Dat is echt tof, dan is het gewoon nog fijner allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, het eten was superDit restaurant stond met een 'aanbeveling' op de Michelin gids, nou, het was echt superlekker
Ben nogal verwend qua smaak want mijn ouders houden ook van goed eten (niet per se duur, maar gewoon goeie spullen). Dit was heerlijk. De huiswijn was ook erg lekker, alles was geslaagd
[..]
Ja goed!Heerlijk dagje al met al
Nu lekker op de bank met een bakkie thee
[..]
Mooi!
Wat was jij stoer zegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En condooms kopen, dat leek me toen ook wel handig.
Ehquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Owhej, enfeJij kent toch wel de muziekavond?
Jij had geen krantenwijk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En genoeg zakgeld krijgen voor kapotjes.
En leren wat dat woord "condoom" eigenlijk was.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt tof, dan is het gewoon nog fijner allemaal
Krijg je die mee als je onder de 16 bent dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En condooms kopen, dat leek me toen ook wel handig.
Ik weet hier in de buurt ook nog een goed restaurant(ik snap ook niet waarom er mensen vanuit heel het land hier heen komen om te etenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, het eten was superDit restaurant stond met een 'aanbeveling' op de Michelin gids, nou, het was echt superlekker
Ben nogal verwend qua smaak want mijn ouders houden ook van goed eten (niet per se duur, maar gewoon goeie spullen). Dit was heerlijk. De huiswijn was ook erg lekker, alles was geslaagd
[..]
Ja goed!Heerlijk dagje al met al
Nu lekker op de bank met een bakkie thee
[..]
Mooi!
Ik zat ook elke week in de kroegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Ferb het volgende:
Hm, het wordt hier ook veel gedaan.
Maar ik vindt het minder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Als je er zoals mij uitzag, denk het nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
[..]
Krijg je die mee als je onder de 16 bent dan?
Toen wel, hoe dat nu zit... misschien goed als jij dat even uitzoekt de komende weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
[..]
En je ketting is ook heel mooiquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat ook elke week in de kroeg![]()
Maar ik ben gestopt hoor
Hm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1 keertje mee geweest met mijn broer.
Vond het nice alleen was het niet druk en na 11 moest ik eruit.
Naatje is je zoon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, en dat was dus zo'n 16 jaar geleden... reken maar uit.
I'll keep you postedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen wel, hoe dat nu zit... misschien goed als jij dat even uitzoekt de komende week.
Ja, maar toen ik 14 was dachten ze dat ik minstens 17 was en waren ze nog niet zo strengquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm.
Ik ben 1 keertje mee geweest met mijn broer.
Vond het nice alleen was het niet druk en na 11 moest ik eruit.
Wat een geluk had jij toch, ik werd trouwens ook vaak ouder in geschat dan dat ik wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik 14 was dachten ze dat ik minstens 17 was en waren ze nog niet zo streng
Mensen denken dat ik 16 ben..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik 14 was dachten ze dat ik minstens 17 was en waren ze nog niet zo streng
Cougarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn moeder is in de 40, dat lijkt me sterk
Op mn 14e? Nee. Ik plukte tuinbonen. Voor 80 cent per kist. Het gulden-soort cent.quote:
Zit daar tegenwoordig een leeftijdsgrens op dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
Ken je de uitdrukking 'op een oude fiets moet je het leren?'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder is in de 40, dat lijkt me sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |