quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mag ik aftikken ? Ik wil ook nog wel even met mijn lieve ex-zuster dansen
Als we strakkies nog een dansje doen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 overhandigd Dottey aan HaJee, als ze dat wilt.![]()
Ik ga nu pitten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als we strakkies nog een dansje doen!
* Dottey pakt de hand van HaJee
* Dottey zet de muziek harder..quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zet de muziek harder..
nananannaana ik hoor je lekker toch niet.. kom je straks gewoon halen om te dansen
* Dr. HaJee neemt onder invloed van deze heerlijke muziek Dottey stevig in zijn armen en gooit er zijn beste dansmoves uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als we strakkies nog een dansje doen!
* Dottey pakt de hand van HaJee
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee neemt onder invloed van deze heerlijke muziek Dottey stevig in zijn armen en gooit er zijn beste dansmoves uit
*Om nom nomquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:48 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept knoerthard TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATjeuhhhhhhhhhhhh
Heb je Tomaat52 2.0 opgegeten ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:03 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*Om nom nom
Verdeurie wat zijn die tomaten ook lekker zegTof dat er ook aan de vegetariers was gedacht
Goed geregeld Hajee!
O noes!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb je Tomaat52 2.0 opgegeten ?
Spuug snel wat uit, dan kan ik een versie 3.0 klonen !
*Burpsquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt heeeeeeeeeeeel hard: TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhaaaaaaaaaaatjeuhhhhheuh
* Dottey roept heel hard: ik kom je redden Tomaatje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*Burps
Och, z'n groene kroontje komt er nog uit
* Dr. HaJee wacht gespannen af of hij een nieuwe versie moet klonen of dat Tomaat toch nog levend tevoorschijn komtquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey roept heel hard: ik kom je redden Tomaatje!
neemt een aanloop en rent op zyx1981 af
* Dottey wringt zich door zyx1981 zijn slurf , jeetje wat klinkt dat fout, om Tomaatje te zoeken in de maag van de veelvraat.
*Om nom nomquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey roept heel hard: ik kom je redden Tomaatje!
neemt een aanloop en rent op zyx1981 af
* Dottey wringt zich door zyx1981 zijn slurf , jeetje wat klinkt dat fout, om Tomaatje te zoeken in de maag van de veelvraat.
Zeg, laat Dottey en Tomaat vrij. Het zijn je medeflatbewoners nota bene !quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:53 schreef zyx1981 het volgende:
Hajee, trek eens aan mijn vinger![]()
Misschien komen Tomaat en Dotty dan nog (levend?!) tevoorschijn
Edit: Verdikkeme, aangeschoten heb ik hier ook niks te zoeken eigenlijk![]()
Technisch gezien zijn Dottey en Tomaat nog steeds aanwezigquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zeg, laat Dottey en Tomaat vrij. Het zijn je medeflatbewoners nota bene !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |