Hyundai, de man van het VROM is er ook. Wijntje ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Hyundai het volgende:
[..]
W..w.at? niet werken?
nooit van gehoord
Ik kom eraan, ik breng de biefstuk mee! :p
Gelukt !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:03 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik ook op het plaatje?
Echt niet.. die foto is gephotoshopped...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, hij is er. Ook een whiskey net als de generaal ?
[ afbeelding ]
Het wordt toch nog lekker druk
Ja, wil je er nou bij zijn of niet ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Echt niet.. die foto is gephotoshopped...
Ik houd namelijk niet zo van whiskey, en ik wil geen grolsch bier.. dus ik ben maar overgegaan naar de HJ Grand prestigequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, wil je er nou bij zijn of niet ?![]()
Of had u een ander plaatje in gedachten ?
Sorry, maar sommige fok!kers stinken..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ah, u bent niet zo'n groepsmens zie ik
Het was maar een gokje. Proost ! Biefstukje ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik houd namelijk niet zo van whiskey, en ik wil geen grolsch bier.. dus ik ben maar overgegaan naar de HJ Grand prestige
Ja, dankje..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was maar een gokje. Proost ! Biefstukje ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog meer gezelligheid en warmte !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die man linksonder lacht nu stiekem![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |