Lekker met smeerkaasquote:
Natuurlijk welquote:
quote:
Truste beidenquote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik wel, omdat morgen weer bier.
Niet kijken. Word je alleen maar verdrietig van. Alhoewel het hier het ene moment met bakken uit de lucht komt en het andere moment breekt de zon door. Ze zitten met ons te sollen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoi hallo![]()
Ik heb nog niet gekeken wat voor weer het is
http://buienradar.nl/quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet kijken. Word je alleen maar verdrietig van. Alhoewel het hier het ene moment met bakken uit de lucht komt en het andere moment breekt de zon door. Ze zitten met ons te sollen.
inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet kijken. Word je alleen maar verdrietig van. Alhoewel het hier het ene moment met bakken uit de lucht komt en het andere moment breekt de zon door. Ze zitten met ons te sollen.
Dan ga ik lekker in de zon mn auto vol gooien met hout hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Hier hebben we een lokale wolkbreuk
Damn wat gaat het hard
daar zijn we hier al dik overheenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ze geven 2,5mm op voor vandaag en weer 13mm voor morgen.
Ja dit was ook voor Delft danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zijn we hier al dik overheen
Hoe schattig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als een baby. Ik lag ook serieus al na Popstars te knikkebollen
Ik ben er nog 20 minuutjes en dan ga ik naar het postkantoor en dan richting Delft (westerpopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er nog een half uurtje en dan ga ik richting Emmeloord. (Flevo Boys - Excelsior'31)
Jeweetz.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is dat Myr! Spannend programma van jou.
Ik had er weleens van naam van gehoord, maar verder kende ik het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Moss is echt een van de betere nieuwkomers met afwisselende platen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |