Jij bent modquote:
Ik koop nooit cd'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niks van jou hoor, jij wil ook albums kopen!
Owquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo dan? Heb meteen het nummer maar aangepast
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou niet durven, ik kom nooit aan TT's
God die avondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou niet durven, ik kom nooit aan TT's
Ja, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil veel te veel zien... maar ik ga over 2,5 week op vakantie en dan ga ik zoveel missel
Ik wil dat sletten en pooier programma kijken
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hielden we hele gesprekken via TT's
Whehehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
God die avond![]()
Had buikpijn van het lachen toen
[RTL 5] Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook! Ik ben benieuwd naar Expeditie Robinson Vips
!
Wie zegt dat een zij is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zou dr wel een keer willen ontmoeten, regel eens een date!
Dat wil ik ook wel gaan volgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook! Ik ben benieuwd naar Expeditie Robinson Vips
!
Ik mis het einde van HGT en het begin van VOIquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[RTL 5] Oh Oh Cherso
En dan de amerikaanse series beginnen weer
Ook op vakantie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik mis het einde van HGT en het begin van VOI
wanneer begint dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij weet het, ik weet het, maar de rest nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij weet donderdags goed over wie of wat ik het hebt meneertje
Waar ga je op vakantie ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
CAMPINSZENEDER!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
De leukste verborgen cameragrap van Nederland
goffer wat een naam
wtf is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ga je op vakantie ?
Die make-up
[ afbeelding ]
And that's how it's supposed to be!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Jij weet het, ik weet het, maar de rest niet
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ga je op vakantie ?
Die make-up
[ afbeelding ]
een kruising tussen Barbie en een etalagepopquote:
Zij lijkt op anita!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ga je op vakantie ?
Die make-up
[ afbeelding ]
oh, ik m oet echt gaan slapen denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij weet donderdags goed over wie of wat ik het hebt meneertje
NEEEEEEEEEEEEEEE man, helemaal gekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik m oet echt gaan slapen denk ik
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn nou wil ie niet meer omhoog
En ik had iets op mijn todo list staan
ja, je houdt van me, ik weet het. Maar.. ik ga morgen al dood, en moet om 6 uur eruitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE man, helemaal gek
Patquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zij lijkt op anita!
http://www.youtube.com/user/anitaweethet#p/u/3/LMwbfqlgKH4
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn nou wil ie niet meer omhoog
En ik had iets op mijn todo list staan
Ja, maar echt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PatWat doe je... nu kan ik niet meer slapen
6 uur 's avonds? geen probleem man!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, je houdt van me, ik weet het. Maar.. ik ga morgen al dood, en moet om 6 uur eruit
Wat me opvalt dat een pauperland als Engeland wel 100x meer talent heeft als nederland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit trouwens XFA UK stukjes te kijken, ze moeten hier ook zoveel dansers doen.. das veel leuker dan 2 of 4
Denk maar aan fabregasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu nachtmerries krijgen
tof!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu nachtmerries krijgen
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat me opvalt dat een pauperland als Engeland wel 100x meer talent heeft als nederland.
XFA UK is zoooo leuk....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat me opvalt dat een pauperland als Engeland wel 100x meer talent heeft als nederland.
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Vaduz wel denk ik. Lopen ze te kloten daar bij jullie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Rauzer, ben jij bekend met de supporters van GAE?
sochtends.. Ik heb morgen geloof ik personeelstekort ook nog.. dus nog ff wat regelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
6 uur 's avonds? geen probleem man!
Yupquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Vaduz wel denk ik. Lopen ze te kloten daar bij jullie?
Holy crap, dat is niet leuk neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sochtends.. Ik heb morgen geloof ik personeelstekort ook nog.. dus nog ff wat regelen.En dan van opening tot sluit, plus bbq, plus zuipen..
Klopt.. Komend seizoen, komt het goed! Promis!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gezelligquote:
IKKKKquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
XFA UK is zoooo leuk....
Ik zit er aan te denken om naar een liveshow in Engeland te gaan
Wie gaat ermee?
Die vind ik leukerquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
Misschien loopt Vaduz er wel tussen!
Haha, i don't do drugsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Holy crap, dat is niet leuk neeAnders een paar pakjes snuif regelen
![]()
Of gewoon van opening tot sluit slapen waar en wanneer je kan.
Ze hebben al eens eerder 'ruzie' gehadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf hoezo, ze hebben toch gewonnen.
Ik ook eigenlijkquote:
Blijft fantastisch hequote:
Iedereen taken geven, woest van moeheid en daarna wegsluipen en slapen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, i don't do drugs, maar koffie en redbull zijn heilig. Ik mag niet slapen, want heb leiding
Das juist mijn probleem, kan nooit iets uit handen geven.. maar, komt goed.. ach, als er wat dingen blijven liggen, boeien..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Iedereen taken geven, woest van moeheid en daarna wegsluipen en slapen.
Daarom! Laat je strengheid zien, navelstreng, bomen en takken, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das juist mijn probleem, kan nooit iets uit handen geven.. maar, komt goed.. ach, als er wat dingen blijven liggen, boeien..Nog 1 week.. zijn we dicht
quote:
navelstreng, bomen takken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daarom! Laat je strengheid zien, navelstreng, bomen en takken, dat zal ze leren!
Die Chinezen zijn nog lang niet wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
Wat een rare competitie ook eigenlijk die Jupiler League. Almere City verliest met 12-1 van Sparta, maar wint van RBC met 3-1. Verlies Sparta weer van RBC
Uhuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
Wat een rare competitie ook eigenlijk die Jupiler League. Almere City verliest met 12-1 van Sparta, maar wint van RBC met 3-1. Verlies Sparta weer van RBC
ja heel apart inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
Truste Symph of whateverquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja heel apart inderdaad
Ik ga ook mijn mandje in
Oquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer ze hier naartoe te halen
quote:
Awquote:
Ik moet naar bedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er vandoor zijn gegaan
Ik wil graag blijvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoi...
Ach, nou heb ik toch een soort van gevoel dat het is gelukt
Maar ga gerust
Tot morgen
Hij is lief hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet naar bed
@Kally, het was inderdaad Zargon
Met rauzerquote:
Rauzer ging niks die leest gewoon mee en lacht ons gewoon uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat te hebben gelezen... maar je ging dus tv lezen![]()
quote:
Via de FOK!-app die vorige week uitkwam gaat dat nog nét niet, voor de rest gaat het een stuk makkelijker welquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Via de FOK!-app die vorige week uitkwam gaat dat nog nét niet, voor de rest gaat het een stuk makkelijker wel.
Lekker met smeerkaasquote:
Natuurlijk welquote:
quote:
Truste beidenquote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik wel, omdat morgen weer bier.
Niet kijken. Word je alleen maar verdrietig van. Alhoewel het hier het ene moment met bakken uit de lucht komt en het andere moment breekt de zon door. Ze zitten met ons te sollen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoi hallo![]()
Ik heb nog niet gekeken wat voor weer het is
http://buienradar.nl/quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet kijken. Word je alleen maar verdrietig van. Alhoewel het hier het ene moment met bakken uit de lucht komt en het andere moment breekt de zon door. Ze zitten met ons te sollen.
inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet kijken. Word je alleen maar verdrietig van. Alhoewel het hier het ene moment met bakken uit de lucht komt en het andere moment breekt de zon door. Ze zitten met ons te sollen.
Dan ga ik lekker in de zon mn auto vol gooien met hout hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Hier hebben we een lokale wolkbreuk
Damn wat gaat het hard
daar zijn we hier al dik overheenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ze geven 2,5mm op voor vandaag en weer 13mm voor morgen.
Ja dit was ook voor Delft danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zijn we hier al dik overheen
Hoe schattig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als een baby. Ik lag ook serieus al na Popstars te knikkebollen
Ik ben er nog 20 minuutjes en dan ga ik naar het postkantoor en dan richting Delft (westerpopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er nog een half uurtje en dan ga ik richting Emmeloord. (Flevo Boys - Excelsior'31)
Jeweetz.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is dat Myr! Spannend programma van jou.
Ik had er weleens van naam van gehoord, maar verder kende ik het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Moss is echt een van de betere nieuwkomers met afwisselende platen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Preziesss, je bent een spannend poppetje.
()
Laat je je nou wegjagen uit singles?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Graseter het volgende:
Oja vergeten dat dit er ook nog was.
Nee ik zit hier te genieten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat je je nou wegjagen uit singles?
Ohw, dat klinkt als een symph programmaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:39 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen! Ik zit net in de tv-gids te kijken ik ik zie dat er vanavond zelfs 2 "talentenjachten" komen. Op Nederland 1 Van Popster tot Operaster en op RTL 4 "My name is". Die eerste lijkt me ook wel wat eigenlijk.
Ja helaas leeft hij nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
Boris?
Leeft die gast nog dan?
Goedemorgen c_a en Bong
Dat was een ninja-editquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
Boris?
Leeft die gast nog dan?
Goedemorgen c_a en Bong
Nou, dat is toch geregeld dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja helaas leeft hij noghij komt om
Bartje, wanneer ben je weer in Nederland?quote:
Buh, hier is het bewolktquote:
Morgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bartje, wanneer ben je weer in Nederland?
Netjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
MorgenMaandag krijg ik mijn iPhone 4.
Het kwam hier vanochtend weer met bakken uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier al heel de ochtend zon
Heb daar ook al een aantal creaties gemaakt jaquote:
Ik moest lachen bij de tongquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb daar ook al een aantal creaties gemaakt ja
Smoesje dat je wat later bent?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
Hmmpf. mijn oma wacht wel met weggaan tot ik thuis ben. Vind ik dat even fijn. Not.
Zijn ze leeggelopen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is dus de laatste keer dat ik B-merk cartridges in m'n printer gestopt heb
wij hebben kip tandori opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Ik heb geen honger.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Er zit een hele knappe jongen naast mij in de trein. Hij zit alleen in de verkeerde trein. Zielig.
Nee. Ik heb ze gewoon 3 weken niet gebruikt en nu komt er dus niks meer uit. Terwijl ze nog voor minimaal driekwart vol zittenquote:
hmmm. misschien kan ik bij mijn moeder wel wat eten. Anders eet ik thuis wel een broodje ofzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben kip tandori op
was weer heerlijk
Staks om half negen de soundmixshow zonder Hennie Huisman...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er is geen klap op de TV. Nog ff en ik ga de afwas maar doen. Uit totale verveling.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Tofquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ze zijn echt onwijs cool, hebben totaal geen probleem met elkaar
Oh, vast iets wat zonder mij ook heel goed luktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
My Name Is
De Soundmixshow in een nieuw jasje zeg maar
Het zal behelpen worden, maar we zullen het proberenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, vast iets wat zonder mij ook heel goed lukt
Ja halloquote:
Het is daarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja halloIs het hier of in het gewone topiek?
Zie magiek happened netquote:
Deze weet het nietquote:
Deze weet het wel!quote:
Deze ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |