*kan iemand dockx even van de grill halen.. hij begint te smeulen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef dockx het volgende:
* dockx heeft het zeer gezellig op de bbq
Ja hoor.. ik ben weer dronken.. Ik moet ook echt van de grand prestige afblijven..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog meer gezelligheid en warmte !
En die man linksonder lacht nu stiekem![]()
[ afbeelding ]
Ik vind jou best gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik ben weer dronken.. Ik moet ook echt van de grand prestige afblijven..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
*kan iemand dockx even van de grill halen.. hij begint te smeulen!
Wat liefff en cool! Beetje een topic binnen een topic ^^quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog meer gezelligheid en warmte !
En die man linksonder lacht nu stiekem![]()
[ afbeelding ]
*swing it baby*quote:
Olifantje toegevoegd en een extra danspartner voor Tomaat en de andere herenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat liefff en cool! Beetje een topic binnen een topic ^^
Mag mijn olifantje een bak water op de grond? Bier mag ook
Ubergezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Olifantje toegevoegd en een extra danspartner voor Tomaat en de andere heren![]()
[ afbeelding ]
Yay... Ben ik ook.. sorry dat ik een beetje buiten de groep val, maar ik ben bezig met mijn video voor de Fok! flat.. (is een beetje een geheimpje.. en kijken of het wil lukken)quote:
Starm ! Doe wat !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef apij4125 het volgende:
* apij4125Is dronken en schiet met zijn pistool
Op z'n UI wel ja. Maar zie op t feestje toch echt iets andersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:14 schreef Dottey het volgende:
Waarom is hyundai eigenlijk niet je nieuwe zuster![]()
de outfit heeft hij al
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Yay... Ben ik ook.. sorry dat ik een beetje buiten de groep val, maar ik ben bezig met mijn video voor de Fok! flat.. (is een beetje een geheimpje.. en kijken of het wil lukken)
APIJ!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef apij4125 het volgende:
* tomaat52 en Dottey swingen de pan uit.quote:
Er zijn gelukkig slechts wat lampjes gesneuveld....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef apij4125 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 en Dottey swingen de pan uit.![]()
![]()
Mag ik aftikken ? Ik wil ook nog wel even met mijn lieve ex-zuster dansenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 en Dottey swingen de pan uit.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |