Nou, echt heel veel geluk...als ik nu hoor van 14-jarige mensen in de kroeg denk ik: wtf?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk had jij toch, ik werd trouwens ook vaak ouder in geschat dan dat ik was
Gadverredammequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking 'op een oude fiets moet je het leren?'
En 16 jaar geleden was je moeder ergens rond de 30 dan.
Man, ik had al kunnen baren op mijn 12e. Technisch gezien dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het net kunnen.
Denk dan maar aan vroegerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, echt heel veel geluk...als ik nu hoor van 14-jarige mensen in de kroeg denk ik: wtf?
Ja eh, weetikveel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit daar tegenwoordig een leeftijdsgrens op dan?
Nee, je moet wel eerst betalenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja eh, weetikveel.
Maar als je naar de kruidvat gaat of zo weetikveel waar ze die verkopen, dan denk ik niet dat ze die zo mee geven.
En je weet wat ze zeggen van vrouwen rond hun 30equote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking 'op een oude fiets moet je het leren?'
En 16 jaar geleden was je moeder ergens rond de 30 dan.
Ik op mijn 10equote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Man, ik had al kunnen baren op mijn 12e. Technisch gezien dan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hier in de buurt ook nog een goed restaurant(ik snap ook niet waarom er mensen vanuit heel het land hier heen komen om te eten)
Ik woon nu 3 jaar in Goudaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Gouda, dan hoor je dat toch te kennen
Thanks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je ketting is ook heel mooi![]()
![]()
Jij had een horloge voor hem gekocht?
Die zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen van vrouwen rond hun 30e
Dan denk ik tegenwoordig ook wtfquote:
Je moet inderdaad betalen. Verder kan iedereen gewoon condooms kopen hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Ferb het volgende:
Ja eh, weetikveel.
Maar als je naar de kruidvat gaat of zo weetikveel waar ze die verkopen, dan denk ik niet dat ze die zo mee geven.
Been there, done one...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen van vrouwen rond hun 30e
Inclusief incubatietijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik op mijn 10eWas dat even een succes geworden dan weheheh
Hmhmquote:
Maar daar kan je wel lekker schnitzels etenquote:
Maar je deed het zelf ook dus eigenlijk mag jij niet oordelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan denk ik tegenwoordig ook wtf
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik woon nu 3 jaar in Gouda![]()
Het komt me wel enigszins bekend voor maar het is bij mij nog klok-klepel verhaal
![]()
Vertel?
[..]
Thanks!
Ja,... dat was wel het plan. Maar toen ik bij de juwelier kwam waren de enige echte mooie eigenlijk alleen van Breil. Dat begint bij 400 euries zeg maarDus ik heb ff gebeld met mn man, we gaan namelijk binnenkort op vakantie. We gaan nu na de vakantie een mooi horloge voor 'm uitzoeken
Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet inderdaad betalen. Verder kan iedereen gewoon condooms kopen hoor.
Jeumig. Ik hooguit 11 dan.quote:
Waar zie je mij oordelen dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
Maar je deed het zelf ook dus eigenlijk mag jij niet oordelen
Nog steeds te vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |