Aber natürlichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:13 schreef IHVK het volgende:
Ayça je keek zeker ook Beugelbekkie en As told by ginger he.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:15 schreef TurkMehr het volgende:
Ik kom jullie het Licht der Turken brengen!
Je kent me zo goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lijkt mij een ruige jongen, die af en toe zijn rust nodig heeft, maar alert is en toeslaat wanneer het nodig is..
Nou ja, zeg.quote:
Je bent zo welbespraakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Mijn hartje maakt ook sprongetjes, als een nakende lam op een weide.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Borteyorem het volgende:
[..]
Een kloon, ja. De beste? DISCUTABEL.
quote:
En ik was niet de enigequote:I have been trying to figure out what this show was called for YEARS! Thanks! All my friends thought I was insane LOL
Ditquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:26 schreef IHVK het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik dit zo vet vond vroeger
Ik heb hier alleen maar vage herinneringen aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:27 schreef msnk het volgende:
Ik heb zo fucking lang naar dit gezocht he, niet normaal
[..]
En ik was niet de enige
Ik vond alleen Wickie echt KANKER uit dit lijstje.quote:
Dit was echt mijn lievelingsserie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit
Was
Kanker
Lijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjp
A poor mans DRAGONBALL BITCH
Hoe heette die homo nou, Flabber?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit was echt mijn lievelingsserie.
Tot ik een paar jaar terug terugkeek.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:29 schreef IHVK het volgende:
De Amsterdammer in msnk komt naar boven.
Lijpe shit ouwe.
Ken het niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:26 schreef IHVK het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik dit zo vet vond vroeger
Klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was voor jouw tijd. Anders had je het wel gekend.
Houd je in, brutale vlerk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vond alleen Wickie echt KANKER uit dit lijstje.
Tyfus Wickie.
ZE ZEGGEN DAT HET EEN JONGETJE IS MAAR IK GELOOF ER NIKS VAN
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef Rookert het volgende:
Bij mijn broertje op camping 3 op Lowlands, geniaal
Ik snap die opmerking vandaag pas, zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als een compliment..
Noem eens een slechte eigenschap die je hebt, GB.
Zijn ze het nou wel of niet eens met genocide?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/dunya/15650005.asp?gid=373
Moet je maar geen vriendjes worden met Iran.
Ah.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
Ze erkennen het. Meestal doen landen dat als ze Turkije ergens voor willen straffen.
Ah okeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
Ze erkennen het. Meestal doen landen dat als ze Turkije ergens voor willen straffen.
Jij bent goede vrienden met Borte zei je?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef GenusButeo het volgende:
Goed dat ze dat erkennen, had ik niet verwacht van Iran. Nu alleen Turkije zelf nog.
Iran doet dus wat USA wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef IHVK het volgende:
Geen idee eigenlijk. De USA schijnt ook druk te uitoefenen op Turkije om niet zo goede banden met Iran te hebben.
USA.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef IHVK het volgende:
Geen idee eigenlijk. De USA schijnt ook druk te uitoefenen op Turkije om niet zo goede banden met Iran te hebben.
Ja? Je doet het klinken alsof Zeliha een fascist is die mensen met een afwijkende mening niet toelaat in haar inner circle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent goede vrienden met Borte zei je?
Zo vat jij het op hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja? Je doet het klinken alsof Zeliha een fascist is die mensen met een afwijkende mening niet toelaat in haar inner circle.
Whehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja? Je doet het klinken alsof Zeliha een fascist is die mensen met een afwijkende mening niet toelaat in haar inner circle.
Mwah, ze reageerde toch wel erg fel toen er iets over gezegd werd. En het lijkt mij duidelijk dat mensen met fundamentele meningsverschillen niet altijd even goed met elkaar om kunnen gaan, dus mnsk had best een punt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo vat jij het op hoor.
Ben gewoon een beetje verrast.
Dus? Wij hebben ook wel 's felle discussie met Zeliha, maar uiteindelijk blijven we goede vrienden. Ik vind het voorbarig om dat zo te stellen zoals jij nu doet, het kan per individu verschillen hoeveel waarde er wordt gehecht aan de al dan niet afwijkende mening van je medemens. Dus nee, msnk heeft geen punt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ze reageerde toch wel erg fel toen er iets over gezegd werd. En het lijkt mij duidelijk dat mensen met fundamentele meningsverschillen niet altijd even goed met elkaar om kunnen gaan, dus mnsk had best een punt.
Oké, dat is mooi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dus? Wij hebben ook wel 's felle discussie met Zeliha, maar uiteindelijk blijven we goede vrienden. Ik vind het voorbarig om dat zo te stellen zoals jij nu doet, het kan per individu verschillen hoeveel waarde er wordt gehecht aan de al dan niet afwijkende mening van je medemens. Dus nee, msnk heeft geen punt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medal of FOK!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef GenusButeo het volgende:
Hij maakte dezelfde fout ook al in MoF.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef Rookert het volgende:
Ik ga een Engelstalige minor kiezen, sowieso, dit moet eruit geslagen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, beschuldig anderen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Whut?quote:
Een jaar geen actief Engels spreken/schrijven is funestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef GenusButeo het volgende:
Geen degelijk Engels, bedoel je?
Succes met het opkrikken van je taalvaardigheden.
Bleef het in deze reeks maar bij intriges! Romantiek, intriges, verraad, vriendschap en tragedie, dat is wat deze reeks zo leuk, zo uniek en zo speciaal maakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |