Gezelligquote:
IKKKKquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
XFA UK is zoooo leuk....
Ik zit er aan te denken om naar een liveshow in Engeland te gaan
Wie gaat ermee?
quote:
Die vind ik leukerquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
Misschien loopt Vaduz er wel tussen!
Haha, i don't do drugsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Holy crap, dat is niet leuk neeAnders een paar pakjes snuif regelen
![]()
Of gewoon van opening tot sluit slapen waar en wanneer je kan.
Ze hebben al eens eerder 'ruzie' gehadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf hoezo, ze hebben toch gewonnen.
Ik ook eigenlijkquote:
Blijft fantastisch hequote:
Iedereen taken geven, woest van moeheid en daarna wegsluipen en slapen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, i don't do drugs, maar koffie en redbull zijn heilig. Ik mag niet slapen, want heb leiding
Das juist mijn probleem, kan nooit iets uit handen geven.. maar, komt goed.. ach, als er wat dingen blijven liggen, boeien..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Iedereen taken geven, woest van moeheid en daarna wegsluipen en slapen.
Daarom! Laat je strengheid zien, navelstreng, bomen en takken, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das juist mijn probleem, kan nooit iets uit handen geven.. maar, komt goed.. ach, als er wat dingen blijven liggen, boeien..Nog 1 week.. zijn we dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |