quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Done.quote:
Net zoals je kanker moet kunnen gebruiken, moet je ook homo kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Wat moet ik ervan zeggen dan Minsk?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ord-moet-kunnen.html
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals je kanker moet kunnen gebruiken, moet je ook homo kunnen gebruiken.
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals je kanker moet kunnen gebruiken, moet je ook homo kunnen gebruiken.
GEFELICITEERDDDDDquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets 'proberen'. Je doet het maar..
quote:Ik weet dat je niet op een oudere man zit te wachten maar, naast dat ik vind dat je er goed uit ziet, zonder verdere bijbedoeling ! Wil ik je ALLEEN maar zeggen (en ik vermoed dat je het volgende wat ik je schrijf waarschijnlijk al weet en ik denk ook niet dat je dom bent of zo, maar puur voor de zekerheid !) Ik hoop dat je veel leuke mensen tegen komt hier maar hou er altijd rekening mee dat er ook tussen zitten die de boel bedonderen en bvb zeggen dat ze 18 zijn en de foto van een jong persoon gebruiken terwijl ze veel ouder zijn of zo. Wees dus voorzichtig en geef nooit zo maar privé gegevens of telnummers af, chat bij voorkeur, als je de mogelijkheid, hebt eerst met iemand live via een cam en maak als ooit een date hebt eerst alleen een afspraak maken op een openbaar gebied wat jij kent en waar meerdere mensen komen ! Voor de rest kan je hier best wel leuke mensen ontmoeten en veel plezier hebben. suc6
JA NEE.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:23 schreef GenusButeo het volgende:
zG, doe niet stoer tegen Ayça. Oké?
Waarom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet lachen om ons PI-gebruik.
Ik ga stuk.quote:Ayça. zegt (1:23):
zg was jarig
Sinan zegt (1:26):
wanneer
Ali zegt (1:26):
wat?
Ali zegt (1:26):
wanneer?
Ayça. zegt (1:27):
wat?
wanneer?
Ali zegt (1:27):
ja, wanneer was hij jarig?
volgens mij de 26e
maar misschien heb ik het mis
Ali zegt (1:28):
even vragen
Ayça. zegt (1:29):
ohnee
10 januari
Om hun lelijkheid te compenseren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hey, hij bedoelt het goed. Waarom hebben alle lelijke mensen een mooi innerlijk?
Hm. Kunnen wij hieruit de conclusie trekken dat jij je arrogantie en mooiheid compenseert met je innerlijk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Om hun lelijkheid te compenseren?
Dat was de bedoeling. Laat het varen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:36 schreef GenusButeo het volgende:
Dus je was gisteren jarig? Ik ben nu in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |