Uiteraardquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen al voor de buis vanwege de F1 ?
Ik zit al vanaf 09.00 autoracen te kijken. Dus ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen al voor de buis vanwege de F1 ?
Dude, vanaf 09:00 al? Dan ben je wel een echte fan. MotoGP ga ik straks ook zeker even checken. Echt te gek zo'n dag en zeker gezien het huidige weerbeeld buitenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 09.00 autoracen te kijken. Dus ja.
Vanavond de MotoGP en vannacht Indycar. Ik hou van dit soort zondagen!
GP3, GP2, Porsche Super Cup... Soms zijn er van die zondagen dat er ook WTCC, F2, DTM, F3, Superleague Formula races zijn, echt, dan hang ik de hele fuckin' dag op de bank, zappend tussen RTL7, BBC1, Eurosport, Eurosport 2, MotorsTV, CarChannel en her en der een internetstream. Heerlijk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude, vanaf 09:00 al? Dan ben je wel een echte fan. MotoGP ga ik straks ook zeker even checken. Echt te gek zo'n dag en zeker gezien het huidige weerbeeld buiten.
Texas
Leuk allemaal, maar waarom weer zo uitgebreid?quote:giel3fm
Ilse DeLange komt 3 dagen op de koffie! Wat wil jij nou echt van haar weten? Of heb je juist een leuke anekdote? La ma weten!!!
1 minute ago from Twitterrific
Damn, respect! Volg zelf eigenlijk alleen de F1 en MotoGP.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
GP3, GP2, Porsche Super Cup... Soms zijn er van die zondagen dat er ook WTCC, F2, DTM, F3, Superleague Formula races zijn, echt, dan hang ik de hele fuckin' dag op de bank, zappend tussen RTL7, BBC1, Eurosport, Eurosport 2, MotorsTV, CarChannel en her en der een internetstream. Heerlijk!
Dat vond Bart dus ook toen 'ie de plaat voor het eerste in een mix zette.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef -Hans- het volgende:
PPK - Resuraction!!!!!!!!!!!!!
Die plaat is zo tof
Drie dagen. Slaat echt helemaal nergens op. Zelfs als 't Ilse is. En dan zeker nog beweren dat er geen commercieel motief isquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk allemaal, maar waarom weer zo uitgebreid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |