Neo is wel grappig. Ik vind je andere namen nou niet echt lekker bekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:21 schreef Saphia het volgende:
Neo dan? Louis de eerste,Casanova,Willem-Alexander,Piet,Heineken....
Niet echt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is "Gillend orgasme" zeker ook niet wat
Nog nietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij al op?
Ben dus (de helft van Bengaal)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tis een halve bengaal trouwens.
De reden waarom die van mij Beer heet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Die van m'n zus heten Duif, Vink en Muis.. naar de prooien die ze de eerste keer voor m'n zus meenamen
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Het lukt gewoon niet, tis hier te donker
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.
quote:Bengalen, ook wel Bango of Bangladesh is een regio in het noordoosten van Zuid-Azië dat is onderverdeeld in de Indiase staat West-Bengalen en het land Bangladesh.
....
In het begin van de twaalfde eeuw werden de boeddhistische heersers verdreven en kwam de hindoeïstische Sena-dynastie op de troon. Op zijn beurt werd een Sena-heerser in 1202 onttroond door islamitische heersers. Bengalen werd toen een deel van het sultanaat van Delhi, maar kreeg een eigen vice-sultan.
Als hij geboren is in juni moet je hem Juno noemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.
quote:
Wel laten weten wat het wordt he.quote:
Doe ik zekers, zodra ik eruit benquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wel laten weten wat het wordt he.
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
Buddy, nav Buddha misschien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tiger is wel leuk, woody ook wel. De porseleinen god gaat m niet worden
Jammer hoor.,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De porseleinen god gaat m niet worden
Jaaa ook leuk, maar voelt wel een beetje cliché...quote:
Hmmm maar hoe roep ik m dan ondertussen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat ik altijd doe bij nieuwe huisdieren, is dat ik gewoon wacht met een naam geven.
De naam die het beste bij hem 'past' komt vanzelf als je hem wat beter leert kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |