Hier poes!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jaaa ook leuk, maar voelt wel een beetje cliché...
[..]
Hmmm maar hoe roep ik m dan ondertussen?
Ja ook grappig. Ik meen trouwens ooit gelezen te hebben dat ze beter reageren op iets met een ie klank erin. (kan me vergissen hoor)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Hier poes!
Bertje is ook wel een leuke naam!
quote:
quote:
het beest heette eerst roosje totdat we erachter kwamen dat het een katertje was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja ook grappig. Ik meen trouwens ooit gelezen te hebben dat ze beter reageren op iets met een ie klank erin. (kan me vergissen hoor)
[..]
Dus 's ochtends vroeg loop jij al om babi pangang te roepen?
Katten zien er lief uit en krijgen alles gedaan terwijl ze weinig doen...niks doen..maar ze zijn wel versss, luie beesten dat het zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef dalonia het volgende:
[..]
het beest heette eerst roosje totdat we erachter kwamen dat het een katertje was.
toen hebben we hem maar babi pangang genoemd.
niet dat het veel uitmaakt, als je hem roept komt die niet, alleen als je eten hebt.
ik snap werkelijk waar niet wat mensen leuk vinden aan een kat, onzettend ongezellige ontrouwe beesten.
dat wij hem hebben is meer omdat het een zwerfkat is en dood laten gaan ook zo zielig is
godsgruwelijk wat een lelijk geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vet en lief beest Jaap, echt een schatje haha.
Nog enkele suggesties:
Wang-Snee-Wang
Wang-Snee-Wang-Pang
Wang-Snee-Wang-Pang-Vang
Betekent respectievelijk 'kont', 'scheet' en 'onderbroek' in het Chinees.
Of Lima.
Of Creepa.
Mwah ze komen ook heel chill bij je zitten. Al zit deze geen minuut stilquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Katten zien er lief uit en krijgen alles gedaan terwijl ze weinig doen...niks doen..maar ze zijn wel versss, luie beesten dat het zijn
Omdat ik niet origineel ben en door moest gaan op 'babi pangang'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Dank je![]()
Vanwaar al dat Chinees? Wel komisch
Bij je zitten is natuurlijk wel het minste wat ze voor je kunnen doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Mwah ze komen ook heel chill bij je zitten. Al zit deze geen minuut stil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |