Ik vind Guus niet echt mooi...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef FreezePop het volgende:
Guus.
Ed.
Chinees-Indisch Restaurant.
Chinees Indisch Restaurant! Hier komen!
Baasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Baas/Meester aangezien jij de slaaf van het beestje gaat worden, een kat heeft namelijk personeel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Das misschien wel wat, die gaat op het lijstje
Waarom zou z'n naam iets met mn Fok! username te maken moeten hebben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef Dynames het volgende:
JaapAapSmulPaap
JaapSmulPaap
JaapAapPaap
AapSmulPaap
SmulPaap
PaapSmulAapJaap
JaapSmulAapPaap
Jaap
Smul
Aap
Paap
genoeg opties
Fokke dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Neh, klinkt zo Fries ook
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef Hydrogeny het volgende:
Toch is Vodka ook wel leuk. Mijn kater heet Vodka kun je dan zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEGER , NEEEEEEGER KOM HIER!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dan gaan de buren me raar aan kijken
Komt later wel, hij zit nu onder de bank. Niet zo'n zin om een halve verhuizing te starten hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef Saphia het volgende:
Ik moet eerst een foto zien van die kater,dan kan ik bepalen wat een eventuele geschikte naam zou kunnen zijn voor deze kater zonder naam.
Omdat ie dan een naam heeft zoals niemand andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Waarom zou z'n naam iets met mn Fok! username te maken moeten hebben?
Dan is "Gillend orgasme" zeker ook niet watquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dan gaan de buren me raar aan kijken
Neo is wel grappig. Ik vind je andere namen nou niet echt lekker bekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:21 schreef Saphia het volgende:
Neo dan? Louis de eerste,Casanova,Willem-Alexander,Piet,Heineken....
Niet echt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is "Gillend orgasme" zeker ook niet wat
Nog nietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij al op?
Ben dus (de helft van Bengaal)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tis een halve bengaal trouwens.
De reden waarom die van mij Beer heet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Die van m'n zus heten Duif, Vink en Muis.. naar de prooien die ze de eerste keer voor m'n zus meenamen
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Het lukt gewoon niet, tis hier te donker
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beschrijf hem dan eens, kleuren en formaten.
quote:Bengalen, ook wel Bango of Bangladesh is een regio in het noordoosten van Zuid-Azië dat is onderverdeeld in de Indiase staat West-Bengalen en het land Bangladesh.
....
In het begin van de twaalfde eeuw werden de boeddhistische heersers verdreven en kwam de hindoeïstische Sena-dynastie op de troon. Op zijn beurt werd een Sena-heerser in 1202 onttroond door islamitische heersers. Bengalen werd toen een deel van het sultanaat van Delhi, maar kreeg een eigen vice-sultan.
Als hij geboren is in juni moet je hem Juno noemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Beige, met zwarte vlekken en strepen. Hij is zo'n 3-4 maanden, dus iets groter dan wanneer je echt aan kittens denkt.
quote:
Wel laten weten wat het wordt he.quote:
Doe ik zekers, zodra ik eruit benquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wel laten weten wat het wordt he.
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Oke, ik heb m'n uiterste best gedaan dus beter dan dit wordt het niet. Niet zeuren over de kwaliteit omdat apple telefoon.
[ link | afbeelding ]
Buddy, nav Buddha misschien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Tiger is wel leuk, woody ook wel. De porseleinen god gaat m niet worden
Jammer hoor.,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De porseleinen god gaat m niet worden
Jaaa ook leuk, maar voelt wel een beetje cliché...quote:
Hmmm maar hoe roep ik m dan ondertussen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat ik altijd doe bij nieuwe huisdieren, is dat ik gewoon wacht met een naam geven.
De naam die het beste bij hem 'past' komt vanzelf als je hem wat beter leert kennen.
Hier poes!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jaaa ook leuk, maar voelt wel een beetje cliché...
[..]
Hmmm maar hoe roep ik m dan ondertussen?
Ja ook grappig. Ik meen trouwens ooit gelezen te hebben dat ze beter reageren op iets met een ie klank erin. (kan me vergissen hoor)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Hier poes!
Bertje is ook wel een leuke naam!
quote:
quote:
het beest heette eerst roosje totdat we erachter kwamen dat het een katertje was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja ook grappig. Ik meen trouwens ooit gelezen te hebben dat ze beter reageren op iets met een ie klank erin. (kan me vergissen hoor)
[..]
Dus 's ochtends vroeg loop jij al om babi pangang te roepen?
Katten zien er lief uit en krijgen alles gedaan terwijl ze weinig doen...niks doen..maar ze zijn wel versss, luie beesten dat het zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef dalonia het volgende:
[..]
het beest heette eerst roosje totdat we erachter kwamen dat het een katertje was.
toen hebben we hem maar babi pangang genoemd.
niet dat het veel uitmaakt, als je hem roept komt die niet, alleen als je eten hebt.
ik snap werkelijk waar niet wat mensen leuk vinden aan een kat, onzettend ongezellige ontrouwe beesten.
dat wij hem hebben is meer omdat het een zwerfkat is en dood laten gaan ook zo zielig is
godsgruwelijk wat een lelijk geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vet en lief beest Jaap, echt een schatje haha.
Nog enkele suggesties:
Wang-Snee-Wang
Wang-Snee-Wang-Pang
Wang-Snee-Wang-Pang-Vang
Betekent respectievelijk 'kont', 'scheet' en 'onderbroek' in het Chinees.
Of Lima.
Of Creepa.
Mwah ze komen ook heel chill bij je zitten. Al zit deze geen minuut stilquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Katten zien er lief uit en krijgen alles gedaan terwijl ze weinig doen...niks doen..maar ze zijn wel versss, luie beesten dat het zijn
Omdat ik niet origineel ben en door moest gaan op 'babi pangang'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dank je![]()
Vanwaar al dat Chinees? Wel komisch
Bij je zitten is natuurlijk wel het minste wat ze voor je kunnen doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Mwah ze komen ook heel chill bij je zitten. Al zit deze geen minuut stil
Whehe Thazar zonder ballenquote:Op zondag 29 augustus 2010 03:31 schreef SiGNe het volgende:
"Eten" kan ook, daar zal ie in elk geval naar luisteren
Ben zelf ook nog opzoek naar een katertje trouwens dus tegen de tijd dat ik 'm heb kan ik hier ok wel een topic openen.
De katten van m'n ouders heten Clark Gable en Niezl (een van de 7 dwergen)
En ze hebben ook Julio Iglesias en Bathazar Gerards gehad, namen die de cattery aan ze hebben gegeven.
Balthzar was op een gegeven moment bekend als Thazar aangezien z'n ballen eraf waren.
Hehe is wel grappig natuurlijk, maar ik hou eigenlijk niet zo van vodkaquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef XtremeNL het volgende:
Ik wil nog een keer Wodka sugereren.. een kater genaamd wodka moet wel tof zijn.
Breezerananas zou soms wel handig zijn hequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:44 schreef XtremeNL het volgende:
Goldstrike? Breezerananas? Hertog? Palm? Jupi of heintje?
Chopperquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:48 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Hij kan trouwens echt hard spinnen, klinkt als een helicopter in de verte
Erg leuk diequote:
Ook leuk, wat minder catchy wel, vind ikquote:
Leuke naam. Maar idd, als je ze eten geeft is alles goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef Kattenkop het volgende:
Mr. Jingles heet die van mij. Maar hij luistert ook naar Jinx, Mr. J, Jingle bell en poesie.
Zolang je dat beest eten geeft vindt ie alles best denk ik.
Ik ga ff kijken waar Remlof in het geschiedenisboek staatquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef samvirus het volgende:
Nero, Leopold, Lenin, Ché, Nixon, Fidel, Remlof, Thorbecke, Fillip, Louis, Karel.
Open een willekeurige geschiedenisboek, the sky is the limit.
Ik snap je idee, ook wel grappigquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:39 schreef Cudles het volgende:
Ik vind Jaap nog steeds de beste. Lekker droog. Alleen als je zelf zo heet, moet je em niet zo noemen. Dan Barthelemeus.
Is ook wel watquote:
Kut,spelfout moet hem zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik snap je idee, ook wel grappigEn nee ik heet gelukkig geen Jaap
![]()
[..]
Is ook wel wat![]()
Verdomme, jullie maken het helemaal niet makkelijker
Dat wordt al een hele kat! Ik zal maar snel een naam verzinnen voor dat diertje!quote:
Hij lijkt daar groter dan dat ie is hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef Leef_Er_Mee het volgende:
[..]
Dat wordt al een hele kat! Ik zal maar snel een naam verzinnen voor dat diertje!
Wat dacht je van Joris of Midas?
Die hebben wij ook nog gehad: twee broertjes. Jaap en Keesquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:39 schreef Cudles het volgende:
Ik vind Jaap nog steeds de beste. Lekker droog. Alleen als je zelf zo heet, moet je em niet zo noemen. Dan Barthelemeus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |