Ik wil er even op wijzen dat dhr dockx een radio station heeft, Misschien kunnen u en uw broer daar wel een uurtje uitzenden. En de Fok!fat heeft nog geen psycholoog die een praktijk is begonnen.. dus wellichtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef blckbb het volgende:
De vuiglap
Maar mijn vader vind het uitzicht over de suburbia van Fokcity wel mooi dus het mag zo blijven
Wat een warm onthaal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef Snaavel het volgende:
Het nieuwe welkoms bord...
[ afbeelding ]
Nou, dan kan niles de psycholoog zijn, en frasier kan zijn radio show doen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil er even op wijzen dat dhr dockx een radio station heeft, Misschien kunnen u en uw broer daar wel een uurtje uitzenden. En de Fok!fat heeft nog geen psycholoog die een praktijk is begonnen.. dus wellicht
Wat een ontzettond goed plan zeg, maartoch heb ik een betere. Ik start een psychologische talkshow in een van de kamersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nou, dan kan niles de psycholoog zijn, en frasier kan zijn radio show doen..
Als het maar niet in de buurt van mij is.. twizu en hyundai maken al te veel herrie..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat een ontzettond goed plan zeg, maartoch heb ik een betere. Ik start een psychologische talkshow in een van de kamers
[ afbeelding ]
Há Frasier, take that, I'm on television bitch
De top van de toren is dichterbij de zendantenne, doe dat maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als het maar niet in de buurt van mij is.. twizu en hyundai maken al te veel herrie..
Doe het dan bij mij thuis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als het maar niet in de buurt van mij is.. twizu en hyundai maken al te veel herrie..
D'r is toch vanavond al een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat Dottey is teruggekeerd na niet weg te zijn geweestquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r is toch vanavond al een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat Dottey is teruggekeerd na niet weg te zijn geweest
Ik zorg voor de groeten, fruit, sauzen en drank.quote:
Hoe dan ook, vanavond een feestje ter ere van jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Dottey het volgende:
Maar ik ben toch de nieuwe ervanging van de oude die weg is...
Ik heb de groenten en fruit uit de kas gehaald. Ik ga nu de sauzen en drank halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe dan ook, vanavond een feestje ter ere van jou
Hoelang wil je gaan barbecueën?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zijn net gebracht....
[ afbeelding ]
Het grootste deel is voor verwarming van het ziekenhuisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hoelang wil je gaan barbecueën?
Milieuvriendelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het grootste deel is voor verwarming van het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |