SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK! flat:
De nieuwe tuin is u aangeboden door de winnaar van de tuinwedstrijd: HaJee
WEDSTRIJD..
Wat is een FOK!flat zonder gemeente. En wat is een gemeente zonder welkomsbord?
Daarom op verzoek een nieuwe wedstrijd.
Hoe doe ik mee?
Verzin een naam voor onze Fok!flat gemeente
Maak een geweldig logo voor jouw welkomsbord.
Gebruik dit plaatje om je logo op te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je inzending naar de PM van Dottey
Wanneer moet hij klaar zijn?
Donderdag om 20:00 (ingeleverd en al)
Wanneer en tot wanneer kunnen wij gaan stemmen op ons toekomstige bord?
Vanaf Donderdag 21:00 zal er een poll te vinden zijn in de OP, deze zal op Vrijdagmiddag 13:00 gesloten worden. Uiteraard mag je niet op je eigen bordje stemmen! Wel zo eerlijk.
Wat gaat er met het winnende bord gebeuren?
DIe komt het kale bord vervangen in de OP en de winnaar krijgt een mooie vermelding op het prikbord en in de OP zelf.
GAME ON! Wees creatief, denk na over je ontwerp en voer hem super gelikt uit! De concurentie is moordend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Dottey op 30-08-2010 01:33:00 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
PRIKBORD
PRIKBORD LOBBY FOK!FLAT
Vorige deel:
[PAINT] Neem een kamer in de FOK! flat
[paint] neem een kamer in de FOK! flat #2
[PAINT] Woon jij al in de FOK!-flat? #3
[Paint] Fok!flat #4, openstaande vacatures
[Paint] FOK!flat #5 de lucht in.
[Paint] FOK!flat #6 BRAND!
[Paint] Fok!flat #7 Gezocht een nieuw leven voor AP.
[Paint] FOK!flat #8 De constructie gaat het houden.
[Paint] FOK!flat #8 Upgraded
[Paint] FOK!flat #11 Gillende tomaat bij de doktor
Flatdiensten
reclame
[ Bericht 51% gewijzigd door Dottey op 28-08-2010 02:12:34 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Jij bent onvervangbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:21 schreef Dottey het volgende:
maar er zijn zat dames die mijn job wel over willen nemen hoor![]()
![]()
Ik woon eigenlijk bij hààr maar heb wel voor wat uitbreiding gezorgd. Ik hoop dus dat ik mag blijvenquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk bij hààr maar heb wel voor wat uitbreiding gezorgd. Ik hoop dus dat ik mag blijven
There is a time of cumming and going.![]()
Moet ik morgen bij de BBQ wat vlees meenemen van de lab ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk bij hààr maar heb wel voor wat uitbreiding gezorgd. Ik hoop dus dat ik mag blijven黑人![]()
Nou voorlopig blijf ik wel even bij HaJee wonen, maar hij mag er wel blijven uiteraard. Direct onder de helicopter zitten is het beste voor iedereen.
En dan zie ik wel weer waar ik heen ga. Ik heb zat centjes verdiend dus ik kan een schaarse loft huren. En een nieuwe zaak starten natuurlijk
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Nee, we eten morgen gewoon dierenvlees.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Moet ik morgen bij de BBQ wat vlees meenemen van de lab ?
![]()
ik heb nog die chocoladereep wil jij em nog ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:45 schreef Dottey het volgende:
Nou voorlopig blijf ik wel even bij HaJee wonen, maar hij mag er wel blijven uiteraard. Direct onder de helicopter zitten is het beste voor iedereen.
En dan zie ik wel weer waar ik heen ga. Ik heb zat centjes verdiend dus ik kan een schaarse loft huren. En een nieuwe zaak starten natuurlijk黑人![]()
Ik mag geen chocolade meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:48 schreef apij4125 het volgende:
[..]
ik heb nog die chocoladereep wil jij em nog ?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Zeg als niemand mee gaat doen met de wedstrijd voor het welkoms bord dan wacht ik tot en met donderdag wanneer happybob terug komt hoor
*klikt het licht uit*Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:59 schreef Dottey het volgende:
Zeg als niemand mee gaat doen met de wedstrijd voor het welkoms bord dan wacht ik tot en met donderdag wanneer happybob terug komt hoor
mooien plaatje voor welkomsbord. geen pm daar doe ik niet an. niemand meer inzenden dan wordt dit hem![]()
![]()
![]()
Ik wil een klacht indienen, ik vind dat mijn buurman hyundai te veel zijn flat verbouwd.. eerst was het een advocaten kantoor, toen een webhosting.. nu is het dikke lounge.. en dat verbouwd die dan net 's nachts als ik probeer te slapen.. ook weet ik niet wat Twizu aan het doen is maar ik hoor elke keer rare geluiden onder mij..![]()
Dat komt wel.. Ik stel de wedstrijd toch ietsjes uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor de kleuren van het bord
Sorry dat uw onder en naaste buren u tot last zijn. Als u wilt kan ik u wel een andere woning aanbieden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef Snaavel het volgende:
Ik wil een klacht indienen, ik vind dat mijn buurman hyundai te veel zijn flat verbouwd.. eerst was het een advocaten kantoor, toen een webhosting.. nu is het dikke lounge.. en dat verbouwd die dan net 's nachts als ik probeer te slapen.. ook weet ik niet wat Twizu aan het doen is maar ik hoor elke keer rare geluiden onder mij..
Ohw plaats ik je net op de top![]()
maar eddie wilt wel graag boven wonen!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
De vuiglap
Maar mijn vader vind het uitzicht over de suburbia van Fokcity wel mooi dus het mag zo blijven![]()
![]()
Ik wil er even op wijzen dat dhr dockx een radio station heeft, Misschien kunnen u en uw broer daar wel een uurtje uitzenden. En de Fok!fat heeft nog geen psycholoog die een praktijk is begonnen.. dus wellichtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef blckbb het volgende:
De vuiglap
Maar mijn vader vind het uitzicht over de suburbia van Fokcity wel mooi dus het mag zo blijven
Wat een warm onthaal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef Snaavel het volgende:
Het nieuwe welkoms bord...
[ afbeelding ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Nou, dan kan niles de psycholoog zijn, en frasier kan zijn radio show doen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil er even op wijzen dat dhr dockx een radio station heeft, Misschien kunnen u en uw broer daar wel een uurtje uitzenden. En de Fok!fat heeft nog geen psycholoog die een praktijk is begonnen.. dus wellicht![]()
Wat een ontzettond goed plan zeg, maartoch heb ik een betere. Ik start een psychologische talkshow in een van de kamersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nou, dan kan niles de psycholoog zijn, en frasier kan zijn radio show doen..
Há Frasier, take that, I'm on television bitch![]()
![]()
Als het maar niet in de buurt van mij is.. twizu en hyundai maken al te veel herrie..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat een ontzettond goed plan zeg, maartoch heb ik een betere. Ik start een psychologische talkshow in een van de kamers
[ afbeelding ]
Há Frasier, take that, I'm on television bitch![]()
De top van de toren is dichterbij de zendantenne, doe dat maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als het maar niet in de buurt van mij is.. twizu en hyundai maken al te veel herrie..![]()
Doe het dan bij mij thuis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als het maar niet in de buurt van mij is.. twizu en hyundai maken al te veel herrie..
D'r is toch vanavond al een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat Dottey is teruggekeerd na niet weg te zijn geweestquote:![]()
![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r is toch vanavond al een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat Dottey is teruggekeerd na niet weg te zijn geweest
黑人![]()
Ik zorg voor de groeten, fruit, sauzen en drank.quote:
Maar ik ben toch de nieuwe ervanging van de oude die weg is...Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Hoe dan ook, vanavond een feestje ter ere van jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Dottey het volgende:
Maar ik ben toch de nieuwe ervanging van de oude die weg is...
![]()
![]()
Ik heb de groenten en fruit uit de kas gehaald. Ik ga nu de sauzen en drank halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe dan ook, vanavond een feestje ter ere van jou
Wie regelt de kolen voor de bbq?
Hoelang wil je gaan barbecueën?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zijn net gebracht....
[ afbeelding ]
Het grootste deel is voor verwarming van het ziekenhuisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hoelang wil je gaan barbecueën?
![]()
![]()
Milieuvriendelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het grootste deel is voor verwarming van het ziekenhuis
Ik het hier nog compost liggen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Levering van cv en airco is een beetje vertraagd.
Breng maar, dan gaan we met die kolen wel tekenen ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik het hier nog compost liggen!
![]()
![]()
* tomaat52 brengt kruiwagens vol compost, en dumpt die in HaJee's huis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Breng maar, dan gaan we met die kolen wel tekenen ofzo
![]()
Wanneer gaan we tekenen?
Wel een KUT tijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ze komen rond 18.00 controleren.
Ga je mn huis controleren dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:56 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de hoofdinspecteur van het VROM.
Dus bereid je goed voor
* Controleert kelders.
edit:
Zo, ik heb alle kelders, de begane grond en de fabriek reeds gecontroleerd. Nu nog even snel de constructie van het gebouw bekijken en straks komt mijn eindverslag.![]()
Eindverslag
Beknopte samenvatting
- Dakconstructie is in orde. De boel is stabiel en het gebruikte hout is in goede staat. Verder geven de lampen op het dak de goede hoeveelheid licht, er is geen sprake van overlast.
- Ik ben in het appartementen gedeelte een aantal problemen tegengekomen:
1. Als je vanaf mijn eigen appartement, 13 verdiepingen naar beneden telt en dan naar de 4e kamer van links gaat, zie ik daar schokkende dingen afspelen. Er zijn geen gordijnen gebruikt en de buren van de overkant moeten er altijd tegenaan kijken. Als dit vandaag nog niet verwijderd wordt, komt de Politie erbij.
2. Negen verdiepingen beneden mijn eigen appartement zie ik in plaats van een balkon, een kamer met betonnen vloer. Die vloer heeft echter geen ondersteuning en kan dus ieder moment instorten, dan heb je daaronder 2 dode koeien en op de grond grote brokstukken beton. Dit moet spoedig opgelost worden, anders gaat het gehele gebouw op slot.
3. De helikopter, ten hoogte van ongeveer de zestiende verdieping moet daar weg, het maakt teveel lawaai.
- In het winkelcentrum kwam ik een bar tegen, MEUWEU genaamd. Het uithangbord is te fel, dat moet donkerder.
- Mijn complimenten over het hospitaal, het is erg schoon. Het ziet er hygiënisch uit.
- De kelder is onveilig, ik zie vliegtuigen en tanks staan, die horen niet onder een woonwijk. Ze moeten daar weg, anders komt het leger ze persoonlijk verwijderen.
Eindbeoordeling:
- Constructie in orde
- Ziekenhuis is hygiënisch
- Flat goed onderhouden
- Vliegtuigen en dergelijke in de kelder moeten weg
zie verder de tekst hierboven
Eindcijfer : 7
Eindcijfer zodra alle genoemde problemen zijn opgelost: 9.7![]()
Je leeft nog!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Thaddeus het volgende:
Mag ik ook weer op de prikbord? Ik ben natuurlijk wel de bountyhunter/superheld
Nu ! Ik sta klaar om je esrste drankje in te schenken, daarna zelfbediening.quote:
Paint jezelf in dit plaatje als je er bij bent.......![]()
![]()
![]()
Mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nu ! Ik sta klaar om je esrste drankje in te schenken, daarna zelfbediening.
Paint jezelf in dit plaatje als je er bij bent.......![]()
[ afbeelding ]
kan je mij (de hovenier) er ook in painten?
@ HaJee: bedankt voor het drankje.
ik denk dat we op een 7 blijven steken
Dat is niet echt een keuze:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:58 schreef Dottey het volgende:
Als je op een 7 wil blijven steken zit daar wel een prijskaartje aan.quote:1. Als je vanaf mijn eigen appartement, 13 verdiepingen naar beneden telt en dan naar de 4e kamer van links gaat, zie ik daar schokkende dingen afspelen. Er zijn geen gordijnen gebruikt en de buren van de overkant moeten er altijd tegenaan kijken. Als dit vandaag nog niet verwijderd wordt, komt de Politie erbij.
2. Negen verdiepingen beneden mijn eigen appartement zie ik in plaats van een balkon, een kamer met betonnen vloer. Die vloer heeft echter geen ondersteuning en kan dus ieder moment instorten, dan heb je daaronder 2 dode koeien en op de grond grote brokstukken beton. Dit moet spoedig opgelost worden, anders gaat het gehele gebouw op slot.
3. De helikopter, ten hoogte van ongeveer de zestiende verdieping moet daar weg, het maakt teveel lawaai.
- In het winkelcentrum kwam ik een bar tegen, MEUWEU genaamd. Het uithangbord is te fel, dat moet donkerder.
- De kelder is onveilig, ik zie vliegtuigen en tanks staan, die horen niet onder een woonwijk. Ze moeten daar weg, anders komt het leger ze persoonlijk verwijderen.![]()
Zeg Meneer VROM. Als je nou eens lekker een biertje en een karbonaadje kwam halen en de flat een beetje met rust laat. Wat dacht je daarvan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat is niet echt een keuze:
[..]
Als je op een 7 wil blijven steken zit daar wel een prijskaartje aan.
![]()
Haha ik ben ook te lelijk om een goede paint te maken in je uber koele bbq paint HaJee, misschien een optie om mij er ook in te painten?![]()
![]()
Trap AdvancedPower eruit en we hebben een 10.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:58 schreef Dottey het volgende:
Oké, welkom...........quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:14 schreef dockx het volgende:
Haha ik ben ook te lelijk om een goede paint te maken in je uber koele bbq paint HaJee, misschien een optie om mij er ook in te painten?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cool ik blijf hem gewoon updaten.. ons straatfeestje!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Doe gewoon iets legerpak ofzow ? Of normale kleren doe maar ietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe ? Ik kan nie zien wat er op je UI staat
.
黑人![]()
Oké, momentquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Doe gewoon iets legerpak ofzow ? Of normale kleren doe maar iets.
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:42 schreef HaJee het volgende:
Whiskey voor de Generaal
[ afbeelding ]
黑人![]()
Waarom ligt alles en iedereen op straatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef HaJee het volgende:
Naatje ook maar even uit de afstandbedieningenfabriek getrokken.....
[ afbeelding ]
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Feestje voor Zuster Dottey ! Wanna come ? Eten en drinken zat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom ligt alles en iedereen op straat
![]()
Na 't eerste drankje was t zelfbediening. Als je nog niks hebt gehad is dat je eigen schuld.quote:
* Dr. HaJee gooit een biefstuk en een braadworst opde grill voor Tomaat52![]()
![]()
Ik wil ook wel komen heb alleen geen zin om mezelf in het plaatje te zettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
Zo, da's wat gezelliger. Komen er nog meer mensen ? We houden veel eten en drank over zo !
[ afbeelding ]
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Na 't eerste drankje was t zelfbediening. Als je nog niks hebt gehad is dat je eigen schuld.
* Dr. HaJee gooit een biefstuk en een braadworst opde grill voor Tomaat52
Welkom st(erke) armquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen heb alleen geen zin om mezelf in het plaatje te zetten
Hier heb je een biertje.
En de bbq ligt vol. Help yourself !![]()
![]()
Bedankt voor het erbij zetten en voor het biertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Welkom st(erke) armHier heb je een biertje.
En de bbq ligt vol. Help yourself !
[ afbeelding ]
![]()
*Starm pakt braadworst*Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
W..w.at? niet werken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zeg Meneer VROM. Als je nou eens lekker een biertje en een karbonaadje kwam halen en de flat een beetje met rust laat. Wat dacht je daarvan ?
nooit van gehoord
Ik kom eraan, ik breng de biefstuk mee! :p![]()
Hyundai, de man van het VROM is er ook. Wijntje ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Hyundai het volgende:
[..]
W..w.at? niet werken?
nooit van gehoord
Ik kom eraan, ik breng de biefstuk mee! :p
[ Bericht 3% gewijzigd door HaJee op 28-08-2010 21:33:59 ]![]()
Gelukt !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:03 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik ook op het plaatje?
![]()
Echt niet.. die foto is gephotoshopped...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, hij is er. Ook een whiskey net als de generaal ?
[ afbeelding ]
Het wordt toch nog lekker druk![]()
![]()
De wijn smaakt verrukkelijk.
Maargoed, ik mag natuurlijk niet teveel drinken, stel je eens voor dat ik per ongeluk een gebouw laat slopen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wil je er nou bij zijn of niet ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Echt niet.. die foto is gephotoshopped...
![]()
Of had u een ander plaatje in gedachten ?![]()
Ik houd namelijk niet zo van whiskey, en ik wil geen grolsch bier.. dus ik ben maar overgegaan naar de HJ Grand prestigequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, wil je er nou bij zijn of niet ?![]()
Of had u een ander plaatje in gedachten ?![]()
Sorry, maar sommige fok!kers stinken..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ah, u bent niet zo'n groepsmens zie ik![]()
![]()
Het was maar een gokje. Proost ! Biefstukje ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik houd namelijk niet zo van whiskey, en ik wil geen grolsch bier.. dus ik ben maar overgegaan naar de HJ Grand prestige
![]()
Ja, dankje..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was maar een gokje. Proost ! Biefstukje ?![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog meer gezelligheid en warmte !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die man linksonder lacht nu stiekem![]()
![]()
![]()
* tomaat52 vraagt: wie wilt met me dansen?
*kan iemand dockx even van de grill halen.. hij begint te smeulen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef dockx het volgende:
* dockx heeft het zeer gezellig op de bbq
Ja hoor.. ik ben weer dronken.. Ik moet ook echt van de grand prestige afblijven..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog meer gezelligheid en warmte !
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind jou best gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik ben weer dronken.. Ik moet ook echt van de grand prestige afblijven..
![]()
Waarom is hyundai eigenlijk niet je nieuwe zuster![]()
de outfit heeft hij al
* tomaat52 gaat dansen met Dottey.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
*kan iemand dockx even van de grill halen.. hij begint te smeulen!
![]()
![]()
Wat liefff en cool! Beetje een topic binnen een topic ^^quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog meer gezelligheid en warmte !
[ afbeelding ]
Mag mijn olifantje een bak water op de grond? Bier mag ook![]()
![]()
*swing it baby*quote:
Olifantje toegevoegd en een extra danspartner voor Tomaat en de andere herenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat liefff en cool! Beetje een topic binnen een topic ^^
Mag mijn olifantje een bak water op de grond? Bier mag ook
![]()
![]()
![]()
Ubergezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Olifantje toegevoegd en een extra danspartner voor Tomaat en de andere heren![]()
[ afbeelding ]
Zo is het toch nog een leuke zaterdagavond![]()
![]()
Yay... Ben ik ook.. sorry dat ik een beetje buiten de groep val, maar ik ben bezig met mijn video voor de Fok! flat.. (is een beetje een geheimpje.. en kijken of het wil lukken)quote:![]()
Starm ! Doe wat !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef apij4125 het volgende:
* apij4125Is dronken en schiet met zijn pistool
![]()
Op z'n UI wel ja. Maar zie op t feestje toch echt iets andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:14 schreef Dottey het volgende:
Waarom is hyundai eigenlijk niet je nieuwe zuster![]()
de outfit heeft hij al
![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Yay... Ben ik ook.. sorry dat ik een beetje buiten de groep val, maar ik ben bezig met mijn video voor de Fok! flat.. (is een beetje een geheimpje.. en kijken of het wil lukken)
APIJ!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef apij4125 het volgende:
![]()
Wat doe je![]()
De nieuwe danspartner van Tomaat![]()
* tomaat52 en Dottey swingen de pan uit.quote:![]()
Er zijn gelukkig slechts wat lampjes gesneuveld....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef apij4125 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 en Dottey swingen de pan uit.![]()
![]()
![]()
Mag ik aftikken ? Ik wil ook nog wel even met mijn lieve ex-zuster dansenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 en Dottey swingen de pan uit.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mag ik aftikken ? Ik wil ook nog wel even met mijn lieve ex-zuster dansen
![]()
* tomaat52 overhandigd Dottey aan HaJee, als ze dat wilt.
Als we strakkies nog een dansje doen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 overhandigd Dottey aan HaJee, als ze dat wilt.![]()
* Dottey pakt de hand van HaJee
Ik ga nu pitten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als we strakkies nog een dansje doen!
* Dottey zet de muziek harder..quote:
nananannaana ik hoor je lekker toch niet.. kom je straks gewoon halen om te dansen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zet de muziek harder..
nananannaana ik hoor je lekker toch niet.. kom je straks gewoon halen om te dansen
![]()
* Dr. HaJee neemt onder invloed van deze heerlijke muziek Dottey stevig in zijn armen en gooit er zijn beste dansmoves uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als we strakkies nog een dansje doen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee neemt onder invloed van deze heerlijke muziek Dottey stevig in zijn armen en gooit er zijn beste dansmoves uit
* Dottey roept knoerthard TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATjeuhhhhhhhhhhhhOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
*Om nom nomquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:48 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept knoerthard TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATjeuhhhhhhhhhhhh
Verdeurie wat zijn die tomaten ook lekker zegTof dat er ook aan de vegetariers was gedacht
Goed geregeld Hajee!![]()
Heb je Tomaat52 2.0 opgegeten ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:03 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*Om nom nom
Verdeurie wat zijn die tomaten ook lekker zegTof dat er ook aan de vegetariers was gedacht
Goed geregeld Hajee!
Spuug snel wat uit, dan kan ik een versie 3.0 klonen !![]()
O noes!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb je Tomaat52 2.0 opgegeten ?
Spuug snel wat uit, dan kan ik een versie 3.0 klonen !
![]()
Oli's zijn nu eenmaal planteneters, ik kon er niets aan doen![]()
![]()
* Dottey gilt heeeeeeeeeeeel hard: TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhaaaaaaaaaaatjeuhhhhheuhOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
*Burpsquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt heeeeeeeeeeeel hard: TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhaaaaaaaaaaatjeuhhhhheuh
Och, z'n groene kroontje komt er nog uit![]()
![]()
* Dottey roept heel hard: ik kom je redden Tomaatje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*Burps
Och, z'n groene kroontje komt er nog uit
neemt een aanloop en rent op zyx1981 af
* Dottey wringt zich door zyx1981 zijn slurf , jeetje wat klinkt dat fout, om Tomaatje te zoeken in de maag van de veelvraat.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* Dr. HaJee wacht gespannen af of hij een nieuwe versie moet klonen of dat Tomaat toch nog levend tevoorschijn komtquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey roept heel hard: ik kom je redden Tomaatje!
* Dottey wringt zich door zyx1981 zijn slurf , jeetje wat klinkt dat fout, om Tomaatje te zoeken in de maag van de veelvraat.
![]()
![]()
*Om nom nomquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey roept heel hard: ik kom je redden Tomaatje!
* Dottey wringt zich door zyx1981 zijn slurf , jeetje wat klinkt dat fout, om Tomaatje te zoeken in de maag van de veelvraat.
![]()
Dag zustertje, gelukkig hadden we al een nieuwe
*Nexxxxt![]()
![]()
Gras en blaadjes drijven in het bier.
* Dottey walgt van de maaginhoud maar zoekt dapper door. "Tomaatje, tomaatje! Waar ben je"Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Hajee, trek eens aan mijn vinger![]()
Misschien komen Tomaat en Dotty dan nog (levend?!) tevoorschijn
Edit: Verdikkeme, aangeschoten heb ik hier ook niks te zoeken eigenlijk![]()
![]()
Zeg, laat Dottey en Tomaat vrij. Het zijn je medeflatbewoners nota bene !quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:53 schreef zyx1981 het volgende:
Hajee, trek eens aan mijn vinger![]()
Misschien komen Tomaat en Dotty dan nog (levend?!) tevoorschijn
Edit: Verdikkeme, aangeschoten heb ik hier ook niks te zoeken eigenlijk![]()
![]()
![]()
HEBBEN OLIFANTEN VINGERS?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* Dottey duikt kopje onder in het kasteelbier en vind Tomaatje half levend.
reddingszwemmen komt dan toch nog van pasOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Technisch gezien zijn Dottey en Tomaat nog steeds aanwezigquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zeg, laat Dottey en Tomaat vrij. Het zijn je medeflatbewoners nota bene !
![]()
Ik zal morgen op het inspekteerplankje kijken of ik nog wat vinden kan
Maar nu ga ik eerst slapen
Edit: eerst nog maar even een "na het stappen hapje" eten. Pizza vegetariana gaat er wel in nu![]()
![]()
Reeds voldaan aan de verzoeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef Hyundai het volgende:
Eindverslag
Beknopte samenvatting
- Dakconstructie is in orde. De boel is stabiel en het gebruikte hout is in goede staat. Verder geven de lampen op het dak de goede hoeveelheid licht, er is geen sprake van overlast.
- Ik ben in het appartementen gedeelte een aantal problemen tegengekomen:
1. Als je vanaf mijn eigen appartement, 13 verdiepingen naar beneden telt en dan naar de 4e kamer van links gaat, zie ik daar schokkende dingen afspelen. Er zijn geen gordijnen gebruikt en de buren van de overkant moeten er altijd tegenaan kijken. Als dit vandaag nog niet verwijderd wordt, komt de Politie erbij.
- Mijn complimenten over het hospitaal, het is erg schoon. Het ziet er hygiënisch uit.
- De kelder is onveilig, ik zie vliegtuigen en tanks staan, die horen niet onder een woonwijk. Ze moeten daar weg, anders komt het leger ze persoonlijk verwijderen.
Eindbeoordeling:
- Constructie in orde
- Ziekenhuis is hygiënisch
- Flat goed onderhouden
- Vliegtuigen en dergelijke in de kelder moeten weg
zie verder de tekst hierboven
Eindcijfer : 7
Eindcijfer zodra alle genoemde problemen zijn opgelost: 9.7
*gordijnrails ophangen![]()
*traumahelicopter laten landen![]()
*Het balkonnetje is een balkonnetje, net effe anders gepaint welliswaar, dus niets aan te doen.![]()
*Er is een dimmer op het uithang bord geplaatst![]()
* De kelder is voorzien van decorstukken voor het toneelstuk Fok!flat vergaande glorie, geheel onschadelijk dus.
* Dottey houdt Tomaatje stevig tegen haar aan. Gespt haar zusterriempje af en bindt hiermee Tomaatje aan haarzelf. Met alle kracht vecht zij zich een weg via de slokdarm naar boven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:01 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn Dottey en Tomaat nog steeds aanwezig![]()
Ik zal morgen op het inspekteerplankje kijken of ik nog wat vinden kan
Maar nu ga ik eerst slapen
Edit: eerst nog maar even een "na het stappen hapje" eten. Pizza vegetariana gaat er wel in nu
bungelend aan de keelamandelen van zyx1981 roept zij om hulpOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
*voelt zijn maag rommelen en rent naar de wcquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey houdt Tomaatje stevig tegen haar aan. Gespt haar zusterriempje af en bindt hiermee Tomaatje aan haarzelf. Met alle kracht vecht zij zich een weg via de slokdarm naar boven.
bungelend aan de keelamandelen van zyx1981 roept zij om hulp
Hasplrrrrrrrrtsplrt Hrsplerrrrrrrrrt, jeumig, tijden niet zo enorm last gehad van slingerschijt
Zekers iets verkeerds gegeten![]()
![]()
* Dottey proest en hoest en stinkt naar kasteelbier en goedkope pizza.
SNEL kijk naar Tomaatje.. hij is beurs!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Goed gedaan Dottey ! Hij is inderdaad een beetje beurs maar komt er zker weer bovenop !quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:18 schreef Dottey het volgende:
* Dottey proest en hoest en stinkt naar kasteelbier en goedkope pizza.
SNEL kijk naar Tomaatje.. hij is beurs!
![]()
![]()
Het kan alleen wel even duren voor die geur er af is
Edit: En nu ga ik Gladiator afkijken en slapen. Beterschap aan de zieken![]()
![]()
jouw slurf zal morgen ook wel zeer doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:23 schreef zyx1981 het volgende:
Het kan alleen wel even duren voor die geur er af is
Edit: En nu ga ik Gladiator afkijken en slapen. Beterschap aan de zieken![]()
![]()
wie helpt de rommel opruimen.. ik moet douchenen nodig ook
Iemand anders klikt het licht maar uit hoor.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
jouw slurf zal morgen ook wel zeer doen
![]()
![]()
Euh, ik help je wel met douchen, is dat een idee misschien ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:36 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
wie helpt de rommel opruimen.. ik moet douchenen nodig ook
![]()
![]()
Don't mind het rode lampje bij het plafond van de badkamerquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Euh, ik help je wel met douchen, is dat een idee misschien ?
![]()
![]()
Goed jaar: 1981quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:55 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Don't mind het rode lampje bij het plafond van de badkamer
![]()
![]()
Capture van het filmpje wat ik aan het maken ben..
Het is meer een test zodat ik leer met layers te werken in adobe after effects..![]()
![]()
* tomaat52 bedankt HaJee en Dottey voor hun heldhaftige daden!
Mja, sorry nogquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:50 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 bedankt HaJee en Dottey voor hun heldhaftige daden!![]()
![]()
Kopje koffie om het goed te maken?![]()
![]()
MURDER MURDER MURDER MURDER !!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:31 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Mja, sorry nog![]()
Kopje koffie om het goed te maken?
黑人
Forum Opties Forumhop: Hop naar: