Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nope.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ferb: dat klinkt inderdaad niet helemaal geweldig nee, heb je nog wel leuke plannen voor het weekend?
En sorry, maar ben jij nog 18- dan?
18-4quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ferb: dat klinkt inderdaad niet helemaal geweldig nee, heb je nog wel leuke plannen voor het weekend?
En sorry, maar ben jij nog 18- dan?
Dan moet je, als beta, voor straf een woordenboek uit je hoofd lerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie weten wel wat er gebeurt met je he. Als je loopt te vitten op Alfa's.
Hoe bedoelde je dat dan van iemand van 18+ meenemen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Ferb het volgende:
Nope.
En m'n broer is morgen jarig dus wordt wel wat
* suikertaartje sodemietert ter plekke van de bankquote:
Zichzelf uit de genenpool terugtrekken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moeten kinderen van 14 in een schietclub for fuck's sake
Als je geen 18+ bent mag je niet zomaar naar binnen lopen zegmaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je dat dan van iemand van 18+ meenemen?
Oh, leuk, gefeliciteerd alvast
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nope.
En m'n broer is morgen jarig dus wordt wel wat
Die hebben levens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Ferb het volgende:
Waar zijn de andere Slowchatters eigenlijk heen?
-Die in die lijst-
Wat denk je, sherlockquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moeten kinderen van 14 in een schietclub for fuck's sake
Jamaar jamaar, ben jij 14 dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als je geen 18+ bent mag je niet zomaar naar binnen lopen zegmaar.
Is een veiligheid regel.
* Fha zegt "sorry borrelnootje"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje sodemietert ter plekke van de bank
yupquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ben jij 14 dan?
hierheen? of naar het foktuariumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Ferb het volgende:
Waar zijn de andere Slowchatters eigenlijk heen?
-Die in die lijst-
Maar wel het enigste Dingetjequote:
Uit de ouderlijke macht ontzet en in een jeugdinrichting gestopt wordenquote:
Troost je, je bent niet de oudste hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga me even oud zitten voelen in een hoekje nu.
Waar is gf? Die moet NU komen (ja, haha) om het gemiddelde op te krikken (ja, haha)
Fuc..quote:
Ik ben ook ouder dan jij hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is gf? Die moet NU komen (ja, haha) om het gemiddelde op te krikken (ja, haha)
Nu zitten er stukjes borrelnoot over de laptop heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Zo erg is het nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hahahaha, samen zijn jullie net zo oud als DMquote:
Zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, samen zijn jullie net zo oud als DM
Weet ikquote:
En samen maar net iets ouder dan jij!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, samen zijn jullie net zo oud als DM
Whihihiii, mooie maxi-meneer bekogelpogingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu zitten er stukjes borrelnoot over de laptop heen
Ja, over een paar maanden gewoon even oud jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En samen maar net iets ouder dan jij!
o.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit de ouderlijke macht ontzet en in een jeugdinrichting gestopt worden
Mijn leven is echt zoooo interessantquote:
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fuc..
wacht.
Potverdikkeme wat jong
Kids van 14 horen daar niet, klaar. Veel moeilijker wordt het verhaal niet.quote:
jij bent ook nog veel te jong om uberhaupt ouderlijke macht te hebbenquote:
Dat weet ik niet maar jij soms welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn leven is echt zoooo interessant
Minstens 16 toch wel. Maar ja, dat scheelt ook niets natuurlijkquote:
Jij staat echt bol van de complimenten vandaag he?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij staat echt bol van de complimenten vandaag he?
Ik denk dat het komt omdat Lady er niet isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wat er gebeurt als we zeggen dat Alfa's lelijk zijn
Dan krijg je gewoon groot gelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wat er gebeurt als we zeggen dat Alfa's lelijk zijn
Ik bedoelde dat eigenlijk sarcastischquote:
Wordt ik ge-bant als ik geen toestemming heb dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je toestemming van je ouders om op FOK! te posten?
Ik dacht al, dat is gewoon waar, dus iets ergs kan er niet gebeuren.quote:
Oh dat zag ik er niet vanafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat eigenlijk sarcastisch
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je toestemming van je ouders om op FOK! te posten?
Ik doneer de bubbels welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand doneren trouwens? Voor de waterramp die ik straks ga maken in de badkamer?
Wat doneren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand doneren trouwens? Voor de waterramp die ik straks ga maken in de badkamer?
Heb je de algemene voorwaarden niet gelezen dan bij registratie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wordt ik ge-bant als ik geen toestemming heb dan?
quote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken
GF doneert vast wel een dweilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
o.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de algemene voorwaarden niet gelezen dan bij registratie?
[..]
Nou, dat heeft hij blijkbaar verklaard, dus klaar danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
Maar is die verklaring ook per fax naar Danny gestuurd dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat heeft hij blijkbaar verklaard, dus klaar dan
* naatje_1 kijkt nog eens eventjes naar eigen registratiedatum en vervolgens naar zijn leeftijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat staat niet in die voorwaardenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is die verklaring ook per fax naar Danny gestuurd dan?
Durft iemand Danny te faxen dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
per postduifquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet ik waar het mis is gegaan.quote:
Ik was 22 toen ik begon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was ook nog gewoon fucking 14 toen ik begon te fokken, damn, ik voel me oud
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat heeft Danny een keer in FB gezegd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat staat niet in die voorwaarden
En hoelang geleden is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft Danny een keer in FB gezegd.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Haha.
Hahahahahaha.
HAHAHAHAHAHAHAAAA.Volwassenheid komt wel meer dichterbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, blijf maar lekker, we dollen gewoon wat, dat komt met de leeftijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef Ferb het volgende:
Ik voel me TE jong
Moet ik nu weg?
+ iedereen gedraagt zich andere tegenover je![]()
NEE, niet weggaan, dan ben ik weer de jongstequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef Ferb het volgende:
Ik voel me TE jong
Moet ik nu weg?
+ iedereen gedraagt zich andere tegenover je![]()
Ga nou verdomme gewoon een keer genieten van het feit dat je nog jong bentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Volwassenheid komt wel meer dichterbij
Je kan niet altijd alles hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEE, niet weggaan, dan ben ik weer de jongste
Leuke rede ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEE, niet weggaan, dan ben ik weer de jongste
Dat doe jij toch ook nog steeds hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga nou verdomme gewoon een keer genieten van het feit dat je nog jong bent
Goaafquote:
Doe jij maar geldquote:
Tofquote:
Nee die is pro natquote:
Doe ik niet, ik geef wel waterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Goaaf![]()
[..]
Doe jij maar geld
[..]
Tof
[..]
Nee die is pro nat
Dat ben je toch ook nog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
*plaagt ST*
Was ik nog maar een kleuter, toen was ik vrij in alles wat ik deed
Ik noem een sneeuwballengevecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook en wat maakt het uit als we maar plezier hebben
O herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik noem een sneeuwballengevecht.
Oh, en in plassen stampen![]()
Oh, en ehm. Door plassen heen rijden. Heul hard
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Sneeuwballen gevecht, aankomende winter zeker weer doen zodra er sneeuw isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik noem een sneeuwballengevecht.
Oh, en in plassen stampen![]()
Oh, en ehm. Door plassen heen rijden. Heul hard
Je bent het echt op gaan zoeken hequote:
O nog 1 weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
wanneer moet jij weer naar school?
even de nieuwe zoekfunctie uitproberen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent het echt op gaan zoeken he
Ja, al zal het nooit meer zo worden als toen die ene keer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
Sneeuwballen gevecht, aankomende winter zeker weer doen zodra er sneeuw is, toch?
Bij ons smelt de sneeuw ALTIJD.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sneeuwballen gevecht, aankomende winter zeker weer doen zodra er sneeuw is, toch?
Het kan nog, de zomer is nog niet voor bijquote:
Vervlogen tijdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, al zal het nooit meer zo worden als toen die ene keer.
*zucht*
Ik wel, vorige week nogquote:
huh? Mis ik wat? En btw, ik kan over 2 jaar ook gaan meetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, al zal het nooit meer zo worden als toen die ene keer.
*zucht*
'even'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
even de nieuwe zoekfunctie uitproberen!![]()
.
Stoepkrijt is niet water bestendigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
Het kan nog, de zomer is nog niet voor bij
Hier smelt de sneeuw ook altijd hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bij ons smelt de sneeuw ALTIJD.
OF de auto's rijden de sneeuw zwart
Sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
O nog 1 week![]()
Nu je het zegt.
Ik heb in mijn hoofd dat ik nog 2 weken heb.
Het is inmiddels nog maar 1 week
Je hebt al te veel gemist, sorry, sommige dingen zijn niet meer in te halen(andere ook maar beter van niet)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh? Mis ik wat? En btw, ik kan over 2 jaar ook gaan meeten(mindestens)
Ik heb een stoep met een zonnescherm er boven. Dat scherm droogt wel weer opquote:
Tjah daar kan ik ook niks aan doen. Ik maak het niet heh.quote:
Jamaar, wat mis ik, en doe maar de leuke dingen zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt al te veel gemist, sorry, sommige dingen zijn niet meer in te halen(andere ook maar beter van niet)
OEH OEH OEEEEEEEEH!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een stoep met een zonnescherm er boven. Dat scherm droogt wel weer op
Te veel om op te noemen en dus zoals je al weet een sneeuwballen gevechtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jamaar, wat mis ik, en doe maar de leuke dingen zeggen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Ons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jamaar, wat mis ik, en doe maar de leuke dingen zeggen
Ja. En ik kan je een geheimpje verklappen.quote:
naar bed gaan op vrijdagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin ik niet aan, wil straks ook nog naar bed
Over een maand nog 1.5 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg net, ik kan jullie over 2 jaar meeten
Tot die tijd, mis je ons dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Maar ik ga er morgen om 7 uur al weer uit en wordt dan ook weer laat dus, en ga ook niet op vrijdag hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot die tijd, mis je ons dus
misschien durf ik het eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan olifanten stoepkrijtenquote:
Ik moet nog 4 jaar wachtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft ook mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag wel onder mijn balkon komen stoepkrijten hoor Fha![]()
Dan kom ik mijn gitaar wel onder jouw balkon stemmen
Kietelt dat niet voor die beesten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan olifanten stoepkrijten
Daar zal je moeder blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Ik kan nu trouwens het hele jaar droog en warm stoepkrijten
dat weet ik zeker van niet, in de serre op de nieuwe tegels, denk ook niet dat het daar zo goed op gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zal je moeder blij mee zijn
Ja, maar olifantengiechels zijn echt zoooooooooquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kietelt dat niet voor die beesten?
Ik vraag mijn vader wel om de auto weg te zetten als het even droog isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Ik kan nu trouwens het hele jaar droog en warm stoepkrijten
wat een goed planquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik vraag mijn vader wel om de auto weg te zetten als het even droog is
dan snel weer terug zetten als het weer gaat regenen
Je las mijn gedachtequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks zijn jullie allemaal enge vieze mannen die hun leuters te voorschijn halen
Bevallen uit een piemel kan niet hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks zijn jullie allemaal enge vieze mannen die hun leuters te voorschijn halen
Met die techniek van tegenwoordig weet je het maar nooit en het kan ook een verzonnen verhaal zijn... Ik weet niet of je Krentenbol nog kan herinneren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bevallen uit een piemel kan niet hoor
ik kan met zekerheid bevestigen dat een aantal dat niet zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wie? Dat is voor mijn tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
Met die techniek van tegenwoordig weet je het maar nooit en het kan ook een verzonnen verhaal zijn... Ik weet niet of je Krentenbol nog kan herinneren?
Een gedichtenbundel schrijvenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
Ik heb een idee.
Wat wilden jullie allemaal doen toen jullie onder de 16 waren?
Ik heb nog 1 week vakantie en ga me waarschijnlijk vervelen
Maak een lijstje met dingen die jullie wouden doen toen jullie onder de 16 waren.
Dan ga ik die proberen te doen in mijn laatste vakantie week.
Wel serieus
Dat weet ik al niet meer, is ook al bijna meer dan 8 jaar geledenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
Ik heb een idee.
Maak een lijstje met dingen die jullie wouden doen toen jullie onder de 16 waren.
Wel serieus
Oh, wat tofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
Is fles onze bokito van dit topic?
Mn etentje was suuuuuuuuuuuuuperleuk.Onwijs leuk restaurantje in Zoetermeer, oude boerderij waar je ook feesten kan houden enzo. Omdat het deze week nog restaurantweek is, hebben we een 3 gangen menu voor 25 euro gekregen
Niet dat we naar het geld keken, maar dit was toch mooi
![]()
Heb een onwijs mooi kettinkje gekregen;
[ afbeelding ]
Titanium ketting, witgouden hangertje met briljantje![]()
![]()
![]()
Zoooooo mooi.
![]()
Geslaagd avondje dus.
Hoe ist hier?
Hey derequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
Mn etentje was suuuuuuuuuuuuuperleuk.Onwijs leuk restaurantje in Zoetermeer, oude boerderij waar je ook feesten kan houden enzo. Omdat het deze week nog restaurantweek is, hebben we een 3 gangen menu voor 25 euro gekregen
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zoooooo mooi.
![]()
Geslaagd avondje dus.
Hoe ist hier?
Hey Enfequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zoooooo mooi.
![]()
Geslaagd avondje dus.
Hoe ist hier?
Daar kom ik nooit, dus ik ken daar niemandquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, dat was tijdens, vraag maar in PUB of KLB of ONZ
Dat wordt wat moeilijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een gedichtenbundel schrijven
Mijn zwangere vriendinnetje dumpenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
Ik heb een idee.
Wel serieus
het ging om wat ik wilde toen ik 16- was hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nog niet eens begonnen bent?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je nog niet eens begonnen bent?
Ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad.
@suikertaartje, rookte jij toen je 14 was?
Done.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn zwangere vriendinnetje dumpen.
onder je 16e? kolere manquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaa, het eten was superquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wat tof![]()
En was het eten ook lekker?
Ja goed!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey dere![]()
Hoe was uw dag voor de rest?
Mooi!quote:
En condooms kopen, dat leek me toen ook wel handig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag wel onder mijn balkon komen stoepkrijten hoor Fha![]()
Dan kom ik mijn gitaar wel onder jouw balkon stemmen
En genoeg zakgeld krijgen voor kapotjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En condooms kopen, dat leek me toen ook wel handig.
Dat is echt tof, dan is het gewoon nog fijner allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, het eten was superDit restaurant stond met een 'aanbeveling' op de Michelin gids, nou, het was echt superlekker
Ben nogal verwend qua smaak want mijn ouders houden ook van goed eten (niet per se duur, maar gewoon goeie spullen). Dit was heerlijk. De huiswijn was ook erg lekker, alles was geslaagd
[..]
Ja goed!Heerlijk dagje al met al
Nu lekker op de bank met een bakkie thee
[..]
Mooi!
Wat was jij stoer zegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ehquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Owhej, enfeJij kent toch wel de muziekavond?
Jij had geen krantenwijk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En genoeg zakgeld krijgen voor kapotjes.
En leren wat dat woord "condoom" eigenlijk was.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt tof, dan is het gewoon nog fijner allemaal
Krijg je die mee als je onder de 16 bent dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet hier in de buurt ook nog een goed restaurant(ik snap ook niet waarom er mensen vanuit heel het land hier heen komen om te etenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, het eten was superDit restaurant stond met een 'aanbeveling' op de Michelin gids, nou, het was echt superlekker
Ben nogal verwend qua smaak want mijn ouders houden ook van goed eten (niet per se duur, maar gewoon goeie spullen). Dit was heerlijk. De huiswijn was ook erg lekker, alles was geslaagd
[..]
Ja goed!Heerlijk dagje al met al
Nu lekker op de bank met een bakkie thee
[..]
Mooi!
Ik zat ook elke week in de kroegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Ferb het volgende:
Hm, het wordt hier ook veel gedaan.
Maar ik vindt het minder...
ne sont pas partis
Als je er zoals mij uitzag, denk het nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
[..]
Krijg je die mee als je onder de 16 bent dan?
Toen wel, hoe dat nu zit... misschien goed als jij dat even uitzoekt de komende weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
[..]
En je ketting is ook heel mooiquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat ook elke week in de kroeg![]()
Maar ik ben gestopt hoor
Hm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1 keertje mee geweest met mijn broer.
Vond het nice alleen was het niet druk en na 11 moest ik eruit.
Naatje is je zoon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, en dat was dus zo'n 16 jaar geleden... reken maar uit.
I'll keep you postedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen wel, hoe dat nu zit... misschien goed als jij dat even uitzoekt de komende week.
Ja, maar toen ik 14 was dachten ze dat ik minstens 17 was en waren ze nog niet zo strengquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm.
Ik ben 1 keertje mee geweest met mijn broer.
Vond het nice alleen was het niet druk en na 11 moest ik eruit.
Wat een geluk had jij toch, ik werd trouwens ook vaak ouder in geschat dan dat ik wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik 14 was dachten ze dat ik minstens 17 was en waren ze nog niet zo streng
Mensen denken dat ik 16 ben..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik 14 was dachten ze dat ik minstens 17 was en waren ze nog niet zo streng
Cougarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder is in de 40, dat lijkt me sterk
Op mn 14e? Nee. Ik plukte tuinbonen. Voor 80 cent per kist. Het gulden-soort cent.quote:
Zit daar tegenwoordig een leeftijdsgrens op dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
Ken je de uitdrukking 'op een oude fiets moet je het leren?'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder is in de 40, dat lijkt me sterk
Nou, echt heel veel geluk...als ik nu hoor van 14-jarige mensen in de kroeg denk ik: wtf?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk had jij toch, ik werd trouwens ook vaak ouder in geschat dan dat ik was
Gadverredammequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking 'op een oude fiets moet je het leren?'
En 16 jaar geleden was je moeder ergens rond de 30 dan.
Man, ik had al kunnen baren op mijn 12e. Technisch gezien dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het net kunnen.
Denk dan maar aan vroegerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, echt heel veel geluk...als ik nu hoor van 14-jarige mensen in de kroeg denk ik: wtf?
Ja eh, weetikveel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit daar tegenwoordig een leeftijdsgrens op dan?
Nee, je moet wel eerst betalenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja eh, weetikveel.
Maar als je naar de kruidvat gaat of zo weetikveel waar ze die verkopen, dan denk ik niet dat ze die zo mee geven.
En je weet wat ze zeggen van vrouwen rond hun 30equote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking 'op een oude fiets moet je het leren?'
En 16 jaar geleden was je moeder ergens rond de 30 dan.
Ik op mijn 10equote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Man, ik had al kunnen baren op mijn 12e. Technisch gezien dan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hier in de buurt ook nog een goed restaurant(ik snap ook niet waarom er mensen vanuit heel het land hier heen komen om te eten)
Ik woon nu 3 jaar in Goudaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Gouda, dan hoor je dat toch te kennen
Thanks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je ketting is ook heel mooi![]()
![]()
Jij had een horloge voor hem gekocht?
Die zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen van vrouwen rond hun 30e
Dan denk ik tegenwoordig ook wtfquote:
Je moet inderdaad betalen. Verder kan iedereen gewoon condooms kopen hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Ferb het volgende:
Ja eh, weetikveel.
Maar als je naar de kruidvat gaat of zo weetikveel waar ze die verkopen, dan denk ik niet dat ze die zo mee geven.
Been there, done one...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen van vrouwen rond hun 30e
Inclusief incubatietijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik op mijn 10eWas dat even een succes geworden dan weheheh
Hmhmquote:
Maar daar kan je wel lekker schnitzels etenquote:
Maar je deed het zelf ook dus eigenlijk mag jij niet oordelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan denk ik tegenwoordig ook wtf
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik woon nu 3 jaar in Gouda![]()
Het komt me wel enigszins bekend voor maar het is bij mij nog klok-klepel verhaal
![]()
Vertel?
[..]
Thanks!
Ja,... dat was wel het plan. Maar toen ik bij de juwelier kwam waren de enige echte mooie eigenlijk alleen van Breil. Dat begint bij 400 euries zeg maarDus ik heb ff gebeld met mn man, we gaan namelijk binnenkort op vakantie. We gaan nu na de vakantie een mooi horloge voor 'm uitzoeken
Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet inderdaad betalen. Verder kan iedereen gewoon condooms kopen hoor.
Jeumig. Ik hooguit 11 dan.quote:
Waar zie je mij oordelen dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
Maar je deed het zelf ook dus eigenlijk mag jij niet oordelen
Nog steeds te vroegquote:
Nogal, en het kwam elke maand terugquote:
Op de middelbare school waar ik zit, wordt altijd een avond gehouden waarop leerlingen hun talent kunnen tonen aan het publiek, en daar is onze school een beetje beroemd mee geworden. Anyhow, een paar leerlingen van onze school die heb ik als brugger (ik was de brugger) zien optreden en ze zijn nu te horen op 3fm (Handsome Poets - Blinded). Dat wilde ik zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik woon nu 3 jaar in Gouda![]()
Het komt me wel enigszins bekend voor maar het is bij mij nog klok-klepel verhaal
![]()
Vertel?
quote:[..]
Thanks!
Ja,... dat was wel het plan. Maar toen ik bij de juwelier kwam waren de enige echte mooie eigenlijk alleen van Breil. Dat begint bij 400 euries zeg maarDus ik heb ff gebeld met mn man, we gaan namelijk binnenkort op vakantie. We gaan nu na de vakantie een mooi horloge voor 'm uitzoeken
Dat doe ik niet maar jij hebt wel een WTF gevoel van wat doen die kids hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar zie je mij oordelen dan?
Ja, precies, dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog steeds te vroegHad best kunnen wachten tot over 2 jaar ofzo
![]()
en jij tot twee jaar terug
![]()
Wat? Ik had mijn eigen opa kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik op mijn 10eWas dat even een succes geworden dan weheheh
Jaaaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, precies, dat vind ik dus ook.
En na 40 afgelopen ook gewoon
Uhm, daar begon jij zelf over hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Ferb het volgende:
Oh, ik ben 2 min weg en het onderwerp is nu opeens hoe oud je was toen..?
Sorry!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, daar begon jij zelf over hoor!
Zullen we vragen hoe oud hij was toen hij dement werd?quote:
Dat begon bij mij bij mn eerste biertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we vragen hoe oud hij was toen hij dement werd?
Ja, maar dat is nog niet meteen een oordeel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik niet maar jij hebt wel een WTF gevoel van wat doen die kids hier
Voordat die vraag serieus gesteld wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we vragen hoe oud hij was toen hij dement werd?
Ja man, niet normaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JaaaJe zou denken dat ze dat anno 2010 zouden kunnen.. maar nee
Kansloos volk! reminds me dat ik even dat pilletje moet nemen
![]()
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat begon bij mij bij mn eerste biertje
Ik las twee klinkers verkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja man, niet normaaaaaaaaaaaaaaal!
Maar er zitten wel meer fouten in de evolutie. Geloof me.
Totally very absolutely truequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ja man, niet normaaaaaaaaaaaaaaal!
Maar er zitten wel meer fouten in de evolutie. Geloof me.
Nop. En we hebben net weer een beetje spaargeld opgebouwd, dus na de vakantie ff kijken hoeveel we nog over hebben is wat verstandiger gok ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
En 400 euro is niet grappig
Ohjaaaaaaaaaaaaaa nou weet ik het weer, dat deden ze ook op de oude middelbare school van mn man, die heeft in Gouda op school gezeten, toen heeft hij nog met Hind opgetredenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op de middelbare school waar ik zit, wordt altijd een avond gehouden waarop leerlingen hun talent kunnen tonen aan het publiek, en daar is onze school een beetje beroemd mee geworden. Anyhow, een paar leerlingen van onze school die heb ik als brugger (ik was de brugger) zien optreden en ze zijn nu te horen op 3fm (Handsome Poets - Blinded). Dat wilde ik zeggen![]()
[..]
Wilde je GF ook vragen wanneer zijn dementie begon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Was gf er net niet?
We gaan zeker te snel voor hem
Slaap lekker en tot laterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Totally very absolutely true![]()
Maar lieve poelewoepsies, ik ga douchen en naar bed want ik moet morgen weer gewoon werken
Fijne avond/nacht nog allemaal en truste voor later!![]()
![]()
Dat was op mijn 16e verjaardagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Bij mij toen ik 3 was.
Was een borrel trouwens.
27%
Ik had iets vies gegeten en rende naar de keuken om wat water.
Ik pakte het met moeite en slokte het met 2 slokken weg.
Daarna veel hoofdpijn gehad
Ferb?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Bij mij toen ik 3 was.
Was een borrel trouwens.
27%
Ik had iets vies gegeten en rende naar de keuken om wat water.
Ik pakte het met moeite en slokte het met 2 slokken weg.
Daarna veel hoofdpijn gehad
die komt hier ook vandaan jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nop. En we hebben net weer een beetje spaargeld opgebouwd, dus na de vakantie ff kijken hoeveel we nog over hebben is wat verstandiger gok ikMaar dat horloge komt er wel, alleen wat later misschien
[..]
Ohjaaaaaaaaaaaaaa nou weet ik het weer, dat deden ze ook op de oude middelbare school van mn man, die heeft in Gouda op school gezeten, toen heeft hij nog met Hind opgetreden![]()
I wishquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ferb?
Drank op je derde, schietclub op je 14e, woon jij niet gewoon in Texas?
Slaap lekker lieveplieveploefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Totally very absolutely true![]()
Maar lieve poelewoepsies, ik ga douchen en naar bed want ik moet morgen weer gewoon werken
Fijne avond/nacht nog allemaal en truste voor later!![]()
![]()
Knap. 253 als page fipo. Wacht. Dat is de 252ste reactie. Dan MOET je aantal posts per pagina op 252 staan, of op 126, of op 84 of 63 of 42 of 21 of 12 of 6 of 4 of 3 of 2 of 1. None of which is very likely. Je faalt.quote:
ik bedoel die lange post over de muziekavondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap. 253 als page fipo. Wacht. Dat is de 252ste reactie. Dan MOET je aantal posts per pagina op 252 staan, of op 126, of op 84 of 63 of 42 of 21 of 12 of 6 of 4 of 2 of 1. None of which is very likely. Je faalt.
Nee, dat heeft geen zin.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wilde je GF ook vragen wanneer zijn dementie begon?.
ne sont pas partis
Daarom posten wij ook hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Ferb het volgende:
Ik wilde even wat kwijt.
Jullie mensen zij geweldig
slijm slijm
Nee maar serieus.
Eindelijk wat aardige mensen op fok
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen zin.Ik was al helemaal vergeten dat ik dat gepost had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Ferb het volgende:
Ik wilde even wat kwijt.
slijm slijm
Nee maar serieus.
Nu ben jij ineens zijn vader?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your logic is impeccable, my child
Wtf?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je komt uit KLB, het afvoerputje van FOK!
Agh, ooit zal je daar wel tegen kunnen
Lees mijn ontgroeningstopic: FOK! Ontgroening
No, because everyone knows that you never do a pafipo huntquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your logic is impeccable, my child
Dan mag ik hem slaan, dus ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ben jij ineens zijn vader?
* DaMart haalt opgelucht adem.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Ferb het volgende:
Ik wilde even wat kwijt.
slijm slijm
Nee maar serieus.
ne sont pas partis
Waar ben ik nu dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je komt uit KLB, het afvoerputje van FOK!
Agh, ooit zal je daar wel tegen kunnen
Lees mijn ontgroeningstopic: FOK! Ontgroening
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en we zijn helemaal niet allemaal enge oude mannen hoor!Logisch dat je dat niet postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch dat je dat niet postte.
tieten van ST?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |