Dat weet ik niet maar jij soms welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn leven is echt zoooo interessant
Minstens 16 toch wel. Maar ja, dat scheelt ook niets natuurlijkquote:
Jij staat echt bol van de complimenten vandaag he?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij staat echt bol van de complimenten vandaag he?
Ik denk dat het komt omdat Lady er niet isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wat er gebeurt als we zeggen dat Alfa's lelijk zijn
Dan krijg je gewoon groot gelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nu weten we nog steeds niet wat er gebeurt als we zeggen dat Alfa's lelijk zijn
Ik bedoelde dat eigenlijk sarcastischquote:
Wordt ik ge-bant als ik geen toestemming heb dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je toestemming van je ouders om op FOK! te posten?
Ik dacht al, dat is gewoon waar, dus iets ergs kan er niet gebeuren.quote:
Oh dat zag ik er niet vanafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat eigenlijk sarcastisch
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je toestemming van je ouders om op FOK! te posten?
Ik doneer de bubbels welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand doneren trouwens? Voor de waterramp die ik straks ga maken in de badkamer?
Wat doneren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand doneren trouwens? Voor de waterramp die ik straks ga maken in de badkamer?
Heb je de algemene voorwaarden niet gelezen dan bij registratie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wordt ik ge-bant als ik geen toestemming heb dan?
quote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken
GF doneert vast wel een dweilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
o.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de algemene voorwaarden niet gelezen dan bij registratie?
[..]
Nou, dat heeft hij blijkbaar verklaard, dus klaar danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
Maar is die verklaring ook per fax naar Danny gestuurd dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat heeft hij blijkbaar verklaard, dus klaar dan
* naatje_1 kijkt nog eens eventjes naar eigen registratiedatum en vervolgens naar zijn leeftijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat staat niet in die voorwaardenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is die verklaring ook per fax naar Danny gestuurd dan?
Durft iemand Danny te faxen dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
per postduifquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet ik waar het mis is gegaan.quote:
Ik was 22 toen ik begon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was ook nog gewoon fucking 14 toen ik begon te fokken, damn, ik voel me oud
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat heeft Danny een keer in FB gezegd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat staat niet in die voorwaarden
En hoelang geleden is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft Danny een keer in FB gezegd.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Haha.
Hahahahahaha.
HAHAHAHAHAHAHAAAA.Volwassenheid komt wel meer dichterbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, blijf maar lekker, we dollen gewoon wat, dat komt met de leeftijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef Ferb het volgende:
Ik voel me TE jong
Moet ik nu weg?
+ iedereen gedraagt zich andere tegenover je![]()
NEE, niet weggaan, dan ben ik weer de jongstequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef Ferb het volgende:
Ik voel me TE jong
Moet ik nu weg?
+ iedereen gedraagt zich andere tegenover je![]()
Ga nou verdomme gewoon een keer genieten van het feit dat je nog jong bentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Volwassenheid komt wel meer dichterbij
Je kan niet altijd alles hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEE, niet weggaan, dan ben ik weer de jongste
Leuke rede ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEE, niet weggaan, dan ben ik weer de jongste
Dat doe jij toch ook nog steeds hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga nou verdomme gewoon een keer genieten van het feit dat je nog jong bent
Goaafquote:
Doe jij maar geldquote:
Tofquote:
Nee die is pro natquote:
Doe ik niet, ik geef wel waterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Goaaf![]()
[..]
Doe jij maar geld
[..]
Tof
[..]
Nee die is pro nat
Dat ben je toch ook nog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
*plaagt ST*
Was ik nog maar een kleuter, toen was ik vrij in alles wat ik deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |