quote:
navelstreng, bomen takken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daarom! Laat je strengheid zien, navelstreng, bomen en takken, dat zal ze leren!
Die Chinezen zijn nog lang niet wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
Wat een rare competitie ook eigenlijk die Jupiler League. Almere City verliest met 12-1 van Sparta, maar wint van RBC met 3-1. Verlies Sparta weer van RBC
Uhuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
Wat een rare competitie ook eigenlijk die Jupiler League. Almere City verliest met 12-1 van Sparta, maar wint van RBC met 3-1. Verlies Sparta weer van RBC
ja heel apart inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
Truste Symph of whateverquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja heel apart inderdaad
Ik ga ook mijn mandje in
Oquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer ze hier naartoe te halen
quote:
Awquote:
Ik moet naar bedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er vandoor zijn gegaan
Ik wil graag blijvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoi...
Ach, nou heb ik toch een soort van gevoel dat het is gelukt
Maar ga gerust
Tot morgen
Hij is lief hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet naar bed
@Kally, het was inderdaad Zargon
Met rauzerquote:
Rauzer ging niks die leest gewoon mee en lacht ons gewoon uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat te hebben gelezen... maar je ging dus tv lezen![]()
quote:
Via de FOK!-app die vorige week uitkwam gaat dat nog nét niet, voor de rest gaat het een stuk makkelijker welquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Via de FOK!-app die vorige week uitkwam gaat dat nog nét niet, voor de rest gaat het een stuk makkelijker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |