N.a.v. onderstaan topic waarin mooie voorstellen gedaan worden over Vodka en Tequila worden deze beide niet serieus genomen. Het is een schande, ze zijn nog niet eens doorstreepwaardig!
Klacht: Vodka en Tequila niet serieus nemen Subklacht: Katten! Antiklacht: Eerst Klaagbaak topic
Verwachte reacties: TS neemt graag poezen / katers die Vodka en/of Tequila heten. TS neemt alles dat met drank heeft te maken (TRUE). TS kan er niet mee omgaan Smileys
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was. - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt! - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
schreef Siniti het volgende Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast ! schreef stevenmac26 het volgende: Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.