Jongen, Ik stond om 06 uur op om tv te kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:52 schreef zarGon het volgende:
IHVK heeft echt alle cartoons gezien die een kind kan zien in zijn jeugd.
Herkenbaarheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen, Ik stond om 06 uur op om tv te kijken.
Maar Fox KIds begon pas om 06.30 , dus ik zo de hele tijd wachten met mijn brood chocopasta.
Wie weet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien ben jij mijn vrouwelijke evenknie.
Hehe, inderdaad. Mijn hartje maakt ook sprongetjes, als een nakende lam op een weide.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Er komt gewoon iets in mij los op dit uur.
O, ik ben gewoon niet meer fris.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als een compliment..
Noem eens een slechte eigenschap die je hebt, GB.
Je lijkt mij een ruige jongen, die af en toe zijn rust nodig heeft, maar alert is en toeslaat wanneer het nodig is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, ik ben gewoon niet meer fris.Thanks dan.
Eh, ik kan echt heel lullig zijn tegen mensen, zomaar. Geloof me. Verder: luiheid in combinatie met procrastinatie. Egoïstisch ook wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef JULIOOO het volgende:
[..]
JA, JIJ BENT AYCA'S VROUWELIJKE EVENKNIE.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Borteyorem het volgende:
[..]
Een kloon, ja. De beste? DISCUTABEL.
Hehe, die herken ik. Was dat met ondertiteling of met nasynchronisatie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef IHVK het volgende:
Ik keek dit met mijn broertje toen ik er te oud voor was eigenlijk.
Nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, die herken ik. Was dat met ondertiteling of met nasynchronisatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |