Op de middelbare school waar ik zit, wordt altijd een avond gehouden waarop leerlingen hun talent kunnen tonen aan het publiek, en daar is onze school een beetje beroemd mee geworden. Anyhow, een paar leerlingen van onze school die heb ik als brugger (ik was de brugger) zien optreden en ze zijn nu te horen op 3fm (Handsome Poets - Blinded). Dat wilde ik zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik woon nu 3 jaar in Gouda![]()
Het komt me wel enigszins bekend voor maar het is bij mij nog klok-klepel verhaal
![]()
Vertel?
quote:[..]
Thanks!
Ja,... dat was wel het plan. Maar toen ik bij de juwelier kwam waren de enige echte mooie eigenlijk alleen van Breil. Dat begint bij 400 euries zeg maarDus ik heb ff gebeld met mn man, we gaan namelijk binnenkort op vakantie. We gaan nu na de vakantie een mooi horloge voor 'm uitzoeken
Dat doe ik niet maar jij hebt wel een WTF gevoel van wat doen die kids hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar zie je mij oordelen dan?
Ja, precies, dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog steeds te vroegHad best kunnen wachten tot over 2 jaar ofzo
![]()
en jij tot twee jaar terug
![]()
Wat? Ik had mijn eigen opa kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik op mijn 10eWas dat even een succes geworden dan weheheh
Jaaaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, precies, dat vind ik dus ook.
En na 40 afgelopen ook gewoon
Uhm, daar begon jij zelf over hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Ferb het volgende:
Oh, ik ben 2 min weg en het onderwerp is nu opeens hoe oud je was toen..?
Sorry!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, daar begon jij zelf over hoor!
Zullen we vragen hoe oud hij was toen hij dement werd?quote:
Dat begon bij mij bij mn eerste biertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we vragen hoe oud hij was toen hij dement werd?
Ja, maar dat is nog niet meteen een oordeel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik niet maar jij hebt wel een WTF gevoel van wat doen die kids hier
Voordat die vraag serieus gesteld wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we vragen hoe oud hij was toen hij dement werd?
Ja man, niet normaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JaaaJe zou denken dat ze dat anno 2010 zouden kunnen.. maar nee
Kansloos volk! reminds me dat ik even dat pilletje moet nemen
![]()
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat begon bij mij bij mn eerste biertje
Ik las twee klinkers verkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja man, niet normaaaaaaaaaaaaaaal!
Maar er zitten wel meer fouten in de evolutie. Geloof me.
Totally very absolutely truequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ja man, niet normaaaaaaaaaaaaaaal!
Maar er zitten wel meer fouten in de evolutie. Geloof me.
Nop. En we hebben net weer een beetje spaargeld opgebouwd, dus na de vakantie ff kijken hoeveel we nog over hebben is wat verstandiger gok ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
En 400 euro is niet grappig
Ohjaaaaaaaaaaaaaa nou weet ik het weer, dat deden ze ook op de oude middelbare school van mn man, die heeft in Gouda op school gezeten, toen heeft hij nog met Hind opgetredenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op de middelbare school waar ik zit, wordt altijd een avond gehouden waarop leerlingen hun talent kunnen tonen aan het publiek, en daar is onze school een beetje beroemd mee geworden. Anyhow, een paar leerlingen van onze school die heb ik als brugger (ik was de brugger) zien optreden en ze zijn nu te horen op 3fm (Handsome Poets - Blinded). Dat wilde ik zeggen![]()
[..]
Wilde je GF ook vragen wanneer zijn dementie begon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
Was gf er net niet?
We gaan zeker te snel voor hem
Slaap lekker en tot laterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Totally very absolutely true![]()
Maar lieve poelewoepsies, ik ga douchen en naar bed want ik moet morgen weer gewoon werken
Fijne avond/nacht nog allemaal en truste voor later!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |