dat ik geen naam wist te verzinnen en tegen de tijd dat ik er wel één had luisterde ze al heel goed naar Poes.
En voor dat laatste ben ik ook bang![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef Benijx het volgende:
[..]
Ik heb sinds 4weken een rood katertje. Hij is nu 12/13 weken en hij heet Binky! Als de kat groter wordt kan je um altijd nog Bink noemen!
Gr
Maar het lijkt me dat je Binky toch wel zal aanhouden
Flauw he?
Ik hou toch niet zo van sushiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef Northside het volgende:
Mijn poesjes heten Sushi en Sambal. Deze namen zijn vastgelegd als handelsmerken en derhalve exclusief en niet meer vrije beschikbaar. Jammer maar helaas.
Dat is een project voor lange termijn. Deze is nog maar 3 en volgens mij nog lang niet van plan om dood te gaan. Ik hoop het ook niet natuurlijk, maar daarna neem ik zeker 2 Oriental Short Hairs. Die zijn zoo mooi, slim en sociaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Leuke namen! Neem je binnekort twee nieuwe katten of is dat meer een project voor op de lange termijn?
En voor dat laatste ben ik ook bang![]()
![]()
![]()
Nee die zal nog wel ff meegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat is een project voor lange termijn. Deze is nog maar 3 en volgens mij nog lang niet van plan om dood te gaan. Ik hoop het ook niet natuurlijk, maar daarna neem ik zeker 2 Oriental Short Hairs. Die zijn zoo mooi, slim en sociaal.
Succes met het kiezen van een naam, maar be quick! Voor je het weet heb jij ook een Poes.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:35 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, de lijst dus:
Bink
Jaap
Baas
Tarantino
Neo
Tijger/tiger
Chopper
Henk
Rebel
Diesel
Karel
Nero
Caesar (wel op z'n latijn dus )
Daddy
Gypsy
Kobus
Tosti
Ziggy
Dan toch even een poll doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal het idee geloof ik
Is best veel voor een poll, dan komt er misschien niets uit. Als het er nou nog maar 4 waren ofzo...quote:
NIet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dat was niet helemaal het idee geloof ik
Das heeel aardig van je, maar dit tempo kan ik gewoon niet aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NIet?
Ik denk, ik maak het makkelijk voor je
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja maar ik had al een lijst met de tofste namen uit dit topic![]()
Deze, streep maximaal 2 namen weg en als er nog 4-5 over zijn maak ik een poll
Bink
Jaap
Baas
Tarantino
Neo
Tijger/tiger
Chopper
Henk
Rebel
Diesel
Karel
Nero
Daddy
Gypsy
Kobus
Tosti
Ziggy
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja maar ik had al een lijst met de tofste namen uit dit topic![]()
Deze, streep maximaal 2 namen weg en als er nog 4-5 over zijn maak ik een poll
Bink
Jaap
Baas
Tarantino
Neo
Tijger/tiger
Chopper
Henk
Rebel
Diesel
Karel
Nero
Daddy
Gypsy
Kobus
Tosti
Ziggy
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:40 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Lijst die geupdate is:
Jaap/Japie
Baas
Tarantino(lijkt me niet handig aangezien dit waarschijnlijk vervalt tot tino)
Henk
Rebel
Caesar[Blijft, is een persoonlijke favoriet]
Daddy
Kobus
Tosti
Ziggy
Ben ik ook. Maar ik vind katten voor eenzame depressieve vrouwen die geen man kunnen krijgen en zich derhalve volstoppen met chocolade en wijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lief was
Hmmm naja dat kan. Ik vind ze gezellig, zonder dat je moet zeggen wat ze moeten doen zoals bij hondenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik vind katten voor eenzame depressieve vrouwen die geen man kunnen krijgen en zich derhalve volstoppen met chocolade en wijn.
Hmm nee. Ik vind het gewoon te vroeg om die naam eruit te gooien.Het is een leuke naam maar er staan nog meer leuke namen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef Franneh het volgende:
Als Caesar je persoonlijke favoriet is, noem hem dan Caesar?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Vraagje aan de mods, mag ik een deel 2 openen met een poll?
Chopper moet er weer in hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Mocht iemand nog extreme bezwaren hebben tegen bepaalde doorhalingen, dan mag je dat ook melden
Nu is het mevrouw de bondskanselier?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:33 schreef lieflijntje het volgende:
Meneer de President!
Zou had mijn poezebeest geheten als ze een jongetje was!
Moest hier aan denken.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:33 schreef lieflijntje het volgende:
Meneer de President!
Zou had mijn poezebeest geheten als ze een jongetje was!
Maak er een topic overquote:Op woensdag 1 september 2010 10:31 schreef Hydrogeny het volgende:
Klacht: Vodka en Tequila nog niet eens doorstreep waardig?
Ja daar is het ook van!! Mijn poezebeestje heet nu Vlinder en als het regent en ze speelt buiten, dan zeggen wij dus: verdronken vlinderquote:
Lol, grappig, een kat die buiten speelt in de regen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:55 schreef lieflijntje het volgende:
[..]
Ja daar is het ook van!! Mijn poezebeestje heet nu Vlinder en als het regent en ze speelt buiten, dan zeggen wij dus: verdronken vlinder
tostichopper dus!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef bietel het volgende:
Ik vind chopper en tosti de 2 beste opties imho.
Je zegt dat hij spint als een helikopter en hij eet veel. Beide passen dus bij hem!k
Zo noem ik onze kat heel vaak, en die heet Gijs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |