Zo'n vraag kan je bij iedere naam wel stellen. De meeste mensen zullen vast wel een idee hebben bij "zigeuner", maakt het juist grappig. Verder klinkt het (engelse) woord gewoon wel leuk. Ik heb ook nog helemaal niets gekozenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je gaat je kat toch geen zigeuner noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bink
Jaap
Baas
Tarantino
Neo
Tijger/tiger
Chopper
Henk
Rebel
Diesel
Karel
Nero
Caesar (wel op z'n latijn dus)
Daddy
Gypsy
Kobus
Tosti
Ziggy
Ah, weer een paar namen weg. Als iedere eerdere poster nou eens een naampje wegstreept tot er eentje overblijft hoeft TS niet zo te peinzen over namenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ik heb sinds 4weken een rood katertje. Hij is nu 12/13 weken en hij heet Binky! Als de kat groter wordt kan je um altijd nog Bink noemen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:49 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Zo'n vraag kan je bij iedere naam wel stellen. De meeste mensen zullen vast wel een idee hebben bij "zigeuner", maakt het juist grappig. Verder klinkt het (engelse) woord gewoon wel leuk. Ik heb ook nog helemaal niets gekozen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:05 schreef Maringo het volgende:
Je kan het ook zoals de Koreanen doen:
vanaf 1.38Hehehe strak plan maar nee, ik hoef niet m'n kamer vol met kattenvoer te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke....quote:Lachen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:24 schreef smoeske het volgende:
Die van mij heten Bob , Marley , Ziggy en Yellowman ( is spier wit dus kon niet echt anders)
Chille tunes ook
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, weer een paar namen weg. Als iedere eerdere poster nou eens een naampje wegstreept tot er eentje overblijft hoeft TS niet zo te peinzen over namenIk vind het zoooo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hij rent wat af anders hoor! Gelukkig hangt ie niet in de gordijnen/meubels etc...quote:
Leuke namen! Neem je binnekort twee nieuwe katten of is dat meer een project voor op de lange termijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef Rebubbled het volgende:
Pixel vind ik echt heel leuk. Of Jellybean. Mijn volgende 2 katten gaan zo heten.De huidige heet Poes. Ik zat namelijk ook met het probleem dat ik geen naam wist te verzinnen en tegen de tijd dat ik er wel één had luisterde ze al heel goed naar Poes.
En voor dat laatste ben ik ook bang![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef Benijx het volgende:
[..]
Ik heb sinds 4weken een rood katertje. Hij is nu 12/13 weken en hij heet Binky! Als de kat groter wordt kan je um altijd nog Bink noemen!
Gr
Maar het lijkt me dat je Binky toch wel zal aanhouden
Flauw he?
Ik hou toch niet zo van sushiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef Northside het volgende:
Mijn poesjes heten Sushi en Sambal. Deze namen zijn vastgelegd als handelsmerken en derhalve exclusief en niet meer vrije beschikbaar. Jammer maar helaas.
Dat is een project voor lange termijn. Deze is nog maar 3 en volgens mij nog lang niet van plan om dood te gaan. Ik hoop het ook niet natuurlijk, maar daarna neem ik zeker 2 Oriental Short Hairs. Die zijn zoo mooi, slim en sociaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Leuke namen! Neem je binnekort twee nieuwe katten of is dat meer een project voor op de lange termijn?
En voor dat laatste ben ik ook bang![]()
![]()
![]()
Nee die zal nog wel ff meegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat is een project voor lange termijn. Deze is nog maar 3 en volgens mij nog lang niet van plan om dood te gaan. Ik hoop het ook niet natuurlijk, maar daarna neem ik zeker 2 Oriental Short Hairs. Die zijn zoo mooi, slim en sociaal.
Succes met het kiezen van een naam, maar be quick! Voor je het weet heb jij ook een Poes.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:35 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, de lijst dus:
Bink
Jaap
Baas
Tarantino
Neo
Tijger/tiger
Chopper
Henk
Rebel
Diesel
Karel
Nero
Caesar (wel op z'n latijn dus )
Daddy
Gypsy
Kobus
Tosti
Ziggy
Dan toch even een poll doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal het idee geloof ik
Is best veel voor een poll, dan komt er misschien niets uit. Als het er nou nog maar 4 waren ofzo...quote:
NIet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dat was niet helemaal het idee geloof ik
Das heeel aardig van je, maar dit tempo kan ik gewoon niet aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NIet?
Ik denk, ik maak het makkelijk voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |