quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Preziesss, je bent een spannend poppetje.
()
Laat je je nou wegjagen uit singles?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Graseter het volgende:
Oja vergeten dat dit er ook nog was.
Nee ik zit hier te genieten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat je je nou wegjagen uit singles?
Ohw, dat klinkt als een symph programmaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:39 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen! Ik zit net in de tv-gids te kijken ik ik zie dat er vanavond zelfs 2 "talentenjachten" komen. Op Nederland 1 Van Popster tot Operaster en op RTL 4 "My name is". Die eerste lijkt me ook wel wat eigenlijk.
Ja helaas leeft hij nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
Boris?
Leeft die gast nog dan?
Goedemorgen c_a en Bong
Dat was een ninja-editquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
Boris?
Leeft die gast nog dan?
Goedemorgen c_a en Bong
Nou, dat is toch geregeld dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja helaas leeft hij noghij komt om
Bartje, wanneer ben je weer in Nederland?quote:
Buh, hier is het bewolktquote:
Morgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bartje, wanneer ben je weer in Nederland?
Netjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
MorgenMaandag krijg ik mijn iPhone 4.
Het kwam hier vanochtend weer met bakken uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier al heel de ochtend zon
Heb daar ook al een aantal creaties gemaakt jaquote:
Ik moest lachen bij de tongquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb daar ook al een aantal creaties gemaakt ja
Smoesje dat je wat later bent?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
Hmmpf. mijn oma wacht wel met weggaan tot ik thuis ben. Vind ik dat even fijn. Not.
Zijn ze leeggelopen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is dus de laatste keer dat ik B-merk cartridges in m'n printer gestopt heb
wij hebben kip tandori opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Ik heb geen honger.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Er zit een hele knappe jongen naast mij in de trein. Hij zit alleen in de verkeerde trein. Zielig.
Nee. Ik heb ze gewoon 3 weken niet gebruikt en nu komt er dus niks meer uit. Terwijl ze nog voor minimaal driekwart vol zittenquote:
hmmm. misschien kan ik bij mijn moeder wel wat eten. Anders eet ik thuis wel een broodje ofzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben kip tandori op
was weer heerlijk
Staks om half negen de soundmixshow zonder Hennie Huisman...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
er is geen klap op de TV. Nog ff en ik ga de afwas maar doen. Uit totale verveling.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Tofquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ze zijn echt onwijs cool, hebben totaal geen probleem met elkaar
Oh, vast iets wat zonder mij ook heel goed luktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
My Name Is
De Soundmixshow in een nieuw jasje zeg maar
Het zal behelpen worden, maar we zullen het proberenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, vast iets wat zonder mij ook heel goed lukt
Ja halloquote:
Het is daarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja halloIs het hier of in het gewone topiek?
Zie magiek happened netquote:
Deze weet het nietquote:
Deze weet het wel!quote:
Deze ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |