ja, inderdaad! nu je het zegt had ik die gedachte ergens ook al onuitgesproken in mijn achterhoofd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
Olla,![]()
Ik hoorde vanmiddag weer die nieuwe van Band of Skulls het kon zo een soundtrack van een nieuwe Bond film zijn.
dat denk jij......quote:
Ik ben er ook geen fan van, kan wel naar dance muziek etc. luisteren en ook wel van genieten maar die festivals boeien me allemaal geen ruk, sfeertje doet me niets daar,allemaal populair gedoe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk jij......![]()
(luister btw geen 3fm at the moment. mysteryland is niet echt mijn smaak
Heuj, dat zijn 10 pareltjes jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
daar zitte nwat pareltjes tussen oh-oh!
ciao Paul!
Als ik een festival zou moeten uitkiezen om naartoe zou het in ieder geval niet Mysteryland zijn. Ik ben er eerder vanavond even een rondje omheen gefietst (net als elk jaar eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, kan wel naar dance muziek etc. luisteren en ook wel van genieten maar die festivals boeien me allemaal geen ruk, sfeertje doet me niets daar,allemaal populair gedoe.
Welterustenquote:
hij is tv editor (hoogstwaarschijnlijk monteert hij iedereweek het ekstraweekend filmpje, maar kan ook een luisteraar zijn)quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee wie als twitternaam jelteh heeft? hij lijkt iets met 3fm te maken te hebben....
Jelteh is 3FMaster hier op het forumquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is tv editor (hoogstwaarschijnlijk monteert hij iedereweek het ekstraweekend filmpje, maar kan ook een luisteraar zijn)
Dat nachtdienst begraven wordt tot daar aan toe. Maar wat er voor in de plaats komtquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:14 schreef alors het volgende:
Nu laatste Nachtdienst op radio1, weer een stuk radiogeschiedenis verloren...
ja dat vind ik ook echt de raarste beslissing ooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat nachtdienst begraven wordt tot daar aan toe. Maar wat er voor in de plaats komtEen seksprogramma op radio1.
Laat me raden BNN?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat nachtdienst begraven wordt tot daar aan toe. Maar wat er voor in de plaats komtEen seksprogramma op radio1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |