De reden waarom die van mij Beer heet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Die van m'n zus heten Duif, Vink en Muis.. naar de prooien die ze de eerste keer voor m'n zus meenamen
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Het lukt gewoon niet, tis hier te donker
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.
quote:Bengalen, ook wel Bango of Bangladesh is een regio in het noordoosten van Zuid-Azië dat is onderverdeeld in de Indiase staat West-Bengalen en het land Bangladesh.
....
In het begin van de twaalfde eeuw werden de boeddhistische heersers verdreven en kwam de hindoeïstische Sena-dynastie op de troon. Op zijn beurt werd een Sena-heerser in 1202 onttroond door islamitische heersers. Bengalen werd toen een deel van het sultanaat van Delhi, maar kreeg een eigen vice-sultan.
Als hij geboren is in juni moet je hem Juno noemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.
quote:
Wel laten weten wat het wordt he.quote:
Doe ik zekers, zodra ik eruit benquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wel laten weten wat het wordt he.
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
Buddy, nav Buddha misschien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tiger is wel leuk, woody ook wel. De porseleinen god gaat m niet worden
Jammer hoor.,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De porseleinen god gaat m niet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |