als ze online staan en je geeft hier een gil dan red ik dat vandaag of morgen nog wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... ik denk een paar dagen dus je zal dan snel moeten downloaden.
Whehe okequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik haal meestal maximaal 80 Kbps, dus dat schiet niet echt op.
Ik denk dat het uploaden vannacht wordt, of na het weekend. Nu uploaden is niet echt handig namelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze online staan en je geeft hier een gil dan red ik dat vandaag of morgen nog wel.
zou supervet zijn!
geef maar een fil wanneer ze er op staan dan komt het van mijn kant wel goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het uploaden vannacht wordt, of na het weekend. Nu uploaden is niet echt handig namelijk.
4MBit upload bij Ziggo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6 hr(s), 28 min(s), 44.99 sec(s) bij een snelheid van 116kb/s
Ik heb geen medelijden met je, keb ook 1Mbit
Weet niet of je met Firefox of IE uploadt, maar mijn ervaring is dat IE vaak betere snelheden haalt naar Youtube. Kan echt heel veel verschillen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik haal meestal maximaal 80 Kbps, dus dat schiet niet echt op.
we hebben ons best gedaan jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:50 schreef Bol_Wan het volgende:
jezus, al die topics gisterKevin kan trots op ons zijn
Hoi Janneke!!! hoe ging het verder op het werk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik ben weer thuis!
Niet eens in slaap gevallen opt werk
LOL ! wilde dat net typenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, die van Shakira is dan wel weer hoogst dansbaar...
nog steeds op een lijn over dansen merk ikquote:
Ja, wel oké, had nu heel andere collega's, dus dat was weer ff wennen. Wat meer met andere cliënten gewerkt, geweldige mensen zitten er tussenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Janneke!!! hoe ging het verder op het werk?
Kweenie, Hans durft nog steeds niet met me te dansen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog steeds op een lijn over dansen merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |