quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Done.quote:
Net zoals je kanker moet kunnen gebruiken, moet je ook homo kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Wat moet ik ervan zeggen dan Minsk?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ord-moet-kunnen.html
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals je kanker moet kunnen gebruiken, moet je ook homo kunnen gebruiken.
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals je kanker moet kunnen gebruiken, moet je ook homo kunnen gebruiken.
GEFELICITEERDDDDDquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets 'proberen'. Je doet het maar..
quote:Ik weet dat je niet op een oudere man zit te wachten maar, naast dat ik vind dat je er goed uit ziet, zonder verdere bijbedoeling ! Wil ik je ALLEEN maar zeggen (en ik vermoed dat je het volgende wat ik je schrijf waarschijnlijk al weet en ik denk ook niet dat je dom bent of zo, maar puur voor de zekerheid !) Ik hoop dat je veel leuke mensen tegen komt hier maar hou er altijd rekening mee dat er ook tussen zitten die de boel bedonderen en bvb zeggen dat ze 18 zijn en de foto van een jong persoon gebruiken terwijl ze veel ouder zijn of zo. Wees dus voorzichtig en geef nooit zo maar privé gegevens of telnummers af, chat bij voorkeur, als je de mogelijkheid, hebt eerst met iemand live via een cam en maak als ooit een date hebt eerst alleen een afspraak maken op een openbaar gebied wat jij kent en waar meerdere mensen komen ! Voor de rest kan je hier best wel leuke mensen ontmoeten en veel plezier hebben. suc6
JA NEE.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:23 schreef GenusButeo het volgende:
zG, doe niet stoer tegen Ayça. Oké?
Waarom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet lachen om ons PI-gebruik.
Ik ga stuk.quote:Ayça. zegt (1:23):
zg was jarig
Sinan zegt (1:26):
wanneer
Ali zegt (1:26):
wat?
Ali zegt (1:26):
wanneer?
Ayça. zegt (1:27):
wat?
wanneer?
Ali zegt (1:27):
ja, wanneer was hij jarig?
volgens mij de 26e
maar misschien heb ik het mis
Ali zegt (1:28):
even vragen
Ayça. zegt (1:29):
ohnee
10 januari
Om hun lelijkheid te compenseren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hey, hij bedoelt het goed. Waarom hebben alle lelijke mensen een mooi innerlijk?
Hm. Kunnen wij hieruit de conclusie trekken dat jij je arrogantie en mooiheid compenseert met je innerlijk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Om hun lelijkheid te compenseren?
Dat was de bedoeling. Laat het varen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:36 schreef GenusButeo het volgende:
Dus je was gisteren jarig? Ik ben nu in de war.
Geen idee of ie aardig is, maar hij vermaakt mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Nja Ali dat is best een aardige man toch nog.
Zo gemeen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Kunnen wij hieruit de conclusie trekken dat jij je arrogantie en mooiheid compenseert met je innerlijk?
O.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling. Laat het varen.
Ja, hij heeft een hart van goud.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Nja Ali dat is best een aardige man toch nog.
Nee, ik ben een leeuw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHA, JIJ BENT OOK EEN MAAGD. KUN JE HET VOORSTELLEN DAT WIJ IETS ZOUDEN HEBBEN? DAN ZIJN WIJ ALLEBEI MAAGD, MAAR DAN TOCH WEER NIET. HARHARHAR..
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
Net als Dommel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hart van goud.
zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
Whaddup folks, ik stond dus heel chill in de kassarij van Men at Work en toen stond er een heel mooi meisje met een hele lekkere sappige grote volle ronde vrouwlijke sexy kont en ze had ook nog eens hele sexy en zachte kleding aan dus ik kon het niet laten aan haar kontje te zitten met mijn handen dus ik ging haar kontje aaien maar het werd nog beter : ze ging een stukje opzij en mijn pik raakte haar bilspleet en zelfs haar anus! Ik vond het voor de korte tijd dat het duurde heel erg lekker... Maar toen zei ze opeens... Jij gaat dus even lekker achter mij staan... En toen deed ik maar net alsof het per ongeluk ging maar iedereen die het zag wist dat dat niet zo was en nu schaam ik me...
Jij bent altijd welkom. Er komt gewoon iets in mij los op dit uur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een grof schandaal! O?! O?!!21!
Ik zal jou eens in het ootje nemen.
Je hoeft je niet te schamen, zij genoot er vast ook van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
Whaddup folks, ik stond dus heel chill in de kassarij van Men at Work en toen stond er een heel mooi meisje met een hele lekkere sappige grote volle ronde vrouwlijke sexy kont en ze had ook nog eens hele sexy en zachte kleding aan dus ik kon het niet laten aan haar kontje te zitten met mijn handen dus ik ging haar kontje aaien maar het werd nog beter : ze ging een stukje opzij en mijn pik raakte haar bilspleet en zelfs haar anus! Ik vond het voor de korte tijd dat het duurde heel erg lekker... Maar toen zei ze opeens... Jij gaat dus even lekker achter mij staan... En toen deed ik maar net alsof het per ongeluk ging maar iedereen die het zag wist dat dat niet zo was en nu schaam ik me...
Wat fijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:49 schreef Ayca het volgende:
Ik ben btw even offline, fok is wat makkelijker af te sluiten dan msn.
Jongen, Ik stond om 06 uur op om tv te kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:52 schreef zarGon het volgende:
IHVK heeft echt alle cartoons gezien die een kind kan zien in zijn jeugd.
Herkenbaarheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen, Ik stond om 06 uur op om tv te kijken.
Maar Fox KIds begon pas om 06.30 , dus ik zo de hele tijd wachten met mijn brood chocopasta.
Wie weet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien ben jij mijn vrouwelijke evenknie.
Hehe, inderdaad. Mijn hartje maakt ook sprongetjes, als een nakende lam op een weide.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Er komt gewoon iets in mij los op dit uur.
O, ik ben gewoon niet meer fris.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als een compliment..
Noem eens een slechte eigenschap die je hebt, GB.
Je lijkt mij een ruige jongen, die af en toe zijn rust nodig heeft, maar alert is en toeslaat wanneer het nodig is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, ik ben gewoon niet meer fris.Thanks dan.
Eh, ik kan echt heel lullig zijn tegen mensen, zomaar. Geloof me. Verder: luiheid in combinatie met procrastinatie. Egoïstisch ook wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef JULIOOO het volgende:
[..]
JA, JIJ BENT AYCA'S VROUWELIJKE EVENKNIE.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Borteyorem het volgende:
[..]
Een kloon, ja. De beste? DISCUTABEL.
Hehe, die herken ik. Was dat met ondertiteling of met nasynchronisatie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef IHVK het volgende:
Ik keek dit met mijn broertje toen ik er te oud voor was eigenlijk.
Nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, die herken ik. Was dat met ondertiteling of met nasynchronisatie?
Aber natürlichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:13 schreef IHVK het volgende:
Ayça je keek zeker ook Beugelbekkie en As told by ginger he.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:15 schreef TurkMehr het volgende:
Ik kom jullie het Licht der Turken brengen!
Je kent me zo goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lijkt mij een ruige jongen, die af en toe zijn rust nodig heeft, maar alert is en toeslaat wanneer het nodig is..
Nou ja, zeg.quote:
Je bent zo welbespraakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Mijn hartje maakt ook sprongetjes, als een nakende lam op een weide.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Borteyorem het volgende:
[..]
Een kloon, ja. De beste? DISCUTABEL.
quote:
En ik was niet de enigequote:I have been trying to figure out what this show was called for YEARS! Thanks! All my friends thought I was insane LOL
Ditquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:26 schreef IHVK het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik dit zo vet vond vroeger
Ik heb hier alleen maar vage herinneringen aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:27 schreef msnk het volgende:
Ik heb zo fucking lang naar dit gezocht he, niet normaal
[..]
En ik was niet de enige
Ik vond alleen Wickie echt KANKER uit dit lijstje.quote:
Dit was echt mijn lievelingsserie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit
Was
Kanker
Lijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjp
A poor mans DRAGONBALL BITCH
Hoe heette die homo nou, Flabber?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit was echt mijn lievelingsserie.
Tot ik een paar jaar terug terugkeek.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:29 schreef IHVK het volgende:
De Amsterdammer in msnk komt naar boven.
Lijpe shit ouwe.
Ken het niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:26 schreef IHVK het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik dit zo vet vond vroeger
Klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was voor jouw tijd. Anders had je het wel gekend.
Houd je in, brutale vlerk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond alleen Wickie echt KANKER uit dit lijstje.
Tyfus Wickie.
ZE ZEGGEN DAT HET EEN JONGETJE IS MAAR IK GELOOF ER NIKS VAN
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef Rookert het volgende:
Bij mijn broertje op camping 3 op Lowlands, geniaal
Ik snap die opmerking vandaag pas, zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als een compliment..
Noem eens een slechte eigenschap die je hebt, GB.
Zijn ze het nou wel of niet eens met genocide?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/dunya/15650005.asp?gid=373
Moet je maar geen vriendjes worden met Iran.
Ah.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
Ze erkennen het. Meestal doen landen dat als ze Turkije ergens voor willen straffen.
Ah okeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
Ze erkennen het. Meestal doen landen dat als ze Turkije ergens voor willen straffen.
Jij bent goede vrienden met Borte zei je?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef GenusButeo het volgende:
Goed dat ze dat erkennen, had ik niet verwacht van Iran. Nu alleen Turkije zelf nog.
Iran doet dus wat USA wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef IHVK het volgende:
Geen idee eigenlijk. De USA schijnt ook druk te uitoefenen op Turkije om niet zo goede banden met Iran te hebben.
USA.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef IHVK het volgende:
Geen idee eigenlijk. De USA schijnt ook druk te uitoefenen op Turkije om niet zo goede banden met Iran te hebben.
Ja? Je doet het klinken alsof Zeliha een fascist is die mensen met een afwijkende mening niet toelaat in haar inner circle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent goede vrienden met Borte zei je?
Zo vat jij het op hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja? Je doet het klinken alsof Zeliha een fascist is die mensen met een afwijkende mening niet toelaat in haar inner circle.
Whehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja? Je doet het klinken alsof Zeliha een fascist is die mensen met een afwijkende mening niet toelaat in haar inner circle.
Mwah, ze reageerde toch wel erg fel toen er iets over gezegd werd. En het lijkt mij duidelijk dat mensen met fundamentele meningsverschillen niet altijd even goed met elkaar om kunnen gaan, dus mnsk had best een punt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo vat jij het op hoor.
Ben gewoon een beetje verrast.
Dus? Wij hebben ook wel 's felle discussie met Zeliha, maar uiteindelijk blijven we goede vrienden. Ik vind het voorbarig om dat zo te stellen zoals jij nu doet, het kan per individu verschillen hoeveel waarde er wordt gehecht aan de al dan niet afwijkende mening van je medemens. Dus nee, msnk heeft geen punt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ze reageerde toch wel erg fel toen er iets over gezegd werd. En het lijkt mij duidelijk dat mensen met fundamentele meningsverschillen niet altijd even goed met elkaar om kunnen gaan, dus mnsk had best een punt.
Oké, dat is mooi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dus? Wij hebben ook wel 's felle discussie met Zeliha, maar uiteindelijk blijven we goede vrienden. Ik vind het voorbarig om dat zo te stellen zoals jij nu doet, het kan per individu verschillen hoeveel waarde er wordt gehecht aan de al dan niet afwijkende mening van je medemens. Dus nee, msnk heeft geen punt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medal of FOK!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef GenusButeo het volgende:
Hij maakte dezelfde fout ook al in MoF.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef Rookert het volgende:
Ik ga een Engelstalige minor kiezen, sowieso, dit moet eruit geslagen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, beschuldig anderen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Whut?quote:
Een jaar geen actief Engels spreken/schrijven is funestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef GenusButeo het volgende:
Geen degelijk Engels, bedoel je?
Succes met het opkrikken van je taalvaardigheden.
Bleef het in deze reeks maar bij intriges! Romantiek, intriges, verraad, vriendschap en tragedie, dat is wat deze reeks zo leuk, zo uniek en zo speciaal maakt!quote:
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.quote:
Hoi, nicht van zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nicht die hiet af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Volgens mij wel, maar lees anders even wat de precieze procedure inhoudt op de vodafonewebsite.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef msnk het volgende:
Zeg. Als ik me aanmeld bij Vodafone, en ik wil nummerbehoud (van mn T-mobile nummer), dan roggelt Vodafone alles voor me toch? En kan ik chillen en niks doen?
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef msnk het volgende:
Nederlandse telecomoperators hebben echt bagger serviceAllemaal. Behalve, misschien KPN.
Dit was trouwens niet om te dissen of zo, IHVK. Vond het grappig genoeg om te vermelden hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Waarom dacht ze dat dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit was trouwens niet om te dissen of zo, IHVK. Vond het grappig genoeg om te vermelden hier..
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat iedereen die stiekem leest ook iets moet zeggen.
Er is een knopje die een beetje onhandig zit waardoor je er automatisch op klikt en die dus de taal verandert. Ik heb t ingesteld op NL en Turks maar als je maar 1 taal kiest verdwijnt t knopje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef msnk het volgende:
Hoezo steeds weer Turkse woordenboek dan?
Zo aanstekelijkquote:Pack up your troubles in you old kit bag. And bury them beneath the sea. Pack up your troubles get your old grin back. Don’t worry ’bout the cavalry
Door je niet zo goede Turks denk je toch niet dat mijn naam correct gespeld is? Grapje.quote:
Neeeeee... natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Door je niet zo goede Turks denk je toch niet dat mijn naam correct gespeld is? Grapje.
Wtfquote:There are actually some type of girls that you gotta, you know, treat as girls, as human beings![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Echt he, wees origineel. maarja, hij is ook maar een kaaskop
Feijenoorder (quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef IHVK het volgende:
Hoi nichtje van Zg, ik ben een jongen, ik houd van voetbal en van politiek.
iPhone-faalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Eşarp gaat hij steeds över op Türksat woordenboek
Het is nog te vroeg voor de reldronkaards en de kotsende studenten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:43 schreef IHVK het volgende:
Best gezellig daar, je hoort er altijd negatieve dingen over...
Oja dat is waar. Was wel de eerste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor de reldronkaards en de kotsende studenten.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ongewenste traktaties zijn geen traktaties.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
Over een uurtje is het weer etenstijd
mag ik mee etenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
Ik had net lasagne gemaakt, halve kilo gehakt, 2 kleine uien, 2 kleine paprika's, een bak champignons, een paar tomaten en een pakje kruiden voor de saus![]()
Ik ga het morgen maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
Ik had net lasagne gemaakt, halve kilo gehakt, 2 kleine uien, 2 kleine paprika's, een bak champignons, een paar tomaten en een pakje kruiden voor de saus![]()
Lasagne is echt geweldigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga het morgen maken.![]()
Maar nu naar mn tante.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |