Maar wel het enigste Dingetjequote:
Uit de ouderlijke macht ontzet en in een jeugdinrichting gestopt wordenquote:
Troost je, je bent niet de oudste hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga me even oud zitten voelen in een hoekje nu.
Waar is gf? Die moet NU komen (ja, haha) om het gemiddelde op te krikken (ja, haha)
Fuc..quote:
Ik ben ook ouder dan jij hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is gf? Die moet NU komen (ja, haha) om het gemiddelde op te krikken (ja, haha)
Nu zitten er stukjes borrelnoot over de laptop heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Zo erg is het nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hahahaha, samen zijn jullie net zo oud als DMquote:
Zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, samen zijn jullie net zo oud als DM
Weet ikquote:
En samen maar net iets ouder dan jij!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, samen zijn jullie net zo oud als DM
Whihihiii, mooie maxi-meneer bekogelpogingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu zitten er stukjes borrelnoot over de laptop heen
Ja, over een paar maanden gewoon even oud jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En samen maar net iets ouder dan jij!
o.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit de ouderlijke macht ontzet en in een jeugdinrichting gestopt worden
Mijn leven is echt zoooo interessantquote:
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fuc..
wacht.
Potverdikkeme wat jong
Kids van 14 horen daar niet, klaar. Veel moeilijker wordt het verhaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |