Geen idee of ie aardig is, maar hij vermaakt mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Nja Ali dat is best een aardige man toch nog.
Zo gemeen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Kunnen wij hieruit de conclusie trekken dat jij je arrogantie en mooiheid compenseert met je innerlijk?
O.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling. Laat het varen.
Ja, hij heeft een hart van goud.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Nja Ali dat is best een aardige man toch nog.
Nee, ik ben een leeuw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHA, JIJ BENT OOK EEN MAAGD. KUN JE HET VOORSTELLEN DAT WIJ IETS ZOUDEN HEBBEN? DAN ZIJN WIJ ALLEBEI MAAGD, MAAR DAN TOCH WEER NIET. HARHARHAR..
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
Net als Dommel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hart van goud.
zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
Whaddup folks, ik stond dus heel chill in de kassarij van Men at Work en toen stond er een heel mooi meisje met een hele lekkere sappige grote volle ronde vrouwlijke sexy kont en ze had ook nog eens hele sexy en zachte kleding aan dus ik kon het niet laten aan haar kontje te zitten met mijn handen dus ik ging haar kontje aaien maar het werd nog beter : ze ging een stukje opzij en mijn pik raakte haar bilspleet en zelfs haar anus! Ik vond het voor de korte tijd dat het duurde heel erg lekker... Maar toen zei ze opeens... Jij gaat dus even lekker achter mij staan... En toen deed ik maar net alsof het per ongeluk ging maar iedereen die het zag wist dat dat niet zo was en nu schaam ik me...
Jij bent altijd welkom. Er komt gewoon iets in mij los op dit uur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een grof schandaal! O?! O?!!21!
Ik zal jou eens in het ootje nemen.
Je hoeft je niet te schamen, zij genoot er vast ook van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
Whaddup folks, ik stond dus heel chill in de kassarij van Men at Work en toen stond er een heel mooi meisje met een hele lekkere sappige grote volle ronde vrouwlijke sexy kont en ze had ook nog eens hele sexy en zachte kleding aan dus ik kon het niet laten aan haar kontje te zitten met mijn handen dus ik ging haar kontje aaien maar het werd nog beter : ze ging een stukje opzij en mijn pik raakte haar bilspleet en zelfs haar anus! Ik vond het voor de korte tijd dat het duurde heel erg lekker... Maar toen zei ze opeens... Jij gaat dus even lekker achter mij staan... En toen deed ik maar net alsof het per ongeluk ging maar iedereen die het zag wist dat dat niet zo was en nu schaam ik me...
Wat fijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:49 schreef Ayca het volgende:
Ik ben btw even offline, fok is wat makkelijker af te sluiten dan msn.
Jongen, Ik stond om 06 uur op om tv te kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:52 schreef zarGon het volgende:
IHVK heeft echt alle cartoons gezien die een kind kan zien in zijn jeugd.
Herkenbaarheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen, Ik stond om 06 uur op om tv te kijken.
Maar Fox KIds begon pas om 06.30 , dus ik zo de hele tijd wachten met mijn brood chocopasta.
Wie weet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien ben jij mijn vrouwelijke evenknie.
Hehe, inderdaad. Mijn hartje maakt ook sprongetjes, als een nakende lam op een weide.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Er komt gewoon iets in mij los op dit uur.
O, ik ben gewoon niet meer fris.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als een compliment..
Noem eens een slechte eigenschap die je hebt, GB.
Je lijkt mij een ruige jongen, die af en toe zijn rust nodig heeft, maar alert is en toeslaat wanneer het nodig is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, ik ben gewoon niet meer fris.Thanks dan.
Eh, ik kan echt heel lullig zijn tegen mensen, zomaar. Geloof me. Verder: luiheid in combinatie met procrastinatie. Egoïstisch ook wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef JULIOOO het volgende:
[..]
JA, JIJ BENT AYCA'S VROUWELIJKE EVENKNIE.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Borteyorem het volgende:
[..]
Een kloon, ja. De beste? DISCUTABEL.
Hehe, die herken ik. Was dat met ondertiteling of met nasynchronisatie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef IHVK het volgende:
Ik keek dit met mijn broertje toen ik er te oud voor was eigenlijk.
Nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, die herken ik. Was dat met ondertiteling of met nasynchronisatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |