Hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij gaan Timur en Ramon straks even naar t toilet.....
Hier in het Mysteryland-dorp (het festivalterrein ligt een kilometer ten zuiden van hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef 3FMaster het volgende:
Nu wordt het ook ineens donker in Rosmalen
Ja, die man de had een bivakmuts op man!quote:
Dat was het hier ook, een half uurtje geleden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in het Mysteryland-dorp (het festivalterrein ligt een kilometer ten zuiden van hier) is het anders best mooi weer nu. Stralend zonnig!
Middag !!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef FlorentijnH het volgende:
'middag![]()
van 5 tot 11:30 geslapen![]()
Der Rudy was super
Haha heel bizar verhaal eigenlijk. Wel leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, die man de had een bivakmuts op man!
slaapkop!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef FlorentijnH het volgende:
'middag![]()
Der Rudy was super
Oude bekende toch?quote:Dj's Slam!FM betrokken bij ernstig ongeluk
Twee dj's van Slam!FM zijn afgelopen nacht betrokken geweest bij een ernstig ongeluk, meldt Radiofreak.nl. Het gaat om Daniel Lippens en Ivo van Breukelen. Samen met nog een derde man zaten ze in een auto na een feest in Groningen. Op de A7 ging het mis. "Ik kijk op de radio en Thomas roept "let op!" Ik zie remlichten dus ik wijk uit en toen verloor ik de macht over het stuur", aldus Daniël Lippens.
"Dus we beginnen van links naar rechts te gaan totdat de auto omslaat. We zijn op het dak 150 meter verder gegleden, vonken overal. Toen we tot stilstand kwamen zijn we er supersnel uitgekropen, wat moeilijk is in een omgekeerde auto." De heren konden ongedeerd uit de auto komen.
Volgens de Slam!FM-dj's was er geen alcohol of drugs in het spel. "Simpelweg een stomme schrikreactie en een stomme uitwijkmanouvre", zegt Daniël.
Dan had ik toch liever de nieuwe single Hands gehoord, of de onbekende single (weet niet zeker of 'ie in NL is uitgebracht) We Walk.quote:
Dat zou inderdaad ook wel eens leuk zijn als ze die zouden draaienquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan had ik toch liever de nieuwe single Hands gehoord, of de onbekende single (weet niet zeker of 'ie in NL is uitgebracht) We Walk.
Al is het oudere werk ook zeker niet slecht. Integendeel zelfs.
quote:
Vinden jullie die nou nog leuk? Vreselijk nummerquote:
Goeiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef -Hans- het volgende:
Oja, F1 kwalificatie begint zo. Het is zo te zien nog droog
GoedeMIDDAG!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef FlorentijnH het volgende:
'middag![]()
Der Rudy was super
Ik heb het nog nooit in z'n geheel geluisterd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!!![]()
Der Rudy, wat een ge-wel-dig programma
dat zal je ook nooit meer lukken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in z'n geheel geluisterd.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zal je ook nooit meer lukken!
+1!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Pino112 het volgende:
@Floris of Hole: Hoeveel MB/GB is de gehele DER RUDY-uitzending?
6 x 443 MB = 2,6 GB.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Pino112 het volgende:
@Floris of Hole: Hoeveel MB/GB is de gehele DER RUDY-uitzending?
en heb je ergens plek om die online te gooien? 2,,6gig is zo binnenquote:
Dat kost mij wel wat uurtjes hoor met m'n 1 Mbit uploadsnelheid...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en heb je ergens plek om die online te gooien? 2,,6gig is zo binnen
en stel dat je ze uploadt....hoe lang zouden ze dan beschikbaar zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost mij wel wat uurtjes hoor met m'n 1 Mbit uploadsnelheid...
Ehm... ik denk een paar dagen dus je zal dan snel moeten downloaden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en stel dat je ze uploadt....hoe lang zouden ze dan beschikbaar zijn?
6 hr(s), 28 min(s), 44.99 sec(s) bij een snelheid van 116kb/squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kost mij wel wat uurtjes hoor met m'n 1 Mbit uploadsnelheid...
Ik haal meestal maximaal 80 Kbps, dus dat schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6 hr(s), 28 min(s), 44.99 sec(s) bij een snelheid van 116kb/s
Ik heb geen medelijden met je, keb ook 1Mbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |