Eindverslag
Beknopte samenvatting
- Dakconstructie is in orde. De boel is stabiel en het gebruikte hout is in goede staat. Verder geven de lampen op het dak de goede hoeveelheid licht, er is geen sprake van overlast.
- Ik ben in het appartementen gedeelte een aantal problemen tegengekomen:
1. Als je vanaf mijn eigen appartement, 13 verdiepingen naar beneden telt en dan naar de 4e kamer van links gaat, zie ik daar schokkende dingen afspelen. Er zijn geen gordijnen gebruikt en de buren van de overkant moeten er altijd tegenaan kijken. Als dit vandaag nog niet verwijderd wordt, komt de Politie erbij.
2. Negen verdiepingen beneden mijn eigen appartement zie ik in plaats van een balkon, een kamer met betonnen vloer. Die vloer heeft echter geen ondersteuning en kan dus ieder moment instorten, dan heb je daaronder 2 dode koeien en op de grond grote brokstukken beton. Dit moet spoedig opgelost worden, anders gaat het gehele gebouw op slot.
3. De helikopter, ten hoogte van ongeveer de zestiende verdieping moet daar weg, het maakt teveel lawaai.
- In het winkelcentrum kwam ik een bar tegen, MEUWEU genaamd. Het uithangbord is te fel, dat moet donkerder.
- Mijn complimenten over het hospitaal, het is erg schoon. Het ziet er hygiėnisch uit.
- De kelder is onveilig, ik zie vliegtuigen en tanks staan, die horen niet onder een woonwijk. Ze moeten daar weg, anders komt het leger ze persoonlijk verwijderen.
Eindbeoordeling:
- Constructie in orde
- Ziekenhuis is hygiėnisch
- Flat goed onderhouden
- Vliegtuigen en dergelijke in de kelder moeten weg
zie verder de tekst hierboven
Eindcijfer : 7
Eindcijfer zodra alle genoemde problemen zijn opgelost: 9.7