wel fucking irritant dat je je fout moet laten corrigeren via een admin.quote:
huh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wel fucking irritant dat je je fout moet laten corrigeren via een admin.
Je kunt de titel niet zelf veranderen, doet moet `n mod doenquote:
maar niet per see een admin tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt de titel niet zelf veranderen, doet moet `n mod doen
Zit op GoT er ook op en dat werkt super!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:10 schreef naatje_1 het volgende:
Er komt trouwens een reeksenfunctie in de nieuwe lay, heb ik gehoord
Middagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik kom ff goedenmiddag zeggen en dan ga ik zo lunchen.
heb toh nog bijna 6uur slaap gepakt.
't was echt een supernacht
quote:
+ 1. Sky radio muziek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet Maroon 5. dat allereerste hitje van ze vond ik wel leuk, maar nu trek ik die stem egniemeer
Het is hier wat koud, maar prachtig weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 1. Sky radio muziek.
Goh, het regent...
Gigantische wolkbreuk hier atm en zo'n 15 gradenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is hier wat koud, maar prachtig weer
Hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij gaan Timur en Ramon straks even naar t toilet.....
Hier in het Mysteryland-dorp (het festivalterrein ligt een kilometer ten zuiden van hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef 3FMaster het volgende:
Nu wordt het ook ineens donker in Rosmalen
Ja, die man de had een bivakmuts op man!quote:
Dat was het hier ook, een half uurtje geleden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in het Mysteryland-dorp (het festivalterrein ligt een kilometer ten zuiden van hier) is het anders best mooi weer nu. Stralend zonnig!
Middag !!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef FlorentijnH het volgende:
'middag![]()
van 5 tot 11:30 geslapen![]()
Der Rudy was super
Haha heel bizar verhaal eigenlijk. Wel leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, die man de had een bivakmuts op man!
slaapkop!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef FlorentijnH het volgende:
'middag![]()
Der Rudy was super
Oude bekende toch?quote:Dj's Slam!FM betrokken bij ernstig ongeluk
Twee dj's van Slam!FM zijn afgelopen nacht betrokken geweest bij een ernstig ongeluk, meldt Radiofreak.nl. Het gaat om Daniel Lippens en Ivo van Breukelen. Samen met nog een derde man zaten ze in een auto na een feest in Groningen. Op de A7 ging het mis. "Ik kijk op de radio en Thomas roept "let op!" Ik zie remlichten dus ik wijk uit en toen verloor ik de macht over het stuur", aldus Daniël Lippens.
"Dus we beginnen van links naar rechts te gaan totdat de auto omslaat. We zijn op het dak 150 meter verder gegleden, vonken overal. Toen we tot stilstand kwamen zijn we er supersnel uitgekropen, wat moeilijk is in een omgekeerde auto." De heren konden ongedeerd uit de auto komen.
Volgens de Slam!FM-dj's was er geen alcohol of drugs in het spel. "Simpelweg een stomme schrikreactie en een stomme uitwijkmanouvre", zegt Daniël.
Dan had ik toch liever de nieuwe single Hands gehoord, of de onbekende single (weet niet zeker of 'ie in NL is uitgebracht) We Walk.quote:
Dat zou inderdaad ook wel eens leuk zijn als ze die zouden draaienquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan had ik toch liever de nieuwe single Hands gehoord, of de onbekende single (weet niet zeker of 'ie in NL is uitgebracht) We Walk.
Al is het oudere werk ook zeker niet slecht. Integendeel zelfs.
quote:
Vinden jullie die nou nog leuk? Vreselijk nummerquote:
Goeiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef -Hans- het volgende:
Oja, F1 kwalificatie begint zo. Het is zo te zien nog droog
GoedeMIDDAG!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef FlorentijnH het volgende:
'middag![]()
Der Rudy was super
Ik heb het nog nooit in z'n geheel geluisterd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!!![]()
Der Rudy, wat een ge-wel-dig programma
dat zal je ook nooit meer lukken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in z'n geheel geluisterd.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zal je ook nooit meer lukken!
+1!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Pino112 het volgende:
@Floris of Hole: Hoeveel MB/GB is de gehele DER RUDY-uitzending?
6 x 443 MB = 2,6 GB.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Pino112 het volgende:
@Floris of Hole: Hoeveel MB/GB is de gehele DER RUDY-uitzending?
en heb je ergens plek om die online te gooien? 2,,6gig is zo binnenquote:
Dat kost mij wel wat uurtjes hoor met m'n 1 Mbit uploadsnelheid...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en heb je ergens plek om die online te gooien? 2,,6gig is zo binnen
en stel dat je ze uploadt....hoe lang zouden ze dan beschikbaar zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost mij wel wat uurtjes hoor met m'n 1 Mbit uploadsnelheid...
Ehm... ik denk een paar dagen dus je zal dan snel moeten downloaden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en stel dat je ze uploadt....hoe lang zouden ze dan beschikbaar zijn?
6 hr(s), 28 min(s), 44.99 sec(s) bij een snelheid van 116kb/squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost mij wel wat uurtjes hoor met m'n 1 Mbit uploadsnelheid...
Ik haal meestal maximaal 80 Kbps, dus dat schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6 hr(s), 28 min(s), 44.99 sec(s) bij een snelheid van 116kb/s
Ik heb geen medelijden met je, keb ook 1Mbit
als ze online staan en je geeft hier een gil dan red ik dat vandaag of morgen nog wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... ik denk een paar dagen dus je zal dan snel moeten downloaden.
Whehe okequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik haal meestal maximaal 80 Kbps, dus dat schiet niet echt op.
Ik denk dat het uploaden vannacht wordt, of na het weekend. Nu uploaden is niet echt handig namelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze online staan en je geeft hier een gil dan red ik dat vandaag of morgen nog wel.
zou supervet zijn!
geef maar een fil wanneer ze er op staan dan komt het van mijn kant wel goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het uploaden vannacht wordt, of na het weekend. Nu uploaden is niet echt handig namelijk.
4MBit upload bij Ziggo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6 hr(s), 28 min(s), 44.99 sec(s) bij een snelheid van 116kb/s
Ik heb geen medelijden met je, keb ook 1Mbit
Weet niet of je met Firefox of IE uploadt, maar mijn ervaring is dat IE vaak betere snelheden haalt naar Youtube. Kan echt heel veel verschillen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik haal meestal maximaal 80 Kbps, dus dat schiet niet echt op.
we hebben ons best gedaan jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:50 schreef Bol_Wan het volgende:
jezus, al die topics gisterKevin kan trots op ons zijn
Hoi Janneke!!! hoe ging het verder op het werk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik ben weer thuis!
Niet eens in slaap gevallen opt werk
LOL ! wilde dat net typenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, die van Shakira is dan wel weer hoogst dansbaar...
nog steeds op een lijn over dansen merk ikquote:
Ja, wel oké, had nu heel andere collega's, dus dat was weer ff wennen. Wat meer met andere cliënten gewerkt, geweldige mensen zitten er tussenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Janneke!!! hoe ging het verder op het werk?
Kweenie, Hans durft nog steeds niet met me te dansen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog steeds op een lijn over dansen merk ik
Ah, tof ja!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, wel oké, had nu heel andere collega's, dus dat was weer ff wennen. Wat meer met andere cliënten gewerkt, geweldige mensen zitten er tussen
En jouw kennissen? Hebben die niet wat overquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Pfffffffffffffff, hongerrrrrrr!
De viskraam hier roept heel hard mijn naam, maar mijn portemonaille roept even hard terug....
Mijn kennissen...?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En jouw kennissen? Hebben die niet wat over
Mot ik me idd nog even mentaal op voorbereidenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kweenie, Hans durft nog steeds niet met me te dansen...
hebben die niet wat geld voor de viskraamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn kennissen...?
*snapputnie*
Het enige wat je hoeft te doen is de muziek voelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mot ik me idd nog even mentaal op voorbereiden.
Hè?!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hebben die niet wat geld voor de viskraam
Haha dat is meestal niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is de muziek voelen
begint een beetje op een dance flick te lijken zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is de muziek voelen
De rock is in tha house. Je weet tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
yo bitches van me!
jullie favoriete steentje is back in tha hood!
als iemand wil tongen moet ie wel tegen knoblauch kunnen!
ghoor dat ik airplanes gemist heb? zonde, stiekem best lekker nummer
ik merk weer dat die stoere nigga-taal me totaal niet ligtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De rock is in tha house. Je weet toch
Ach, voor een keertje is het wel geinigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik merk weer dat die stoere nigga-taal me totaal niet ligt
hallo iedereen
Vrienden noem je vrienden. Kennissen noem je mensen die je ergens ooit ontmoet hebt op een feestje en daarna nog 's tegenkwam in de supermarkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrienden noem je kenissen... Dus de vraag is dan meer, heb je vrienden?
je kunt ook in de afvalbakken gaan graaien naar overgebleven stukjes....maar dan is pasta toch ee nbeter plan denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vrienden noem je vrienden. Kennissen noem je mensen die je ergens ooit ontmoet hebt op een feestje en daarna nog 's tegenkwam in de supermarkt.
Hoe dan ook, kga niet bij vrienden/kennissen om geld vragen om een bakkie kibbeling te halen neekGa zometeen wel gewoon wat pasta koken ofzo, dat heb ik nog in huis
Amen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk is de MT50 het meest nutteloze programma van 3fm. je hoort platen die je de hele week al hoort gepresenteerd door 1 van de minst talentvolle dj's van 3fm. *zucht*
Hans, kom er maar inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk is de MT50 het meest nutteloze programma van 3fm. je hoort platen die je de hele week al hoort gepresenteerd door 1 van de minst talentvolle dj's van 3fm. *zucht*
Haha ja dat doe ik wel, maar het is inderdaad niet het meest spannende programma op 3FM.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ohw, ik dacht dat hans nou juist naar de MT50 luisterde
De mega top 50 kan de schijt krijgen, dus ik zal niet bij het afscheid aanwezig zijn, tenzij bij toevalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, als er ooit een laatste mega top 50 komt, zou er dan ook een marathonuitzending komen en dat we dan ook massaal (ahem) gaan luisteren?
Doe ik zeker niet aan meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, als er ooit een laatste mega top 50 komt, zou er dan ook een marathonuitzending komen en dat we dan ook massaal (ahem) gaan luisteren?
En ekstra weekend, als die zou stoppenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe ik zeker niet aan mee. Der Rudy en 3voor12 zijn de enige programma's waar ik een uitzondering voor wil maken. De rest boeit mij een stuk minder.
Mwa, misschien welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ekstra weekend, als die zou stoppen
je hoeft niet te gaan.....je kunt ook lekker de zaterdagavondshow met marc-marie en beau gaan kijken...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
Blijf het raar vinden dat je 7 euro 'moet' betalen om naar een oefenwedstrijd te kunnen kijken.. Vooruit maar weer.
*proest* Maak het nou niet moeilijker dan het al is!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft niet te gaan.....je kunt ook lekker de zaterdagavondshow met marc-marie en beau gaan kijken...
als ik in Grunn was geweest was ik misschien ook wel gegaan. volgend jaar weer een kansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest* Maak het nou niet moeilijker dan het al is!. Aansluitend maar even richting de Draftbaan voor het checken van wat optredens + vuurwerk. Leuk avondje uit.
Jup, volgend jaar dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik in Grunn was geweest was ik misschien ook wel gegaan. volgend jaar weer een kans
* 3rdRockdanst in gedachten met jannekje en hans door de kamer
Ekstra weekend is eigenlijk alvast een kijkje in de freaknacht, zo jammer dat de wildprik is afgeschaft... Met mensen bellen blijft gewoon leuk, ondanks allesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, misschien wel. Heb persoonlijk meer met 3voor12/Der Rudy dan met EkStra Weekend wat natuurlijk op zijn tijd best leuk is. Hangt ook wel sterk af wie er zit..
FloRida / David Guetta![]()
vindjetgek met die hippe beatmuziek in de lijst?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, volgend jaar dan maar. Vrees wel dat het een bende is op de drafbaan vanwege de regen. Naja, maakt niet uit.
Dit topic is wel in de dans stemming zeg
Haha dan is het lastig idd om stil te blijven zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vindjetgek met die hippe beatmuziek in de lijst?
quote:
quote:
Leuk ja, die vlaams-nederlandse spraakverwarringen. Heb ik ook vaak gehad met een vlaamse vriendin van mij. En net als je denkt dat je alles wel gehoord hebt, komt ze weer met een nieuw vreemd woordquote:
je hoeft me je adres maar te geven en ik slaap op je bank! ;-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat een luxe...
Ik slaap vannacht voor het eerst sinds 2,5 jaar alleen in dit huis!
Liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft me je adres maar te geven en ik slaap op je bank! ;-)
I knew that alreadyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)aderlating-voor-3FM/
Ziet er nog mooi uit in het donker hoor, alleen de muzieksysteem scherm uit, en de TVquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze doen bij 3FM aan energiebesparing, want het licht in de studio is nu uit (omdat er toch de komende uren niemand zit).
[ link | afbeelding ]
Kooler as ekke!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
"That's probably 'cause you think you're cooler than me"
Is mooi van toepassing op mn stomme zusje!
Hoeveel instrumenten zouden er eigenlijk zijn op dat festival? Ik denk nul.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:15 schreef Derek010 het volgende:
Wat een kut-MC net zeg! En dan nog met RHCP er doorheen gemixt
Mijn 90's Request lijstje.quote:Je keuzes
Je mag nog 0 nummers kiezen
* STARDUST - MUSIC SOUNDS BETTER WITH YOU
* ADVENTURES OF STEVIE V. - DIRTY CASH
* ARMAND VAN HELDEN - YOU DON'T KNOW ME
* PRODIGY - SMACK MY BITCH UP
* DAFT PUNK - AROUND THE WORLD
* PET SHOP BOYS - NEW YORK CITY BOY
* BEASTIE BOYS - INTERGALACTIC
* BLIND MELON - NO RAIN
* CORNERSHOP - BRIMFUL OF ASHA (NORMAN COOK MIX)
* LEN - STEAL MY SUNSHINE
ja, inderdaad! nu je het zegt had ik die gedachte ergens ook al onuitgesproken in mijn achterhoofd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
Olla,![]()
Ik hoorde vanmiddag weer die nieuwe van Band of Skulls het kon zo een soundtrack van een nieuwe Bond film zijn.
dat denk jij......quote:
Ik ben er ook geen fan van, kan wel naar dance muziek etc. luisteren en ook wel van genieten maar die festivals boeien me allemaal geen ruk, sfeertje doet me niets daar,allemaal populair gedoe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk jij......![]()
(luister btw geen 3fm at the moment. mysteryland is niet echt mijn smaak
Heuj, dat zijn 10 pareltjes jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
daar zitte nwat pareltjes tussen oh-oh!
ciao Paul!
Als ik een festival zou moeten uitkiezen om naartoe zou het in ieder geval niet Mysteryland zijn. Ik ben er eerder vanavond even een rondje omheen gefietst (net als elk jaar eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, kan wel naar dance muziek etc. luisteren en ook wel van genieten maar die festivals boeien me allemaal geen ruk, sfeertje doet me niets daar,allemaal populair gedoe.
Welterustenquote:
hij is tv editor (hoogstwaarschijnlijk monteert hij iedereweek het ekstraweekend filmpje, maar kan ook een luisteraar zijn)quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee wie als twitternaam jelteh heeft? hij lijkt iets met 3fm te maken te hebben....
Jelteh is 3FMaster hier op het forumquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is tv editor (hoogstwaarschijnlijk monteert hij iedereweek het ekstraweekend filmpje, maar kan ook een luisteraar zijn)
Dat nachtdienst begraven wordt tot daar aan toe. Maar wat er voor in de plaats komtquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:14 schreef alors het volgende:
Nu laatste Nachtdienst op radio1, weer een stuk radiogeschiedenis verloren...
ja dat vind ik ook echt de raarste beslissing ooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat nachtdienst begraven wordt tot daar aan toe. Maar wat er voor in de plaats komtEen seksprogramma op radio1.
Laat me raden BNN?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat nachtdienst begraven wordt tot daar aan toe. Maar wat er voor in de plaats komtEen seksprogramma op radio1.
Een nieuwe koelkast zou thuis wel handig zijn jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Die koelkast komt steeds meer dichterbij.
Whehe, die urlquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:19 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en vannacht heb ik dus ook de Der Rudy webcam-opnames geupload, dus alle volledige uren van 22 tot 4 uur.
http://ikzalkijkenwatikvoorjekandoen.nl/3fm-video/ (bestanden per uur, met als naamindeling 3FM_datum_tijdstip, zijnde uur-minuut-seconde).
Ik zal ze een paar dagen laten staan (waarschijnlijk tot woensdag) dus als je ze wilt hebben moet je snel zijn.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:08 schreef Cee het volgende:
Als Borisz lef of gewoon een matige smaak had, had ik er ook in gestaan. Met een lekker swingend boybandnummer. Jammer, gemiste kans Borisz.
en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Mijn jaren 90 lijstje.
COS CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
ROELBRUCE SPRINGSTEEN - HUMAN TOUCH
HANS QUEEN - INNUENDO
GERBEN L.A. STYLE - JAMES BROWN IS DEAD
NAATJE 2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - DREAMS
MAUSTER 2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
ALORS CAPTAIN JACK - CAPTAIN JACK
SERSJEE CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
JANNEKEJAMIROQUAI - VIRTUAL INSANITY
SIROLFPET SHOP BOYS - GO WEST
Nietsquote:
quote:Volgens de voorspellingen gaat het tijdens de race wel regenen. Het meest gehoorde tijdstip is rond 15.00, maar het mircoklimaat van Spa kennende, kan het eigenlijk altijd wel gaan regenen, of helemaal niet.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Mijn jaren 90 lijstje.
HANS QUEEN - INNUENDO
quote:* 2 UNLIMITED - GET READY FOR THIS
* ALL SAINTS - I KNOW WHERE IT'S AT
* BRYAN ADAMS/MELANIE C - WHEN YOU'RE GONE
* CLOUSEAU - DAAR GAAT ZE
* DIJK - LAAT HET VANAVOND GEBEUREN
* DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
* GEORGE MICHAEL/QUEEN - SOMEBODY TO LOVE (live)
* INXS - SUICIDE BLONDE
* QUEEN - INNUENDO
* SPICE GIRLS - WHO DO YOU THINK YOU ARE
Agree! mogen ze wel eens gaan draaien en zeker gezien het huidige weerbeeldquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Mijn jaren 90 lijstje.
HANS QUEEN - INNUENDO