Amen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk is de MT50 het meest nutteloze programma van 3fm. je hoort platen die je de hele week al hoort gepresenteerd door 1 van de minst talentvolle dj's van 3fm. *zucht*
Hans, kom er maar inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk is de MT50 het meest nutteloze programma van 3fm. je hoort platen die je de hele week al hoort gepresenteerd door 1 van de minst talentvolle dj's van 3fm. *zucht*
Haha ja dat doe ik wel, maar het is inderdaad niet het meest spannende programma op 3FM.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ohw, ik dacht dat hans nou juist naar de MT50 luisterde
De mega top 50 kan de schijt krijgen, dus ik zal niet bij het afscheid aanwezig zijn, tenzij bij toevalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, als er ooit een laatste mega top 50 komt, zou er dan ook een marathonuitzending komen en dat we dan ook massaal (ahem) gaan luisteren?
Doe ik zeker niet aan meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, als er ooit een laatste mega top 50 komt, zou er dan ook een marathonuitzending komen en dat we dan ook massaal (ahem) gaan luisteren?
En ekstra weekend, als die zou stoppenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe ik zeker niet aan mee. Der Rudy en 3voor12 zijn de enige programma's waar ik een uitzondering voor wil maken. De rest boeit mij een stuk minder.
Mwa, misschien welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ekstra weekend, als die zou stoppen
je hoeft niet te gaan.....je kunt ook lekker de zaterdagavondshow met marc-marie en beau gaan kijken...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
Blijf het raar vinden dat je 7 euro 'moet' betalen om naar een oefenwedstrijd te kunnen kijken.. Vooruit maar weer.
*proest* Maak het nou niet moeilijker dan het al is!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft niet te gaan.....je kunt ook lekker de zaterdagavondshow met marc-marie en beau gaan kijken...
als ik in Grunn was geweest was ik misschien ook wel gegaan. volgend jaar weer een kansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest* Maak het nou niet moeilijker dan het al is!. Aansluitend maar even richting de Draftbaan voor het checken van wat optredens + vuurwerk. Leuk avondje uit.
Jup, volgend jaar dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik in Grunn was geweest was ik misschien ook wel gegaan. volgend jaar weer een kans
* 3rdRockdanst in gedachten met jannekje en hans door de kamer
Ekstra weekend is eigenlijk alvast een kijkje in de freaknacht, zo jammer dat de wildprik is afgeschaft... Met mensen bellen blijft gewoon leuk, ondanks allesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, misschien wel. Heb persoonlijk meer met 3voor12/Der Rudy dan met EkStra Weekend wat natuurlijk op zijn tijd best leuk is. Hangt ook wel sterk af wie er zit..
FloRida / David Guetta![]()
vindjetgek met die hippe beatmuziek in de lijst?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, volgend jaar dan maar. Vrees wel dat het een bende is op de drafbaan vanwege de regen. Naja, maakt niet uit.
Dit topic is wel in de dans stemming zeg
Haha dan is het lastig idd om stil te blijven zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vindjetgek met die hippe beatmuziek in de lijst?
quote:
quote:
Leuk ja, die vlaams-nederlandse spraakverwarringen. Heb ik ook vaak gehad met een vlaamse vriendin van mij. En net als je denkt dat je alles wel gehoord hebt, komt ze weer met een nieuw vreemd woordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |