Hier smelt de sneeuw ook altijd hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bij ons smelt de sneeuw ALTIJD.
OF de auto's rijden de sneeuw zwart
Sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
O nog 1 week![]()
Nu je het zegt.
Ik heb in mijn hoofd dat ik nog 2 weken heb.
Het is inmiddels nog maar 1 week
Je hebt al te veel gemist, sorry, sommige dingen zijn niet meer in te halen(andere ook maar beter van niet)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh? Mis ik wat? En btw, ik kan over 2 jaar ook gaan meeten(mindestens)
Ik heb een stoep met een zonnescherm er boven. Dat scherm droogt wel weer opquote:
Tjah daar kan ik ook niks aan doen. Ik maak het niet heh.quote:
Jamaar, wat mis ik, en doe maar de leuke dingen zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt al te veel gemist, sorry, sommige dingen zijn niet meer in te halen(andere ook maar beter van niet)
OEH OEH OEEEEEEEEH!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een stoep met een zonnescherm er boven. Dat scherm droogt wel weer op
Te veel om op te noemen en dus zoals je al weet een sneeuwballen gevechtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jamaar, wat mis ik, en doe maar de leuke dingen zeggen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Ons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jamaar, wat mis ik, en doe maar de leuke dingen zeggen
Ja. En ik kan je een geheimpje verklappen.quote:
naar bed gaan op vrijdagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin ik niet aan, wil straks ook nog naar bed
Over een maand nog 1.5 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg net, ik kan jullie over 2 jaar meeten
Tot die tijd, mis je ons dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg net, ik kan jullie over 2 jaar meeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |